Ahoj. Pravý vyfuk mi kouří méně, než levý. I pravé koleno, je studenejsi, než levé. Dal jsem nové svíčky, kabely, fajfky. Dá se to někde poladit, nebo vybrus?
Díky
Pravý válec míň než levý.
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Pravý válec míň než levý.
Ahoj. Změřil bych první kompresi, pokud bude plus mínus taková jaká má být, šteloval bych karbec tak, aby to jelo, mělo za tepla volnoběh a dobrou barvu svíčky.
Jen pro celkový obraz:Já měl velkou kouřivost a málo teplé koleno způsobené úplně uvolněným voditkem výfukového ventilu. Olej byl cítit i z výfuků a svíčky odcházely po deseti kilometrech.
Tak ať se daří.
Jen pro celkový obraz:Já měl velkou kouřivost a málo teplé koleno způsobené úplně uvolněným voditkem výfukového ventilu. Olej byl cítit i z výfuků a svíčky odcházely po deseti kilometrech.
Tak ať se daří.
Dnepr 650 OHV
Re: Pravý válec míň než levý.
Díky!kudlin píše:Ahoj. Změřil bych první kompresi, pokud bude plus mínus taková jaká má být, šteloval bych karbec tak, aby to jelo, mělo za tepla volnoběh a dobrou barvu svíčky.
Jen pro celkový obraz:Já měl velkou kouřivost a málo teplé koleno způsobené úplně uvolněným voditkem výfukového ventilu. Olej byl cítit i z výfuků a svíčky odcházely po deseti kilometrech.
Tak ať se daří.
Re: Pravý válec míň než levý.
Na teplotu vyfuku ma vliv nekolik parametru... zkoukni kompresi, pak predstihy a nakonec bych ladil bohatost smesi... teply vyfuk muze byt moc maly predstih nebo chuda smes
-
- Příspěvky: 45
- Registrován: 01 bře 2015, 12:28
Re: Pravý válec míň než levý.
Když to tak čtu, napadlo mě, že pokud je problém s předstihem, nechalo by se to zjistit tak, že otočíš o 180° ten hrníček na vačkovce (pokud máš elektronické zapalko). Pokud máš ještě kladívka tak zkus otočit ta. Jestli začneš mít horkej druhej vejfuk tak to bude tim, že ti pálí každý válec jinak, což je u těchto ruských strojů prakticky pravidlem, pokud to sám neopravíš.