Dněpr nejede

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Jiri
Příspěvky: 1
Registrován: 03 pro 2018, 17:48

Dněpr nejede

Nový příspěvek od Jiri »

Namontoval jsem nové karburátory K-68
Nové bezkontaktní zapalování
Motor nastartuji na nášlápnutí volnoběh drží přídám plyn motor se dusí pak střelí do karbecu nebo výfuku motor zdechne .
Nevím co opravovat
Špatná vule ventilu nebo svíčky
Má někdo radu?

Díky Večeřa
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr nejede

Nový příspěvek od fapeko »

Dobrý den, pokud jsou tlaky ve válcích min 6Atm , tak třeba ověřit zda je dobře nastavené zapalování a dioda se opravdu rozsvítí v horní úvratí pístu (nevěřit ryskám na setrváku).Pokud je zapalování OK ,tak je třeba udělat synchronizaci karburátorů a pokud taky vše bude OK ,tak je třeba kouknout do karbeců jak jsou nastavené(jehla,plovák tryska atd.)
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
lenoch
Příspěvky: 81
Registrován: 14 kvě 2017, 18:38
Bydliště: Kosmonosy

Re: Dněpr nejede

Nový příspěvek od lenoch »

Strileni do karbecu muze byt i chuda smes. Takze mrknout na nastaveni karbecu a pripadne netesnost za karbecem.
kudlin
Příspěvky: 35
Registrován: 06 říj 2018, 23:14
Bydliště: Uherský Brod

Re: Dněpr nejede

Nový příspěvek od kudlin »

Zdravim.Podělím se o svou zkušenost.Se 68 jsem měl ten samý problém.Start nádherný,ale pak střílení,volnoběh dobrý,ale za plynem při jízdě to nešlo.Nové svíčky odrovnané,uplně černé po 6 kilometrech.Samý problém jsme řešili spolu s jedním uživatelem fóra,který do karbeců
podle návodu na youtube podle nějakého zdatného ruského či ukrajinského mechanika vyvrtal pod nějakým úhlem tusim čtverku díru.Stejně mu furt odcházela svíčka za svíčkou,jako mě.Minulý týden mě došla velká repas sada na karbecy K 65.Po montáži jsem se dnes vozil krásně půlku dne.Myslím si že 68 jsou spíš na uraly,ale nemůžu soudit,urala nemám.A k úplnosti dodám že mám prekroužkované písty,tlak 7.2 a 7.4.Zapalko bezkontakt,vzduchový filtr klasiku,ten zamotaný naolejovaný vlasec,časování ventilů nastaveno.Ten kolega si nakonec koupil uplně nové K 65 a je také spokojen.Nevim ale co máš za motor,jestli 650 nebo 750.Napiš jak si to vyřešil.Ať se daří.
Dnepr 650 OHV
Odpovědět