kdyby vam neslo stahnout lozisko z vacky, tak takhle
kdyz nemas spravnou kliku ...
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
kdyz nemas spravnou kliku ...
aneb, hlavne se z toho neposrat
klika co mam je nejakej atyp, o 4mm uzsi, tak soustruh a jedeme.
kdyby vam neslo stahnout lozisko z vacky, tak takhle
kdyby vam neslo stahnout lozisko z vacky, tak takhle
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: kdyz nemas spravnou kliku ...
To je vychytávka, nebo zlepšovák? 
Ta klika vypadá jako z Urala 650. Doporučuji změřit její zdvih, ať se nedivíš až ji po "vylepšení" na soustruhu zkusíš namontovat do Káčka
Ta klika vypadá jako z Urala 650. Doporučuji změřit její zdvih, ať se nedivíš až ji po "vylepšení" na soustruhu zkusíš namontovat do Káčka
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: kdyz nemas spravnou kliku ...
zmereno a zdvih ma na 750, uprimne, je tam tak na mesic, takze na to kaslu. druhy mazaci talire taky nemam, takze stejne o moc dyl nevydrzi. ale je tam
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: kdyz nemas spravnou kliku ...
takze takhle to dopadlo.
Michale, ural 650 ma 15ky ojnice ? a mazaci talir jen na jedny strane a jehly dole na ojnicich a dolni cepy s presahem 2mm do setrvaku?
Michale, ural 650 ma 15ky ojnice ? a mazaci talir jen na jedny strane a jehly dole na ojnicich a dolni cepy s presahem 2mm do setrvaku?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: kdyz nemas spravnou kliku ...
deadman: zdvih 68mm, premereno
na papirovani by 650 mohla stacit
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: kdyz nemas spravnou kliku ...
Hipíku, zdvih 68mm má Dněpr a Ural 650. Motory SV mají, pokud vím, zvih 78mm. Nevím, jak se liší délky ojnic a vzdálenost pístního čepu ode dna pístu, byl by ale malý zázrak, pokud by ti píst v horní úvrati dojížděl tam kam má.
V každém případě je krajně nerozumné zkoušet jezdit na kliku bez namontovaných mazacích plechů. Ikdyž potlačím strojařské srdce a cit k technice bránící něco vědomně a záměrně zk***it, zadření kliky není zrovna bez rizika. V krajním případě může prasknout ojnice a rozpárat karter.
Doplňková otázka za jeden bod: Jakým mechanizmem se u motorů M72/K750/Ural dostává olej na vačku a do válců? Nápověda: Klika se v oleji nebrodí a olejové vedení od čerpadla vede pouze k ložiskům kliky a rozvodovým kolům. Alespoň tedy v případě motoru Ural.
V každém případě je krajně nerozumné zkoušet jezdit na kliku bez namontovaných mazacích plechů. Ikdyž potlačím strojařské srdce a cit k technice bránící něco vědomně a záměrně zk***it, zadření kliky není zrovna bez rizika. V krajním případě může prasknout ojnice a rozpárat karter.
Doplňková otázka za jeden bod: Jakým mechanizmem se u motorů M72/K750/Ural dostává olej na vačku a do válců? Nápověda: Klika se v oleji nebrodí a olejové vedení od čerpadla vede pouze k ložiskům kliky a rozvodovým kolům. Alespoň tedy v případě motoru Ural.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: kdyz nemas spravnou kliku ...
Abys mel predstavu, klika bude cca za mesic, do te doby pokud to pujde nastartovat stihnu zaridit papiry, jizdy zatim nechystam. To je cely motiv.
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP