Ten automobilový tlumič je celozapouzdřený, má venkovní průměr který se vejde do původního tlumiče (tedy obalu tlumiče), žádná velká úprava. Původní střeva se vyhoděj.aladin píše:Ahoj, zkusím sem dát dotaz. Jaké patří tlumiče na Káčko. Mám celozakrytý, vnitřní průměr 32mm. Samozřejmě na kaši. Oprava tlumičema fiat asi není možná. Co s tím?
zadní tlumiče pérování
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Re: zadní tlumiče pérování
Re: zadní tlumiče pérování
Tý opravě rozumím, jen mám problém, že tlumiče které mám já na stroji mají vnitřní průměr 32mm a z toho co tu čtu, tak ty máš tlumiče zakryté jen zvrchu a mají vnitřní průměr 39mm. Je to tak?
Děkuju
Děkuju
Re: zadní tlumiče pérování
Mám tam asi origo, s horní krytkou péra, jiné neznám! Průměr nevím.
Re: zadní tlumiče pérování
Děkuji za nápad, právě jsem to dodělal. KYB 443006 tam vejdou i s tou krycí sukýnkou, pokud vám nevadí že tlumič výjde o centimetr delší než tam patří. Pořád je to o 2 cm kratší než veškerá druhovýroba.
Opravdu to celé spočívá jen ve vyříznutí závitu a 2x uříznutí tyčky. Matka pasuje origo co držela původní střeva tlumiče uvnitř.
Ten závit na horní oko tlumiče nemusí být M10x1,25. Já měl v jednom origo tlumiči M10x1 a v druhém žádnej, musel jsem původní pístnici vylomit a přivařit tam matku.
Jsem zvědav jak to bude fungovat.
Jirko, pořád ti ještě dlužím peníze za ty tlumiče, co mi před asi 2 lety ztratil kamarád, co mi měl na soustruhu zkrátit pístnice. Nevěřím, že je ještě někdy najde.
Ještě dodatek: Uřízl jsem tu spodní tyč moc brzo. Příště bych z ní nechal asi centimetr, dořízl na ni závit, do origo těla tlumiče vyvrtal zespod díru a vyřízl závit. Tlumič by se pak do původního těla prostě našrouboval a nebyl by žádný důvod ho vespod pojistit svárem. Je to užitečné také v případě že se rozhodnete ponechat krycí sukýnku, což vylučuje použití vrchní matky k zajištění tlumiče v původním těle.
Opravdu to celé spočívá jen ve vyříznutí závitu a 2x uříznutí tyčky. Matka pasuje origo co držela původní střeva tlumiče uvnitř.
Ten závit na horní oko tlumiče nemusí být M10x1,25. Já měl v jednom origo tlumiči M10x1 a v druhém žádnej, musel jsem původní pístnici vylomit a přivařit tam matku.
Jsem zvědav jak to bude fungovat.
Jirko, pořád ti ještě dlužím peníze za ty tlumiče, co mi před asi 2 lety ztratil kamarád, co mi měl na soustruhu zkrátit pístnice. Nevěřím, že je ještě někdy najde.
Ještě dodatek: Uřízl jsem tu spodní tyč moc brzo. Příště bych z ní nechal asi centimetr, dořízl na ni závit, do origo těla tlumiče vyvrtal zespod díru a vyřízl závit. Tlumič by se pak do původního těla prostě našrouboval a nebyl by žádný důvod ho vespod pojistit svárem. Je to užitečné také v případě že se rozhodnete ponechat krycí sukýnku, což vylučuje použití vrchní matky k zajištění tlumiče v původním těle.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: zadní tlumiče pérování
Po prvním svezení: Maluchové tlumiče jsou pro sólovku zbytečně tuhé, ale zase ne tak moc jako ruské Uralí tlumiče z roku 2005. Tlumení je sice tužší ale pořád ještě citlivé. Pro sajdu by ta tuhost byla optimální. S polskými druhovýrobními tlumiči to srovnat nejde, ty netluměj téměř vůbec. S originál Dněpřími tlumiči nemohu srovnat, jeden mi kvůli výrobní vadě nefungoval nikdy a druhej vždy jen chvíli než vytekl olej.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: zadní tlumiče pérování
Nebyly by přední tlumiče z Malucha měkčí?
