přidírání motoru.
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
přidírání motoru.
Zdravím všechny.Asi se s tím také setkali.mám najeto 250km po Go.Motor se pořáde uvolnuje,ale občas se mi stane,hlavně při delší jízdě ve dvou do kopce,ze motor zacne ztrácet výkon,az se kolikrat zastavi.Chvilku pockam,az schladne a pak zase jede normalne.Na srazu jsem se o tom bavil a radili mi pridat trosku nafty do benzinu,jeste sem to nezkousel,ale napadlo mi jestli by nebylo lepsi pridat misto nafty treba trosku oleje do dvoutaktu,protoze by se lip splalil nez nafta.Jake s tím mate zkusenosti vy?Diky za radu
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: přidírání motoru.
Karburátory na nejbohatší směs, do benzínu přidat trochu oleje. Používám TS a dávám plné sítko (něco míň jak deci) na nádrž. To přimazávání do benzínu používám u starých motorů běžně, i když nejsou v záběhu...
Don't give in without the fight!
Re: přidírání motoru.
bohatou směs už mám,až mi občas střílí do výfuku.Co je za olej ten TS?a nekouří to pak hodně?
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: přidírání motoru.
TS olej je vylepseny M2T se snizenou kourivosti,ktery se muze pouzit i do benzin.sekacekpavel3.0.9 píše:bohatou směs už mám,až mi občas střílí do výfuku.Co je za olej ten TS?a nekouří to pak hodně?
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: přidírání motoru.
Aj chudobná zmes strieľa vo výfukoch
Re: přidírání motoru.
Po 4. výbrusu se mi motor přidřel dvakrát. Přibližně také po 200km. Je potřeba do kopce házet nižší kvalty a zvolnit tempo a už to neudělal. Jezdím většinou na natural 95 bez aditiv. Do 10l naturalu chroupnu 1/2 l petroleje. Zatím nejlepší na co jsem přišel. Petrolej je mastná ale ne tak jako olej a trochu srazí hoření paliva a méně se motor hřeje.
Vyzkoušeno na cca 600km a motor se už nezadřel. Olej do paliva nevím. S ohledem na ventily a to že motor si bere olej přes kroužky bych ho do benzinu asi nedal. Možná zkusit trochu nafty ale já zůstávám u petroleje.
Nicméně se chod motoru po GO asi po 350km zlepšil a motor šlape lépe. Do 350km si jel jak chtěl. Táhnul netáhnul apod.
Vyzkoušeno na cca 600km a motor se už nezadřel. Olej do paliva nevím. S ohledem na ventily a to že motor si bere olej přes kroužky bych ho do benzinu asi nedal. Možná zkusit trochu nafty ale já zůstávám u petroleje.
Nicméně se chod motoru po GO asi po 350km zlepšil a motor šlape lépe. Do 350km si jel jak chtěl. Táhnul netáhnul apod.
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: přidírání motoru.
jak je to s aditivama, asi se maj davat, ze ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: přidírání motoru.
Určitě. A nebo Speciál. Ale ten už moc nebývá...
Don't give in without the fight!
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: přidírání motoru.
Ten petrak se do benzinu do starejch motoru dava proto aby se snizilo oktanovy cislo. Tim se zrychli horeni. Motory s nizkym kompresnim pomerem vysoky oktanovy cislo nevyuzijou, naopak pomalejsi prohorivani smesi zpusobuje ze smes hori jeste ve vejfuku a motor se hreje.
Znamej mel velky problemy s motorem v Avii BH5 (komprese 1:4 !), kterej s dnesnim benzinem vypadal jak petihlavnovej plamenomet. Resi to prave petrakem, nebo kerosinem, v benzinu.
Znamej mel velky problemy s motorem v Avii BH5 (komprese 1:4 !), kterej s dnesnim benzinem vypadal jak petihlavnovej plamenomet. Resi to prave petrakem, nebo kerosinem, v benzinu.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: přidírání motoru.
Nevíš Davy náhodou v jakém poměru to ředí? Osobně bych to zkusil, protože se nemohu zbavit dojmu že můj Dněpr jezdil na speciál lépe než na současný Natural. Tak bych rád zkusil současný benzin trochu degradovat třeba kerosinem. 
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: přidírání motoru.
Uz si to moc nepamatuju, on si to palivo ve finale nechava nekde michat, ale zkus se ho zeptat, poslu ti kontakt jako zpravu. Pokud vim tak kdysi taky delal motorky. Rekni ze resis palivo pro motor s nizkym kompresnim pomerem a ze jsem ti dal na nej kontakt (David Pleskot, Davy by mu nic nereklo
), snad se nenastve. Akorat pocitej s tim ze mu chvili trva nez odpovi.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno