Zdravím, je možné vybrať hriadeľ vypínania spojky bez rozdelenia
motor-prevodovka, spojka je nefunkčná, na 100% poskladaná v poriadku,
problém je asi inde.?. nejaký nápad.?.
Motor prevodovka
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Motor prevodovka
Tyčku lze vytáhnout úzkýma kleštěma. Normálně se to nedělá, protože k tomu není důvod a s motorem v rámu překáží zadní vidlice.
Pokud je propadlá skrz 4-hrannou díru v přítlačném plechu, z této strany nic nevyřešíte. Ložisko na straně páky tam snad máte a spojka je seřízená tak, aby páka byla těsně před záběrem. Šroub poloautomatu musí být seřízen tak, aby čudlík v převodovce netlačil silou na páku.
Pokud je propadlá skrz 4-hrannou díru v přítlačném plechu, z této strany nic nevyřešíte. Ložisko na straně páky tam snad máte a spojka je seřízená tak, aby páka byla těsně před záběrem. Šroub poloautomatu musí být seřízen tak, aby čudlík v převodovce netlačil silou na páku.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Motor prevodovka
Ďakujem pekne za odozvu, aj keď som rozhodil celý zadok
nedostal som to von, takže teraz prevodovka od motora.
a ešte poprosím kontrolná otázka:
ako vysoko majú byť čapy v zotvrvačníku od dna zotrvačníka
a aká má byť hrúbka prvý plech spojky-trecí-stredný-trecí .?.
aby to správne hralo
Ďakujem pekne
nedostal som to von, takže teraz prevodovka od motora.
a ešte poprosím kontrolná otázka:
ako vysoko majú byť čapy v zotvrvačníku od dna zotrvačníka
a aká má byť hrúbka prvý plech spojky-trecí-stredný-trecí .?.
aby to správne hralo
Ďakujem pekne