Špatně průchozí výfuk

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Špatně průchozí výfuk

Nový příspěvek od Michal »

Zaznamenal jsem, že levý výfuk mého (a Veverčina) Urala má poloviční průchodnost, než pravý. Myslel jsem si, že je to následek utopení v bahnité vodě, které se mi povedlo nedlouho po té, co jsme ho pořídili.

Až když jsem se zde zmiňoval o Kučerově cestě z novými Uraly z Irbitu do ČR, došlo mi, že ta krátká prodlužka uprostřed výfuku není od toho, aby koleno dosáhlo na tlumič, ale že ročník 2005 už má starší typ katalyzátoru. Mám poněkud delší vedení. :-)
No samozřejmě, že byl rozpadlý a ucpaný. Podle průzkumu se rozpadl, protože povolilo esíčko z drátu, co ho na každém konci drží proti posouvání. Měl najeto 2000km, když jsem si problému všimnul.
Zkoušel jsem elegantní řešení, posunout tlumič a napojit ho přímo na koleno, díky čemuž by mi nepřekážel při výměně kola, ale nesedí úhel, na tom katalyzátoru je potřebná zatáčka směrem od středu motorky.
Takže vydlabáno a výfuk opět fouká stejně, jako pravý, možná o malinko víc.
Přílohy
vyfuk.jpg
vyfuk_z_blizka.jpg
katalyzator.jpg
katalyzator_sundany.jpg
lepsi_usporadani.jpg
obsah_katalyzatoru.jpg
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Odpovědět