Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Ahoj, mate nekdo lepsi napad nez soveti, jak zatesnit misto mezi blokem a dyname jinak nez o-krouzkem? Vydrzi mi to tam tak 200km a tece to jak Dunaj
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Já tam mám, na čele dynama, vytřižené těsnění z klingeritu - místo origo korkového a ani kapka...
M-72 r.52 side - černá
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Jakej rozmer jsi vystrihl? Ja tam mam o-krouzek z NBR gumy, a takto uz jsem to i koupil. Ani nevim ze tam byl drive korek.
Jeste me napadlo tam dat tesneni se ctvercovym/obdelnikovym prurezem. Lepit silikonem se mi to nechce, pac se to pak blbe rozdelava a jeste hure cisti. A bohuzel dobijeni neni silna stranka techto stroju, takze rozborka/sborka me urcite jeste bude cekat.
Jeste me napadlo tam dat tesneni se ctvercovym/obdelnikovym prurezem. Lepit silikonem se mi to nechce, pac se to pak blbe rozdelava a jeste hure cisti. A bohuzel dobijeni neni silna stranka techto stroju, takze rozborka/sborka me urcite jeste bude cekat.
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
To těsnění je navlečené přes kolo dynama a těsní to vlastně celou přední plochou...
Jinak to asi neutěsniš, jak bys potom s tim otáčel při seřizování vůle mezi koly.
Jinak to asi neutěsniš, jak bys potom s tim otáčel při seřizování vůle mezi koly.
M-72 r.52 side - černá
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Moc to z toho nechapu... dokazals bys to dokreslit do fotky, jak na dynamu tesni cela plocha? Na bloku motoru je dira pro dynamo 80mm a dira k ozubeni 72mm, to je tesnici plocha 4mm po obvodu kde byl ten o-krouzek.
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Dynamo těsní přední částí v celé ploše, ale samozřejmě jen po obvodu tam kde se dotýká menší díry v bloku.
Ten O-kroužek nemusí pojmout nerovnosti, nebo jakoby nedrží kruh je o něco větší než díra?
Jinak s tímto fakt nemám problém - viz foto polotovaru... (snad ti pomůže)
Ten O-kroužek nemusí pojmout nerovnosti, nebo jakoby nedrží kruh je o něco větší než díra?
Jinak s tímto fakt nemám problém - viz foto polotovaru... (snad ti pomůže)
M-72 r.52 side - černá
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Zkusim vystrihnout a uvidim... kez by to zabralo
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 121
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Možná ještě zkontrolovat, zda zadní "zobák" tlačí dynamo dopředu (teda pokud tam vůbec je).
Objímka to neudrží.
Pokud je vše v pořádku, o-kroužek drží, takže potom hledat, kde je chyba v dosedacích plochách.
Objímka to neudrží.
Pokud je vše v pořádku, o-kroužek drží, takže potom hledat, kde je chyba v dosedacích plochách.
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Re: Netesnost blok motoru-dynamo na K750
Zatim vyreseno... uz jsem mel vystrizeno z klingeritu, ale nakonec mi vyrobili krouzek se ctvercovymm prurezem (80x72x4, vejde se i 80x70x4). Lehce jsem ho pomazal tmelem a dal tam dynamo. Zobak na axialni dotazeni dynama jsem tam mel, ale jeho konstrukce mi prijde dost chatrna a zdlo se mi ze na dynamo netlaci v ose, ale ze ho vyhne ke strane a pak to nedolehalo na puvodni o-krouzek. Takze jsem si vyrobil novy drzak ve tvaru "L". Spodek "L" mam pridelanej k bloku puvodnim sroubem M8 a axialni dotazeni resim sroubem M10 a zajisteno kontramatkou.
Zatim funguje... uvidim co bude dale.
Zatim funguje... uvidim co bude dale.