Koukám na motorku, koukám na manuálů pořád nic žádný doraz nevidím, prosím o fotky?Dneprstein píše:Na Dněpru ne vpravo, ale vlevo (teda aspoň já na 11-ce to mám vlevo). Těsně za držákem stupačky spolujezdce, těsně před ohybem rámu podél zadních tlumičů nahoru, nahoře nad výfukem, zespoda pod kyvkou...
zadní tlumiče pérování
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Re: zadní tlumiče pérování
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04 zář 2012, 16:47
- Bydliště: Letovice a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní tlumiče pérování
tak jak to je???NIGHT EAGLE píše:Ja ho nemam ani na mt9 (1974) ani na 11 (1985)
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04 zář 2012, 16:47
- Bydliště: Letovice a okolí
- Kontaktovat uživatele:
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní tlumiče pérování
Na mym MT11 vpravo. Stejny misto, ale vpravo.Dneprstein píše:Na Dněpru ne vpravo, ale vlevo (teda aspoň já na 11-ce to mám vlevo). Těsně za držákem stupačky spolujezdce, těsně před ohybem rámu podél zadních tlumičů nahoru, nahoře nad výfukem, zespoda pod kyvkou...
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
-
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: zadní tlumiče pérování
Tak koukám, že to dávali jak se jim chtělo. Prostě, když si Vasil zrovna vzpomněl, tak to někam navařil...
Re: zadní tlumiče pérování
Ale stejně nevím, jak to vůbec vypadá, teda vpravo/vlevo, taková pí. KolombováDneprstein píše:Tak koukám, že to dávali jak se jim chtělo. Prostě, když si Vasil zrovna vzpomněl, tak to někam navařil...
-
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: zadní tlumiče pérování
U MÉHO stroje to vypadá jako velký gumový puk navlečený na tyčce trčící z rámu. Z horní strany slouží jako doraz kyvky při pohybu dolů, z dolní strany slouží jako doraz hlavního stojanu při sklopení...
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 11 úno 2013, 18:39
Re: zadní tlumiče pérování
Tak chlapy je to guma pod zadni prav. stupač.o pr.55 šiř.43, dir.15 mm ,na rámu je navařený osazený čep a na něm je guma nasazená
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 22 led 2013, 17:43
- Bydliště: Brno, Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní tlumiče pérování
Takhle je doraz na Uralu 750, Kayaby mi přijdou zítra 290,-Kč /ks Bohužel mám jen čtyři tlumiče k předělávce
- Přílohy
-
- PC280429.JPG (29.89 KiB) Zobrazeno 11184 x
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 22 led 2013, 17:43
- Bydliště: Brno, Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní tlumiče pérování
Tak jsem zase trošku pokročil v úpravě tlumičů. Nechal jsem si místo původních matic vysoustružit nové, jen musím dodělat dírky podle vhodnýho klíče kterej ještě nemám, klíč od flexy co mám je moc malej Pak to přeměřím, kluci soustružnický mi dodělaj ten závit na pístnici aby to mělo správnou rozteč a bude hotovo
- Přílohy
-
- P2060481 - Kopie.JPG (26.66 KiB) Zobrazeno 10994 x
-
- P2060484 - Kopie.JPG (23 KiB) Zobrazeno 10994 x
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Re: zadní tlumiče pérování
Moje hodnocení tlumičů z Malucha: Tlumení je poměrně necitlivé, na hrbatých cestách vám to naklepe pozadí a ruce. Nicméně český asfalt je celkem dobrý, dokud neproklepete silentbloky tlumičů, není to u nás problém.
Výhoda je, že tlumič i jeho uložení v původním tlumiči je odolné, vydrželo to i peklo Albánie, kde nepřežil jediný silentblok v celé motorce a všechny nedostatečně tuhé nebo uchycené díly opadaly.
Pokud patříte k těm, co nemají hluboko do kapsy, lepšího výsledku, ale za desetinásobnou cenu, dosáhnete s tlumiči Sachs. 5 kusů stojí 16 litrů. Sice si to dovolit mohu, ale stále mám příliž velké zábrany takovou pálku za tlumiče dát.
Výhoda je, že tlumič i jeho uložení v původním tlumiči je odolné, vydrželo to i peklo Albánie, kde nepřežil jediný silentblok v celé motorce a všechny nedostatečně tuhé nebo uchycené díly opadaly.
Pokud patříte k těm, co nemají hluboko do kapsy, lepšího výsledku, ale za desetinásobnou cenu, dosáhnete s tlumiči Sachs. 5 kusů stojí 16 litrů. Sice si to dovolit mohu, ale stále mám příliž velké zábrany takovou pálku za tlumiče dát.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: zadní tlumiče pérování
A co tlumiče HAGON , zkoušel je někdo v terénu ? Známý co je dříve měl jezdil pouze asfalt a povídal že dobrý, oproti Sachsům jsou prý měkčí a cena měla být okolo 2000 kč za kus.
URAL 750 2WD
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 22 led 2013, 17:43
- Bydliště: Brno, Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní tlumiče pérování
A to dělaj origo na Ural ? Nebo je musel taky předělat ?
rohlik píše:A co tlumiče HAGON , zkoušel je někdo v terénu ? Známý co je dříve měl jezdil pouze asfalt a povídal že dobrý, oproti Sachsům jsou prý měkčí a cena měla být okolo 2000 kč za kus.
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Re: zadní tlumiče pérování
Pasovat by měly nic se upravovat nemuselo , používá je taky Francouzký cestovatel Hubert , ale když jsem to chtěl poptat tak firma Sensormet , která má u nás zastoupení Hagonu nějak vůbec nekomunikuje, chtělo by to poptat přímo ve firmě Hagon v Anglii.
URAL 750 2WD