K-750 dobijeni
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: K-750 dobijeni
V jakém rozsahu máte dobijeni s tím relatkem ave???
Re: K-750 dobijeni
Přiznám se, že jsem nikdy nic po zapojení elektricky (napětí na nabíjeném aku, dobíjecí proud jdoucí do aku) neměřil. Pouze jsem se klasickým způsobem přesvědčil, zda dobíjí (krátkodobé odpojení akumulátoru za chodu motoru) - vše bylo OK. Na tom regulátoru se stejně nedá nic nastavovat, tak jsem důvěřoval osvědčenému výrobci.
Akumulátor jsem nikdy od roku 2015 v sezóně nedobíjel, jen občas dolil. Pořád drží.
Spotřebiče - žárovka 25W vpředu, 5W vzadu, kontrolka světla 2W + zapalování. Žárovky se nepálí... Následně jsem pro elektrické odlehčení dynama osadil dopředu LED 8W.
Asi by to mohlo možná dobíjet o trochu méně, neb aku po delší jízdě dost plynuje, ale neřeším to.
Akumulátor jsem nikdy od roku 2015 v sezóně nedobíjel, jen občas dolil. Pořád drží.
Spotřebiče - žárovka 25W vpředu, 5W vzadu, kontrolka světla 2W + zapalování. Žárovky se nepálí... Následně jsem pro elektrické odlehčení dynama osadil dopředu LED 8W.
Asi by to mohlo možná dobíjet o trochu méně, neb aku po delší jízdě dost plynuje, ale neřeším to.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: K-750 dobijeni
Ahoj Všem,
první fotka = zahodit
druhá fotka = namontovat
mám to letos první sezonu a ani jediný problém, předchozí sezony pořád něco. platí to i pro Káčka u kterých to taky jde udělat na altík 12V.
Alternátor je Suzuki Swift cca 500Watů 35A, ložiska 3 gufera 2 = konec problémů s dobíjením
Cena takovéto předělávky je sice cca (6500kč) vyšší ale když spočítám ty alternátory po tisícovce po patnácti stovkách relátka hodiny jebá-í se na cestách s tím původním krámem tak se to vyplatilo
první fotka = zahodit
druhá fotka = namontovat
mám to letos první sezonu a ani jediný problém, předchozí sezony pořád něco. platí to i pro Káčka u kterých to taky jde udělat na altík 12V.
Alternátor je Suzuki Swift cca 500Watů 35A, ložiska 3 gufera 2 = konec problémů s dobíjením
Cena takovéto předělávky je sice cca (6500kč) vyšší ale když spočítám ty alternátory po tisícovce po patnácti stovkách relátka hodiny jebá-í se na cestách s tím původním krámem tak se to vyplatilo
Re: K-750 dobijeni
Mam opraveno, moto opet dobiji. Fapeko mel asi pravdu, bylo to zrejme v tech 2 kontaktech co jdou do dynama (2 ocka). Ty kabely byly asi blbe namacknuty a uklepalo se to. Na to jsem bohuzel prisel az kdyz jsem je vymotal z izolace. Aspon myslim ze to bylo kontaktama, protoze dynamo jsem jen namontoval zpet a s nove namacklejma kontaktama. Moto nahodil a svete div se... DOBIJI Jeste teda uvidim az to projedu vic (aspon 100km) a ne 10km okolo baraku.
A jeste jeden dotazek, zrejme me asi nekde na cestach varila baterka, nebot tim odvzdusnenim baterky to prskalo kyselinu, kterou jsem utrel. Nemuze to mit spojitost s tim mym poslednim nedobijenim? Zarovku mam vepredu 35W, vzadu a v sajde LEDky (dohromady 3x 1W - tusim, nepamatuju si presne).
A jeste jeden dotazek, zrejme me asi nekde na cestach varila baterka, nebot tim odvzdusnenim baterky to prskalo kyselinu, kterou jsem utrel. Nemuze to mit spojitost s tim mym poslednim nedobijenim? Zarovku mam vepredu 35W, vzadu a v sajde LEDky (dohromady 3x 1W - tusim, nepamatuju si presne).
Re: K-750 dobijeni
Opet me potkaly potize s dobijenim... uplne stejny jako predtim. Po konterle kabelaze a promerwni multimetrem jsem vymontoval dynamo, relatko a baterku a odnesl k autoelektrikarovi. Po tydnu se ozval zpatky... problem byl nakonec s dynamem. Kompletne ho vycistil a pry opravil kolektor na ktery dosedaji uhliky. No po montazi do motorky to funguje vyborne. Na volnobeh bez svetel krasnych 7,2V na zvyseny otacky 7,3V. Se zapnutyma svetlama se hybe napeti 6,9-7,2V. Uvidime jak dlouho to vydrzi.