zadní tlumiče pérování

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od jarda_na »

Dneprstein píše:Na Dněpru ne vpravo, ale vlevo (teda aspoň já na 11-ce to mám vlevo). Těsně za držákem stupačky spolujezdce, těsně před ohybem rámu podél zadních tlumičů nahoru, nahoře nad výfukem, zespoda pod kyvkou...
Koukám na motorku, koukám na manuálů pořád nic :? žádný doraz nevidím, prosím o fotky?
NIGHT EAGLE
Příspěvky: 13
Registrován: 04 zář 2012, 16:47
Bydliště: Letovice a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od NIGHT EAGLE »

Ja ho nemam ani na mt9 (1974) ani na 11 (1985)
MT9, MT11
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od jarda_na »

NIGHT EAGLE píše:Ja ho nemam ani na mt9 (1974) ani na 11 (1985)
:o :o :o tak jak to je???
NIGHT EAGLE
Příspěvky: 13
Registrován: 04 zář 2012, 16:47
Bydliště: Letovice a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od NIGHT EAGLE »

Nejspis to maji az od nektereho roku vys.
MT9, MT11
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 805
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Davy »

Dneprstein píše:Na Dněpru ne vpravo, ale vlevo (teda aspoň já na 11-ce to mám vlevo). Těsně za držákem stupačky spolujezdce, těsně před ohybem rámu podél zadních tlumičů nahoru, nahoře nad výfukem, zespoda pod kyvkou...
Na mym MT11 vpravo. Stejny misto, ale vpravo.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Dneprstein »

Tak koukám, že to dávali jak se jim chtělo. Prostě, když si Vasil zrovna vzpomněl, tak to někam navařil... :-)
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od jarda_na »

Dneprstein píše:Tak koukám, že to dávali jak se jim chtělo. Prostě, když si Vasil zrovna vzpomněl, tak to někam navařil... :-)
Ale stejně nevím, jak to vůbec vypadá, teda vpravo/vlevo, taková pí. Kolombová :lol:
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Dneprstein »

U MÉHO stroje to vypadá jako velký gumový puk navlečený na tyčce trčící z rámu. Z horní strany slouží jako doraz kyvky při pohybu dolů, z dolní strany slouží jako doraz hlavního stojanu při sklopení...
František Buřval
Příspěvky: 77
Registrován: 11 úno 2013, 18:39

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od František Buřval »

Tak chlapy je to guma pod zadni prav. stupač.o pr.55 šiř.43, dir.15 mm ,na rámu je navařený osazený čep a na něm je guma nasazená
Přílohy
IMG_20141218_172702~3~2.jpg
Viki
Příspěvky: 125
Registrován: 22 led 2013, 17:43
Bydliště: Brno, Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Viki »

Takhle je doraz na Uralu 750, Kayaby mi přijdou zítra 290,-Kč /ks :) Bohužel mám jen čtyři tlumiče k předělávce :(
Přílohy
PC280429.JPG
PC280429.JPG (29.89 KiB) Zobrazeno 11184 x
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Viki
Příspěvky: 125
Registrován: 22 led 2013, 17:43
Bydliště: Brno, Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Viki »

Tak jsem zase trošku pokročil v úpravě tlumičů. Nechal jsem si místo původních matic vysoustružit nové, jen musím dodělat dírky podle vhodnýho klíče kterej ještě nemám, klíč od flexy co mám je moc malej :( Pak to přeměřím, kluci soustružnický mi dodělaj ten závit na pístnici aby to mělo správnou rozteč a bude hotovo :)
Přílohy
P2060481 - Kopie.JPG
P2060481 - Kopie.JPG (26.66 KiB) Zobrazeno 10994 x
P2060484 - Kopie.JPG
P2060484 - Kopie.JPG (23 KiB) Zobrazeno 10994 x
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1123
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Michal »

Moje hodnocení tlumičů z Malucha: Tlumení je poměrně necitlivé, na hrbatých cestách vám to naklepe pozadí a ruce. Nicméně český asfalt je celkem dobrý, dokud neproklepete silentbloky tlumičů, není to u nás problém.
Výhoda je, že tlumič i jeho uložení v původním tlumiči je odolné, vydrželo to i peklo Albánie, kde nepřežil jediný silentblok v celé motorce a všechny nedostatečně tuhé nebo uchycené díly opadaly.

Pokud patříte k těm, co nemají hluboko do kapsy, lepšího výsledku, ale za desetinásobnou cenu, dosáhnete s tlumiči Sachs. 5 kusů stojí 16 litrů. Sice si to dovolit mohu, ale stále mám příliž velké zábrany takovou pálku za tlumiče dát.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
rohlik
Příspěvky: 66
Registrován: 24 led 2012, 19:43
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od rohlik »

A co tlumiče HAGON , zkoušel je někdo v terénu ? Známý co je dříve měl jezdil pouze asfalt a povídal že dobrý, oproti Sachsům jsou prý měkčí a cena měla být okolo 2000 kč za kus.
URAL 750 2WD
Viki
Příspěvky: 125
Registrován: 22 led 2013, 17:43
Bydliště: Brno, Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od Viki »

A to dělaj origo na Ural ? Nebo je musel taky předělat ?
rohlik píše:A co tlumiče HAGON , zkoušel je někdo v terénu ? Známý co je dříve měl jezdil pouze asfalt a povídal že dobrý, oproti Sachsům jsou prý měkčí a cena měla být okolo 2000 kč za kus.
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Uživatelský avatar
rohlik
Příspěvky: 66
Registrován: 24 led 2012, 19:43
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: zadní tlumiče pérování

Nový příspěvek od rohlik »

Pasovat by měly nic se upravovat nemuselo , používá je taky Francouzký cestovatel Hubert , ale když jsem to chtěl poptat tak firma Sensormet , která má u nás zastoupení Hagonu nějak vůbec nekomunikuje, chtělo by to poptat přímo ve firmě Hagon v Anglii.
URAL 750 2WD
Odpovědět