před kompletní rozborkou mýho dněpra dobíjení fungovalo normálně. ted po složení mě to prostě ne a ne chodit.
Je to dněpr MT10, altík G-424 a relátko PP-330 jo a taky bych rád upozornil že elektrice moc nerozumím, vím že kope a že ve spollupráci s žárovkou dokáže vyrobit světlo
mám to zapojený takto:
+ pol od baterky jde do altíku na prostřední kontakt kterej je označenej + poté drát pokračuje do spínačky
- pol od baterky vede na boční kontakt u relátka, takže prostě na kostru jde-
další drát kterej vede k relátku je od spínačky a je po zapnutí klíče živej a vede na kontakt B3 (netuším jeho funkci, jestli nějaký buzení či co)
další drát vede od altíku do relátka a je označen jako W? takový to divný ruský písmenko. na altíku i na relátku jsou kontakty označeny tímto písmenem a drát je spojuje, po zapnutí klíče je pod proudem
další drát je označen jako vlnovka a vede opět od altíku do relátka a po zapnutí klíče NENí pod proudem
další a poslední drát na relátku je od kontaktu něco divnýho a za tím k a vede ke kontrolce, po stisknutí kontaktu v relátku kontrolka zhasne ale jinak na to...
potřeboval bych poradit jestli je to takhle zapojený správně, jestli se to chová správně po zapnutí klíče a kde hledat chybu? jak proměřit altík? co bych tam měl naměřit? co proti čemu a jak to vlastně celý funguje
jasně že bych to mohl zavezt známému kterej děla autoelektriku ale radši bych to udelal sam bo chci vědet kde je problém a chci pochopit jak tohle dobijeni funguje abych vědl kam šahnout když se me to nekde vysere...howk
a díky za rady:)