Dněpr netáhne

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Lobák
Příspěvky: 2
Registrován: 05 lis 2012, 20:15

Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Lobák »

Ahoj lidi, mám problém se svým Dněprem KMZ - 8;650, motor výborně startuje, na neutrál běží
naprosto v pohodě. Bohužel v záběru při přidání plynu se začne dusit, ustřelovat do výfuku a
ztratí výkon. Musím podřadit a znovu roztáhnout. Takže plynule jede jen v nižších
otáčkách. Přijde mi že tam jde málo benzínu, ale fakt už nevim. Karburátory ( jsou to původní
s obdélníkovým profilem šoupěte ) jsem vyčistil, ventily sešteloval, zapalování je
bezkontaktní tak v tom snad problém nebude. Budu vděčný za jaký koliv nápad či radu, rád bych
na jaře v klidu vyjel. Díky
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dneprstein »

Jak máš bohatou směs na hlavní trysce (na jehle)?
Návštěvník

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Návštěvník »

Svíčky jsou pěkně černé, takže podle všeho příliš bohatá směs.
Lobák
Příspěvky: 2
Registrován: 05 lis 2012, 20:15

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Lobák »

Návštěvník píše:Svíčky jsou pěkně černé, takže podle všeho příliš bohatá směs.
Můj příspěvek, nebyl jsem přihlášenej. :oops:
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dneprstein »

Takže jehlu spustit dolů. A zkontroluj si, jak je na tom vzduchový filtr...
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

Mám stejný problém.MT 11.Na rozjezd dobrý,ale pak už to netáhne.Když je rovinka tak se trochu rozjede ale kolem 60km/h jako by byl omezovač.Plný plyn a víc z něj nevymáčknu.Už jsem tam měl i menší hlavní trysky,hýbal jehlou nahoru dolů a pořád stejné.Při sundání pravé propojovací gumy na sání z karburátoru prská benzin ale běží.Na druhé straně sundám gumu a hned to chcípne.Karburátory K68.
Dněpr MT 10
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od host »

Na čtyřtaktu benzín ven z karburátoru, to dost dobře snad ani nejde. Jedině snad že by hrubě nedovíral sací ventil, nebo spíš přesazený rozvod.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od hipik634-750 »

mam stejny karby, chovalo se mi to jednu chvili podobne; navic odchazely svicky. pricinou byla prilis utazena tryska zboku (kanalek se uzavrel a svicky cerny a menil jsem co chvili). mel si dole valce a brousil si ventily ? mas pojistku (sroub a podlozku) na hlavnim rozvodovym kole pod čelem ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

No svíčky jsou černý a taky dost odchází.Kterou trysku zboku myslíš?Ten šroubek na volnoběh?V rozvodech by mělo být vše v pořádku ,vše bylo osazeno na rysky a šrouby jsem tam snad dal všechny :-).Ventily jsem tedy nebrousil,to by mohla být příčina.Ale přijde mi že ta pravá strana snad ani nereaguje na šroub bohatosti.To prskání benzínu je spíš taková mlha,ne že by úplně stříkal.
Dněpr MT 10
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

Ještě k těm karburátorům.Musím mít šoupátka natažená lankem a tím i regulovat volnoběh.Když je nechám normálně dole,tak to nereaguje na šroubek volnoběhu.
Dněpr MT 10
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od fapeko »

Změř tlaky ve válcích a podle tlaku postupuj dále s opravou.Pokud budou hodně rozdílné tak máš špatně seřízené nebo podpálené ventily nebo vydřený válec. Pokud máš tlaky skoro stejné +-0,5 Atm, tak se zaměř na ty karbecy
Nevím jak to máš ty s tím karbecem ,ale co jsem viděl já tak na všech je regulační šroub volnoběhu a bohatosti směsi , takže seřízovát volnoběh lankem se mi zdá jako uplná blbost pro optimální seřízeni karbecu
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

Tlaky nechám změřit.Ale to šoupátko i když šroub volnoběhu je úplně dotažen ,tak ho to nezvedne tak aby běžel volnoběh.Nevím proč to tak je .
Dněpr MT 10
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od fapeko »

K 68 neznám , ale je možné že tam máš špatné šrouby na ten zdvih šoupatka , popřípadě velká díra v šoupatku
Rozeber to, skoukni šoupatko a zjisti příčinu proč to nejde zvedat tím šroubem
Jo a doporučuji ti zakoupit ten manometr na tlaky ve válci , stojí pár kaček a můžes to použit na jakýkoliv motor a dle mého je to potřebny základ na ty naše rusáky
Třeba tenhle http://www.prag-info.cz/_shop/Kompresio ... 92739.html
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

On to ten šroub zvedá ,ale nestačí to ani na ten volnoběh,nechytne to.Karburátory byly nové od p.Kučery.
Dněpr MT 10
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od fapeko »

Tak sniž jehlu a povyšroubuj šroub bohatosti směsi a měli by se ti zvedat otáčky motoru. Dle mého to máš bohaté na směs,když máš černé svíčky.
Šroubem bohatosti směsi máš točit tak dlouho dokud nebudeš mít nejvyšší otáčky a potom snížit otáčky motoru šroubem volnoběhu a to samé máš udělat na druhém karbecu. Je jasné , že poloha jehly na obou karburátorech musí byt ve stejné výšce
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Odpovědět