Re: zadní tlumiče pérování
Dobrý den,kolegové.
Chystám se na úpravu zadních tlumičů zde popisovanou metodou pomocí tlumičů Maluch Fiat 126.
Nejsem tak technický zdatný , abych si dokázal představit upevnění automobilových tlumičů v originálních Káčkových.Ještě tu horní upevnění pomocí originálního oka tlumiče z Káčka, které se použije na ten automobilový.
Nemohl by jste mi to , prosím Vás , někdo příblížit?
Velice děkuji.
S pozdravem
Franz.
Chystám se na úpravu zadních tlumičů zde popisovanou metodou pomocí tlumičů Maluch Fiat 126.
Nejsem tak technický zdatný , abych si dokázal představit upevnění automobilových tlumičů v originálních Káčkových.Ještě tu horní upevnění pomocí originálního oka tlumiče z Káčka, které se použije na ten automobilový.
Nemohl by jste mi to , prosím Vás , někdo příblížit?
Velice děkuji.
S pozdravem
Franz.
Re: zadní tlumiče pérování
přední jsou delšíDneprstein píše:Nebyly by přední tlumiče z Malucha měkčí?
Re: zadní tlumiče pérování
Obrázků je tady už dostfranz píše:Dobrý den,kolegové.
Chystám se na úpravu zadních tlumičů zde popisovanou metodou pomocí tlumičů Maluch Fiat 126.
Nejsem tak technický zdatný , abych si dokázal představit upevnění automobilových tlumičů v originálních Káčkových.Ještě tu horní upevnění pomocí originálního oka tlumiče z Káčka, které se použije na ten automobilový.
Nemohl by jste mi to , prosím Vás , někdo příblížit?
Velice děkuji.
S pozdravem
Franz.
o tuhosti můžeme polemizovat
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: zadní tlumiče pérování
Ok, to vše vysvětluje...jarda_na píše:přední jsou delšíDneprstein píše:Nebyly by přední tlumiče z Malucha měkčí?
Re: zadní tlumiče pérování
Měl byste nějaké rozměry, které části a o kolik se liší?jarda_na píše:přední jsou delšíDneprstein píše:Nebyly by přední tlumiče z Malucha měkčí?
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: zadní tlumiče pérování
Asi mě nevěříte že se tam vejde???, dva řezy pilkou a upravit délku(závit), je původním obalu tlumičejarda_na píše:Obrázků je tady už dostfranz píše:Dobrý den,kolegové.
Chystám se na úpravu zadních tlumičů zde popisovanou metodou pomocí tlumičů Maluch Fiat 126.
Nejsem tak technický zdatný , abych si dokázal představit upevnění automobilových tlumičů v originálních Káčkových.Ještě tu horní upevnění pomocí originálního oka tlumiče z Káčka, které se použije na ten automobilový.
Nemohl by jste mi to , prosím Vás , někdo příblížit?
Velice děkuji.
S pozdravem
Franz.a ještě na http://www.kolyaska.pl/amortyzatory.html
o tuhosti můžeme polemizovatspíš jak je tuhá pružina??? a její nastavení
-
Návštěvník
Re: zadní tlumiče pérování
Dobrý den,
ještě jedna otázka ohledně úpravy zadních tlumičů.
V Káčkových tlumičích zůstávají původní pružiny?
Jak je , prosím Vás uchycen nový tlumič v dolní části?
Děkuji za shovívavost ohledně mých otázek.
Franz.
ještě jedna otázka ohledně úpravy zadních tlumičů.
V Káčkových tlumičích zůstávají původní pružiny?
Jak je , prosím Vás uchycen nový tlumič v dolní části?
Děkuji za shovívavost ohledně mých otázek.
Franz.
Re: zadní tlumiče pérování
Tady to máš vše popsané ,tak stačí jen číst
http://www.kolyaska.pl/amortyzatory.html
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: zadní tlumiče pérování
už tady ten odkaz byl několikrátfapeko píše:Tady to máš vše popsané ,tak stačí jen čísthttp://www.kolyaska.pl/amortyzatory.html
Poznatek: pasuje to jen do dněpr tlumičů, ural je slabší, ...prý tlučou když propérujou zpět na konec, není tak dorazový kroužek jako u mototlumičů
Já ještě nejezdím.........