Stránka 1 z 1
Starty MT11
Napsal: 17 srp 2016, 10:00
od petrik2
Zdravím,nevím,čím to je ,ale teplý nebo studený,musím vždy přeplavit a použít sytič,jinak nenastartuju.Karbce mám nové Pekary. Pokud někdo může poradit......
díky
Re: Starty MT11
Napsal: 17 srp 2016, 10:15
od Fort
No hele já jsem poslední dva roky startoval už jenom tím, že jsem se na vepříka přísně podíval.
Letos jsem kvůli většímu zatížení a tím nevytáčenému motoru na čtyřku musel shodit jehly o drážku. Jinak jsem měl při dlouhých přesunech černé svíčky. Okamžitě ale musím startovat s přizvednutými šoupátky.
Tak zkus zvednout jehly. A jestli si to neudělal, zkontroluj si hladiny.
Re: Starty MT11
Napsal: 17 srp 2016, 11:26
od fapeko
1: vytáhni trysky a koukni jestli tam není otřep jak to vrtali soudruzi
2: překontroluj sání a filtr že to nesaje falešný vzduch někde
3:jehlu posun nahoru+ přidej bohatosti
4:kontroluj barvu svíček po jízdě
Re: Starty MT11
Napsal: 18 srp 2016, 00:00
od Michal
Jakým způsobem jste seřizoval volnoběžnou směs? Na OHV (nemám zkušenosti s SV) Dněprech i Uralech je potřeba hodně bohatá. Ural má jinak chudé přechody v nízkých otáčkách, Dněpr to samé, navíc velmi špatně startuje. V chladném počasí je pak potřeba obohatit ještě víc. Takové to obecné pravidlo nastavit směs na nejvyšší otáčky je úplně mimo.
Hlavní trysku a jehlu není potřeba řešit, startování neovlivňuje.
Hladinu zkontrolujte, z výroby nebývá vždy správně nastavena.
Barvu svíček také ne, po chvíli běhu na volnoběh budou černé vždy, pokud motor výrazněji žere olej, pak budou mít i silnější vrstvičku karbonu. Na funkci to ale nemá vliv. Maximálně zkontrolujte, zda nejsou odehlé elektrody (mezera nad milimetr), ale to se mi u Dněpra nedělo.