dobijeni
Napsal: 16 říj 2012, 17:55
Zdarte borci, vim ze uz je to tu asi po 150 ale i tak bych to rad jeste jednou 
před kompletní rozborkou mýho dněpra dobíjení fungovalo normálně. ted po složení mě to prostě ne a ne chodit.
Je to dněpr MT10, altík G-424 a relátko PP-330 jo a taky bych rád upozornil že elektrice moc nerozumím, vím že kope a že ve spollupráci s žárovkou dokáže vyrobit světlo
ne zas tak hrozný dřevo nejsem, elektriku jsem si udělal sám, všechno svítí, motor vrčí ale to bláznivý dobíjení mě prostě asi nefunguje. po nastartování kontrtolka nezhasne a ani se nezmění napětí na baterce takže prostě asi jako nic no...
mám to zapojený takto:
+ pol od baterky jde do altíku na prostřední kontakt kterej je označenej + poté drát pokračuje do spínačky
- pol od baterky vede na boční kontakt u relátka, takže prostě na kostru jde-
další drát kterej vede k relátku je od spínačky a je po zapnutí klíče živej a vede na kontakt B3 (netuším jeho funkci, jestli nějaký buzení či co)
další drát vede od altíku do relátka a je označen jako W? takový to divný ruský písmenko. na altíku i na relátku jsou kontakty označeny tímto písmenem a drát je spojuje, po zapnutí klíče je pod proudem
další drát je označen jako vlnovka a vede opět od altíku do relátka a po zapnutí klíče NENí pod proudem
další a poslední drát na relátku je od kontaktu něco divnýho a za tím k a vede ke kontrolce, po stisknutí kontaktu v relátku kontrolka zhasne ale jinak na to...
potřeboval bych poradit jestli je to takhle zapojený správně, jestli se to chová správně po zapnutí klíče a kde hledat chybu? jak proměřit altík? co bych tam měl naměřit? co proti čemu a jak to vlastně celý funguje
kamarád elektrikář (pozor vysokoškolsky vzdělaný Bc.) mě řekl když uviděl schéma že tomuhle prostě nerozumí,že je to nějaký moc složitý a ještě jsou na tom nějaký divný písmenka kterejm vubec nerozumí.
jasně že bych to mohl zavezt známému kterej děla autoelektriku ale radši bych to udelal sam bo chci vědet kde je problém a chci pochopit jak tohle dobijeni funguje abych vědl kam šahnout když se me to nekde vysere...howk
a díky za rady:)
před kompletní rozborkou mýho dněpra dobíjení fungovalo normálně. ted po složení mě to prostě ne a ne chodit.
Je to dněpr MT10, altík G-424 a relátko PP-330 jo a taky bych rád upozornil že elektrice moc nerozumím, vím že kope a že ve spollupráci s žárovkou dokáže vyrobit světlo
mám to zapojený takto:
+ pol od baterky jde do altíku na prostřední kontakt kterej je označenej + poté drát pokračuje do spínačky
- pol od baterky vede na boční kontakt u relátka, takže prostě na kostru jde-
další drát kterej vede k relátku je od spínačky a je po zapnutí klíče živej a vede na kontakt B3 (netuším jeho funkci, jestli nějaký buzení či co)
další drát vede od altíku do relátka a je označen jako W? takový to divný ruský písmenko. na altíku i na relátku jsou kontakty označeny tímto písmenem a drát je spojuje, po zapnutí klíče je pod proudem
další drát je označen jako vlnovka a vede opět od altíku do relátka a po zapnutí klíče NENí pod proudem
další a poslední drát na relátku je od kontaktu něco divnýho a za tím k a vede ke kontrolce, po stisknutí kontaktu v relátku kontrolka zhasne ale jinak na to...
potřeboval bych poradit jestli je to takhle zapojený správně, jestli se to chová správně po zapnutí klíče a kde hledat chybu? jak proměřit altík? co bych tam měl naměřit? co proti čemu a jak to vlastně celý funguje
jasně že bych to mohl zavezt známému kterej děla autoelektriku ale radši bych to udelal sam bo chci vědet kde je problém a chci pochopit jak tohle dobijeni funguje abych vědl kam šahnout když se me to nekde vysere...howk
a díky za rady:)