K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
Franta111
K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Jak utěsnit výfuky u K 750 M ve válcích - vyklepávají se.
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Podle katalogu tam žádné těsnění nepatří. Pokud jsou použita správná kolena, tlumiče a objímky, vše je pevně sešroubováno, potom je tento celek v rámu natolik napevno, že vyjet prostě nemohou. Brání tomu i spojovací trubka pod motorem, která vede těsně za spodní částí karteru a pohyb kolena vpřed prostě neumožní. Měl jsem z toho také před montáží strach, ale u mého stroje kolena těsní dokonale "kov na kov" a ani se nehnou.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
-
Franta111
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
U mne to bohužel takto nefunguje, kolena se po několika kilometrech uvolní asi o 1 až 3 mm a tamtudy to fouká.Uvažoval jsem o roztáhnití konce kolem a naražení na válec.
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
ja sem tam po nasazeni kolen nacpal malim šrubovakem azbestovu šnuru a trocha červeneho tmelu a včilek do drži a nikde to nefuka
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Mrkni na tohle http://www.primavyfuky.cz/doplnky/tesnici-tmely/ ale osobní zkušenost s tím nemám
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Budu to při sborce moto také řešit a vidím řešení v té azbestové šnůře a řádném přišroubování celého výfuku k rámu. Při rozborce tam žádné těsnění nebylo a nefoukalo to.
Karlos
Karlos
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Pokud to fouká, povolit třmeny na stupačkách (nemám na kolenou navařená oka) a doklepnout k válci pomocí dřevěného špalíku. Pak zase dotáhnout. Žádné tmely a šňůry nejsou potřeba. 
Don't give in without the fight!
Re: K 750 utěsnění výfuků ve válcích
Dá se koupit tmel na toto použití. Stojí cca 100kč. Jinak bacha, potkal jsem se s různými průměry kolen...
M-72, 1952