Cívka zapalování M72
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Cívka zapalování M72
Zdar.
Chtěl bych se zeptat jak a jestli jste už někdo řešil náhradu původní ruské zapalovací cívky na M72 umístěné ještě pod krytem u rozdělovače za jinou cívku ? ?
Šla by použit cívka viz odkaz ?
http://www.evv.cz/zbozi/9210101-civka-z ... i-6v-moto/
Díky za rady.
Chtěl bych se zeptat jak a jestli jste už někdo řešil náhradu původní ruské zapalovací cívky na M72 umístěné ještě pod krytem u rozdělovače za jinou cívku ? ?
Šla by použit cívka viz odkaz ?
http://www.evv.cz/zbozi/9210101-civka-z ... i-6v-moto/
Díky za rady.
M 72
Re: Cívka zapalování M72
Samozřejmě ..
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Cívka zapalování M72
Nemám ji sice pod rozdělovačem, ale normálně to na ni jezdí. Počítej s tím, jestli ji dáš pod rozdělovač, bude se hřát, právě proto ji odsud vyndali.
Don't give in without the fight!
Re: Cívka zapalování M72
Měl bych dotaz ohledně cívek zapalování obecně.
Je možné, nebo setkal se někdo s tím, že by se cívka běžným provozem úplně spálila ? ?
Že by ani po vychladnutí už vůbec nefungovala ?
Je možné, nebo setkal se někdo s tím, že by se cívka běžným provozem úplně spálila ? ?
Že by ani po vychladnutí už vůbec nefungovala ?
M 72
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Cívka zapalování M72
stalo se mi, ze se uklepal privodni dratek v cívce, po zaletovani fungovala dal. rozpertluj a podivej se
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Cívka zapalování M72
Stát se to může úplně klidně. Např. při zapomenutém zapnutém zapalování, ale i při provozu. Právě proto do kufru sajdy patří co, kromě jiného? Náhradní cívka z výše uvedeného odkazu.
V Jawě (jednoválec) vozím normálně pod nádrží namontovanou druhou náhradní.
Ale jestli ti to neháže jiskru, šel bych prvně po kladívku, palci, kondenzátoru a třeba i uklepaném drátu. Vylučovací metodou. Cívku bych nechal, až jako poslední.
Ale jestli ti to neháže jiskru, šel bych prvně po kladívku, palci, kondenzátoru a třeba i uklepaném drátu. Vylučovací metodou. Cívku bych nechal, až jako poslední.
Don't give in without the fight!
Re: Cívka zapalování M72
Motocykl mě teď jezdí. Zjišťuju informace raději dopředu.
Jinak výměna cívky pod rozdělovačem je v terénu náročnější. Nová cívka má větší průměr něž původní.
Jinak výměna cívky pod rozdělovačem je v terénu náročnější. Nová cívka má větší průměr něž původní.
M 72
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: Cívka zapalování M72
Přibal si k tomu navíc nějakou tu eletrikářskou pásku, bo jak se to jmenuje (takovej ten umělohmotnej samosvornej pásek), pár drátů, trochu delší vysokonapěťovej káblík a pak tu cívku můžeš provizorně v pohodě přichytit takřka kamkoli na motorku (výztuha sajdy apod) a nefungující nechat na místě.
Jinak, ta, co je na tom odkazu, je docela malá, ta se pod deklík vejde, ale osobně bych ji tam nedával.
Jinak, ta, co je na tom odkazu, je docela malá, ta se pod deklík vejde, ale osobně bych ji tam nedával.
Don't give in without the fight!
Re: Cívka zapalování M72
Mám dobré zkušenosti s cívkou výroby NDR z Trabanta.Velikostí se krásně vejde pod přední víko a navíc vysokonapěťový vývod má taky závit stejný jako rozdělovač takže tam krásně pasuje ten plechový klobouček.Najezdil jsem s ní spoustu kilomertrů
bez nejmenších problémů,teplo vydržela v pohodě.
Dá se sehnat po burzách a podobně i úplně nová nepoužitá.
Kamarád měl na své moto taky cívku pod víkem,použil novou současné výroby a byl problém - při velkém zahřátí(jízda do dlouhého kopce)začala jít motorka na jeden válec a stálo to mnoho času a laborování než se přišlo na to že to dělá ta cívka!Po vychladnutí vše fungovalo normálně.Nevěřil pak cívce pd víkem a namontoval ji pod nádrž zvrchu na trubku rámu co je pod nádrží aby zachoval původní vzhled motorky.
Pak bylo po problému.Je tam místa dost,cívka se tam vejde.
Já ale opravdu s trabantáckou žádný problém neměl.
bez nejmenších problémů,teplo vydržela v pohodě.
Dá se sehnat po burzách a podobně i úplně nová nepoužitá.
Kamarád měl na své moto taky cívku pod víkem,použil novou současné výroby a byl problém - při velkém zahřátí(jízda do dlouhého kopce)začala jít motorka na jeden válec a stálo to mnoho času a laborování než se přišlo na to že to dělá ta cívka!Po vychladnutí vše fungovalo normálně.Nevěřil pak cívce pd víkem a namontoval ji pod nádrž zvrchu na trubku rámu co je pod nádrží aby zachoval původní vzhled motorky.
Pak bylo po problému.Je tam místa dost,cívka se tam vejde.
Já ale opravdu s trabantáckou žádný problém neměl.