elektronické zapalování Ural 650

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvekod Výska » 12 kvě 2013, 21:26

Zdravím chlapáci, na svém čerstvě dovezeném Uralu 650 / 1992 mám původní zapalování které má poškozené příruby pro šroubky, někdo ho zjevně utahoval moc. Řeším co s touhle bolístkou. Jelikož jsem technik a ne elektrikář, celkem se mi líbí myšlenka náhrady tohoto systému el. zařízením. Na ebay jsem našel vylepšenou variantu elektronického zapalování ( II. Gen)

http://www.ebay.de/itm/MIKROPROZESSOR-E ... 20d29dabaf

za pěknou cenu.

V mém stroji je toto, cívku tam někdo přibastlil, víko mám, a hodlám ho nasadit.

https://plus.google.com/photos/10837991 ... psrc=pwrd1

Moje otázka směřuje na zkušené, nechtěl bych se v zapalování moc rýpat, ideálně nasadit, nastavit a mít pokoj. jaká varianta je podle vás rozumnější ? Brodit vodou nebudu, a jezdit budu po silnicích. Osobní zkušenost mám se systémy od Vape, mám to asi na 5ti jawách a od té doby mám klid, proto inklinuju k náhadě kladívek.

ještě jsem našel toto, což je asi to moje, nové

http://shop.ural.cz/elektricka_zarizeni ... ItemIdx=49

Díky za radu.
Výska

Re: elektronické zapalování Ural 650

Nový příspěvekod fapeko » 12 kvě 2013, 22:52

Už jsme se o tom bavili tady viewtopic.php?f=8&t=885 já mám taky ten bezkontakt ,ale ještě není dostatečně vyzkoušen . Však se koukni do vlákna "Naše stroje " na můj nick a tam ho uvidíš v akci.
Musíš více číst na foru at nezakládaš duplicitní vlákna .Mnohé věci se tady 100x omílají dokola.
Dněpr moto servis Ostrava
Prodej náhradních dílů a opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
fapeko

Nový příspěvekod hipik634-750 » 13 kvě 2013, 08:07

obvykle se stranka udela tak, aby pri zadavani dotazu vyhledavalo a zobrazovalo se pod dotazem ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing