Dnepr 650 OHV nastavení predstihu
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 srp 2022, 11:57
Dnepr 650 OHV nastavení predstihu
Dobrý den. Mohl by mi někdo poradit jak správně kompletne nastavit předstih ? Dekuji
Re: Dnepr 650 OHV nastavení predstihu
Máte-li původní zapalování PM302A, pak zjednodušeně takto:
Otočte motorem do místa, kde je kladívko nejvíce otevřené, zkontrolujte (případně nastavte) odtrh (mezeru) na 0.5mm až 0.6mm. To se dělá uvolněním aretačního šroubku, pak otáčením excentrického šroubku na konci základny kladívka, následně dotažením aretačního šroubku.
Pootočte motorem na značku P na setrvačníku v kontrolním okénku. (nikoliv na B nebo BMT, to je horní úvrať. Značka P je pro plný předstih.
Rozvřete obě ramena odstředivého regulátoru vačky. Kontakt by měl rozpojit (měřák by měl přestat pištět nebo žárovka zhasnout) až těsně při roztažení na doraz. Pokud ne, povolte 2 šroubky a sloupek a pootočte celou základnou zapalování. Vačka se točí proti směru hodinových ručiček při pohledu na zapalování ze předu. Takže otáčením zapalování doleva ubíráte předstih (když kontakt rozpojuje před úplným rozevřením regulátoru), otáčením doprava přidáváte předstih (když nerozpojuje vůbec).
Nezapomeňte kápnout kapku oleje na filc, ať se nevydírá vačka a zdvihátko kladívka.
Máte-li nějaké elektronické, postupujte podle návodu k němu.
Otočte motorem do místa, kde je kladívko nejvíce otevřené, zkontrolujte (případně nastavte) odtrh (mezeru) na 0.5mm až 0.6mm. To se dělá uvolněním aretačního šroubku, pak otáčením excentrického šroubku na konci základny kladívka, následně dotažením aretačního šroubku.
Pootočte motorem na značku P na setrvačníku v kontrolním okénku. (nikoliv na B nebo BMT, to je horní úvrať. Značka P je pro plný předstih.
Rozvřete obě ramena odstředivého regulátoru vačky. Kontakt by měl rozpojit (měřák by měl přestat pištět nebo žárovka zhasnout) až těsně při roztažení na doraz. Pokud ne, povolte 2 šroubky a sloupek a pootočte celou základnou zapalování. Vačka se točí proti směru hodinových ručiček při pohledu na zapalování ze předu. Takže otáčením zapalování doleva ubíráte předstih (když kontakt rozpojuje před úplným rozevřením regulátoru), otáčením doprava přidáváte předstih (když nerozpojuje vůbec).
Nezapomeňte kápnout kapku oleje na filc, ať se nevydírá vačka a zdvihátko kladívka.
Máte-li nějaké elektronické, postupujte podle návodu k němu.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 srp 2022, 11:57
Re: Dnepr 650 OHV nastavení predstihu
Děkuji. Tak už to moc pekne jezdí