elektronické zapalování Ural 650

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Jirka veteran
Příspěvky: 97
Registrován: 22 úno 2014, 13:58
Bydliště: Sobčice
Kontaktovat uživatele:

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od Jirka veteran »

Davy-nezbyva než smeknout,bavime se o jakých motorech zde na fóru?mas tam nějaka čidla nebo la by,halové snimace-krome zápalka? Ty si dělej co umis a já si budu taky belat co umím,schválně komu to půjde lépe a kdo bude MIT praktické výsledky a ne teoretické diskuze ;)
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 805
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od Davy »

Jirka veteran píše:Davy-nezbyva než smeknout,bavime se o jakých motorech zde na fóru?mas tam nějaka čidla nebo la by,halové snimace-krome zápalka? Ty si dělej co umis a já si budu taky belat co umím,schválně komu to půjde lépe a kdo bude MIT praktické výsledky a ne teoretické diskuze ;)
Snimacu mam hafo v supliku. Namontuju si co budu chtit. Mam trosku jiny moznosti nez ty, zivim se vyvojem pristrojovejch systemu do letadel. Krome toho treba zrovna snimac klepani se da jednoduse udelat z piezomenice z nejakyho budiku, nebo hodinek, desitky podlozky jako referencni hmota a trochy epoxidu. Fotodioda je zas treba v takovejch tech automatickejch vonitkach na zachod. Nerikam ze pouzivam na mereni otacek atp. na Dnepru osciloskop. Ani by me nenapadlo tu kravu kvuli nemu tahat do dilny. Rikam jen ze to jde.

No a prakticke vysledky? Me Dnepr jezdi celkem slusne. ;)
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Mirek
Příspěvky: 40
Registrován: 21 čer 2012, 09:11

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od Mirek »

Zdař Bůh. Tyto motory se nejlépe seřizují nejdražšími přístroji a to jsou lidské ucho, zlaté české ručičky a horoucí srdce.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Elektronické zapalování Dněpr,Ural,K-750,M-72

Nový příspěvek od fapeko »

Bezkontaktní zapalování je o tom,že když se dobře nastaví Tak motor mnohem lépe startuje jde krásně za plynem . V kopcích motorka neztrácí tak rychle dech .Nemusíte tolik řadit protože se zvedne výkon a krouták motoru .Po zimně nemusíte čistit kontakty přerušovače a korigovat předstih..Po montáži zapalování je dobré seřídit znovu i karburátor protože jiskra zapálená ve správnou dobu už nepotřebuje tolik paliva.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
serpico-3
Příspěvky: 454
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od serpico-3 »

Ale co bychom potom dělali? Jenom jezdili a leštili? A má to jednu nevýhodu, pokud se něco stane s jiskrou a majitel není odborník , který má náhradní součástky v sajdě , musí obstarat odtah. Takhle zajde do ZD nebo do nějaké chalupy, kde má každý druhý cívku, kondenzátor a možná i kontakty. Samozřejmě víčko a palec je nutné vozit s sebou..Ale je to každého věc, a jsem rád, že jsi to pořádně vyzkoušel a najel s tím dost km.A samozřejmě je v tom i genetická nedůvěra v el. obvody.. :)
Můj kámoš zase koupil novou moto Triumpf Trident /1972/, která má 3 karbece a už také tranzistor. zapalování /což jej prudí/, má plus na kostru a ten drát té kostry je červený...Kdykoli vyjede, musím mít připravenu dodávku.Samozřejmě panikaří, ale od té doby, co mu na voňavce Moto Guzzi odešlo relé a zmizela jiskra s ním není řeč.. :(
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1123
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od Michal »

serpico-3 píše:Ale co bychom potom dělali? Jenom jezdili a leštili?
Já všechny motorky a auta kupoval za účelem ježdění. :-) Nemyslím si, že jsem sám.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od hipik634-750 »

doplnim novy poznatek k montazi na kacko. fapekem doporucovany tesneni za ucelem zabraneni prenosu tepla. Ten druhy efekt je v tom, ze vymezi nepresnost (mozna umyslnou vuli) mezi stredovym kruhem a vystupnim otvorem vacky. u kacka to vychazi skoro na 2 mm vuli. takze bez toho to tam dost vrklá. Navic je potreba probrousit drazky, aby nebylo zapalko vyosene.
https://www.youtube.com/watch?v=H9HW2Br ... e=youtu.be
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
buchtic
Příspěvky: 73
Registrován: 17 čer 2014, 22:02
Bydliště: Dobrovice

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od buchtic »

a to jsi tam ještě nebastli tu cívku nad to zapalko:-D
k750side,jawa 559side
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od hipik634-750 »

blby je, ze kdyz nemas motor venku, tak to nevidis takhle zepredu, aby sis vsiml toho vyoseni, a pak se jen divis ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od fapeko »

Hipik,já bych řekl ze mas problém spise v tom plechovem domku na to gufero vacky, protože mi se ještě nikdy nestalo, ze by tam to zápalkou tak litalo v te díře
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
hobomen11

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od hobomen11 »

Zapalko od fapeka absolutní mrda nacupuju dvakrát slapnu klíček a první dobra akorát jsem zjistil když jsem sundal mechaniku že ten vocas přede mnou s tim něco dělal a asi nenašel původní šrouby tak byl pod zapalováním jeden s hlavou ven a tudíž bylo původní zapalování nakřivo takže ted fungují obě ale elektronika je spolehlivější než vytahane pružinky
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od jarda_na »

fapeko píše:Hipik,já bych řekl ze mas problém spise v tom plechovem domku na to gufero vacky, protože mi se ještě nikdy nestalo, ze by tam to zápalkou tak litalo v te díře
Mě tedy také lítá na díře (MT 10/36), jakmile začnu otáčet, tak drhne o kotouček :oops:
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Jardo, musis obrousit ten sroub co drzi dekl, aby se zapalko dalo dat spravne nastred, takhle je vyoseny. Se nekdy stav
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od jarda_na »

hipik634-750 píše:Jardo, musis obrousit ten sroub co drzi dekl, aby se zapalko dalo dat spravne nastred, takhle je vyoseny. Se nekdy stav
Asi nevím který? :o u motoru Dněpr OHV je místa dost, díra na zápalko by měla být 30 mm :lol:
Uživatelský avatar
jarda_na
Příspěvky: 201
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvek od jarda_na »

Ahoj, zkusím se zeptat, možná znovu :-)
Kolega zápalko montuje na BMW 12V ( I já). Nevím úplně o jaký typ zapalování jde? Pak je hromada dvojcívek na prodej z různých motorek a aut, od 0,74 - 1,2 - 1,4 - 2,2 - 3 Ohm a jiné, CCCP má asi 1,9 Ohm, Chtěl bych hlavně spolehlivost a pěknou jiskru.
Jak to tedy je?
Dík
Odpovědět