Začínám opravovat

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Michael
Příspěvky: 64
Registrován: 28 srp 2018, 23:02
Bydliště: Louny

Začínám opravovat

Nový příspěvek od Michael »

Ahojte dnes jsem si už byl pro nějaké díly na K750 a mám velkou prosbu. Byl by někdo tak hodný a nafotil mi detail centrálního stojánku na káčku. Potřebuji vidět jak je tam dole navařený ten plech na který se stojánek nasazuje a kam je uchycená pružina. Děkuji všem. Dal jsem tento dotaz i na FB, ale zatím nikdo neodpověděl. Pokusím se tu linkovat fotky toho co dělám, budete mít nějakou legraci. Jsem začátečník.
Michael
Příspěvky: 64
Registrován: 28 srp 2018, 23:02
Bydliště: Louny

Re: Začínám opravovat

Nový příspěvek od Michael »

Tak centrální stojánek nikdo nemá, to nevadí. Tak další rada, neznáte někoho kdo opravuje klikové hřídele? Nejlépe v rozumné vzdálenosti od Severních Čech, ale není podmínkou. Mám ohlou kliku a potřebovala by srovnat.
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Začínám opravovat

Nový příspěvek od host »

Ohlá klika u káčka?? Spíš protočená, tam se ohnout na klice nemá co (max. ojnice...)!
Doporučuji oslovit uživatele fapeko a nejdřív prostudovat toto vlákno: https://www.uralforum.cz/viewtopic.php? ... o+se+tohle
Oprava (= taková, co něco vydrží) skládané kliky je obecně velký problém. Ev. více přes SZ.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Michael
Příspěvky: 64
Registrován: 28 srp 2018, 23:02
Bydliště: Louny

Re: Začínám opravovat

Nový příspěvek od Michael »