elektronické zapalování Ural 650
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektronické zapalování Ural 650
Davy-nezbyva než smeknout,bavime se o jakých motorech zde na fóru?mas tam nějaka čidla nebo la by,halové snimace-krome zápalka? Ty si dělej co umis a já si budu taky belat co umím,schválně komu to půjde lépe a kdo bude MIT praktické výsledky a ne teoretické diskuze
- Davy
- Příspěvky: 805
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: elektronické zapalování Ural 650
Snimacu mam hafo v supliku. Namontuju si co budu chtit. Mam trosku jiny moznosti nez ty, zivim se vyvojem pristrojovejch systemu do letadel. Krome toho treba zrovna snimac klepani se da jednoduse udelat z piezomenice z nejakyho budiku, nebo hodinek, desitky podlozky jako referencni hmota a trochy epoxidu. Fotodioda je zas treba v takovejch tech automatickejch vonitkach na zachod. Nerikam ze pouzivam na mereni otacek atp. na Dnepru osciloskop. Ani by me nenapadlo tu kravu kvuli nemu tahat do dilny. Rikam jen ze to jde.Jirka veteran píše:Davy-nezbyva než smeknout,bavime se o jakých motorech zde na fóru?mas tam nějaka čidla nebo la by,halové snimace-krome zápalka? Ty si dělej co umis a já si budu taky belat co umím,schválně komu to půjde lépe a kdo bude MIT praktické výsledky a ne teoretické diskuze
No a prakticke vysledky? Me Dnepr jezdi celkem slusne.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: elektronické zapalování Ural 650
Zdař Bůh. Tyto motory se nejlépe seřizují nejdražšími přístroji a to jsou lidské ucho, zlaté české ručičky a horoucí srdce.
Elektronické zapalování Dněpr,Ural,K-750,M-72
Bezkontaktní zapalování je o tom,že když se dobře nastaví Tak motor mnohem lépe startuje jde krásně za plynem . V kopcích motorka neztrácí tak rychle dech .Nemusíte tolik řadit protože se zvedne výkon a krouták motoru .Po zimně nemusíte čistit kontakty přerušovače a korigovat předstih..Po montáži zapalování je dobré seřídit znovu i karburátor protože jiskra zapálená ve správnou dobu už nepotřebuje tolik paliva.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: elektronické zapalování Ural 650
Ale co bychom potom dělali? Jenom jezdili a leštili? A má to jednu nevýhodu, pokud se něco stane s jiskrou a majitel není odborník , který má náhradní součástky v sajdě , musí obstarat odtah. Takhle zajde do ZD nebo do nějaké chalupy, kde má každý druhý cívku, kondenzátor a možná i kontakty. Samozřejmě víčko a palec je nutné vozit s sebou..Ale je to každého věc, a jsem rád, že jsi to pořádně vyzkoušel a najel s tím dost km.A samozřejmě je v tom i genetická nedůvěra v el. obvody..
Můj kámoš zase koupil novou moto Triumpf Trident /1972/, která má 3 karbece a už také tranzistor. zapalování /což jej prudí/, má plus na kostru a ten drát té kostry je červený...Kdykoli vyjede, musím mít připravenu dodávku.Samozřejmě panikaří, ale od té doby, co mu na voňavce Moto Guzzi odešlo relé a zmizela jiskra s ním není řeč..
Můj kámoš zase koupil novou moto Triumpf Trident /1972/, která má 3 karbece a už také tranzistor. zapalování /což jej prudí/, má plus na kostru a ten drát té kostry je červený...Kdykoli vyjede, musím mít připravenu dodávku.Samozřejmě panikaří, ale od té doby, co mu na voňavce Moto Guzzi odešlo relé a zmizela jiskra s ním není řeč..
Re: elektronické zapalování Ural 650
Já všechny motorky a auta kupoval za účelem ježdění. Nemyslím si, že jsem sám.serpico-3 píše:Ale co bychom potom dělali? Jenom jezdili a leštili?
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: elektronické zapalování Ural 650
doplnim novy poznatek k montazi na kacko. fapekem doporucovany tesneni za ucelem zabraneni prenosu tepla. Ten druhy efekt je v tom, ze vymezi nepresnost (mozna umyslnou vuli) mezi stredovym kruhem a vystupnim otvorem vacky. u kacka to vychazi skoro na 2 mm vuli. takze bez toho to tam dost vrklá. Navic je potreba probrousit drazky, aby nebylo zapalko vyosene.
https://www.youtube.com/watch?v=H9HW2Br ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=H9HW2Br ... e=youtu.be
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: elektronické zapalování Ural 650
a to jsi tam ještě nebastli tu cívku nad to zapalko:-D
k750side,jawa 559side
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: elektronické zapalování Ural 650
blby je, ze kdyz nemas motor venku, tak to nevidis takhle zepredu, aby sis vsiml toho vyoseni, a pak se jen divis ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: elektronické zapalování Ural 650
Hipik,já bych řekl ze mas problém spise v tom plechovem domku na to gufero vacky, protože mi se ještě nikdy nestalo, ze by tam to zápalkou tak litalo v te díře
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Re: elektronické zapalování Ural 650
Zapalko od fapeka absolutní mrda nacupuju dvakrát slapnu klíček a první dobra akorát jsem zjistil když jsem sundal mechaniku že ten vocas přede mnou s tim něco dělal a asi nenašel původní šrouby tak byl pod zapalováním jeden s hlavou ven a tudíž bylo původní zapalování nakřivo takže ted fungují obě ale elektronika je spolehlivější než vytahane pružinky
Re: elektronické zapalování Ural 650
Mě tedy také lítá na díře (MT 10/36), jakmile začnu otáčet, tak drhne o kotoučekfapeko píše:Hipik,já bych řekl ze mas problém spise v tom plechovem domku na to gufero vacky, protože mi se ještě nikdy nestalo, ze by tam to zápalkou tak litalo v te díře
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: elektronické zapalování Ural 650
Jardo, musis obrousit ten sroub co drzi dekl, aby se zapalko dalo dat spravne nastred, takhle je vyoseny. Se nekdy stav
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: elektronické zapalování Ural 650
Asi nevím který? u motoru Dněpr OHV je místa dost, díra na zápalko by měla být 30 mmhipik634-750 píše:Jardo, musis obrousit ten sroub co drzi dekl, aby se zapalko dalo dat spravne nastred, takhle je vyoseny. Se nekdy stav
Re: elektronické zapalování Ural 650
Ahoj, zkusím se zeptat, možná znovu
Kolega zápalko montuje na BMW 12V ( I já). Nevím úplně o jaký typ zapalování jde? Pak je hromada dvojcívek na prodej z různých motorek a aut, od 0,74 - 1,2 - 1,4 - 2,2 - 3 Ohm a jiné, CCCP má asi 1,9 Ohm, Chtěl bych hlavně spolehlivost a pěknou jiskru.
Jak to tedy je?
Dík
Kolega zápalko montuje na BMW 12V ( I já). Nevím úplně o jaký typ zapalování jde? Pak je hromada dvojcívek na prodej z různých motorek a aut, od 0,74 - 1,2 - 1,4 - 2,2 - 3 Ohm a jiné, CCCP má asi 1,9 Ohm, Chtěl bych hlavně spolehlivost a pěknou jiskru.
Jak to tedy je?
Dík