seřizeni předstihu

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

seřizeni předstihu

Nový příspěvek od drumbas »

zdravim všechny
jak spravně seřidit předstih na sv
mam sundat hlavu
no a kolik ma byt ta horni uvrat když mam tu pačku předstihu nahoře
už mě to startuje ale sem tam to střily do karbce a ja ...sem to šteloval a šteloval a sem to nějak rozešteloval
josef
Příspěvky: 37
Registrován: 22 led 2011, 08:33
Bydliště: Brno

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od josef »

zdarec nevim jak u sv ale na 650 jsou na setrváku dvě rysky první je bod před horní úvratí a druhá je horní úvrať,takže hlavy sundávat nemusíš
tak to zkus nastavit na tu první odtrh 0,05 mm. jo ještě když máš sundanej rozděloač tak si pak zkus protočit motorem a sleduj desku s kladívkama jestli někam neuhýbá, u mě to byl hlavní důvod proč mi to nešlo seřídit tak jsem ji zaaretoval sice už není regulace ale jede to dobře a další co kontrolovat jestli se ramínko rozdělovače nepootáčí na hřídeli. to byly moje závady třeba ti to trochu pomůže.

jestli jsem něco spletl nebo opoměl budu rád za připomínky
MT9 650
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od Ivo »

U SV motoru se seřizuje jen odtrh a to tak, že nastavíš si kladívko na nejvyšší bod vačky a tam nastavíš odtrh. cca 0,5mm. Při startu se páčka předstihu dává směrem k sobě. Tuším, že je tam nápis opožděný...
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od drumbas »

tak sem se stim dneska zase mordoval
nastavil jsem na nejvišim bodě vačky 0,5odtrh mezi kladivkama
a ono to sice dava jiskru nicmeně to ani neškytne
pačku předstihu davam k sobě od sebe a furt nic
fakt už sem zoufaly
a to sem od toho startovani zničil boty
jo a karburator jsem zkusil přeplavit a tež nic
mam k 68od kamoše
eště sem slyšel o nějakych tryskach
može to byt tim
anebo mam kupit bezkontakt
Vici
Příspěvky: 264
Registrován: 25 úno 2011, 00:16

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od Vici »

Já bych hned kladívka nezatracoval. Hází ti to alespoň jiskru? To že to ani neškytne se mi nezdá že by bylo jen předstihem.
M-72, 1952
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od drumbas »

jak mam sundane ty hlavy tak sem si všiml že jiskru to dava jak se mi otevře vyfukovy ventil
sem z toho ...
nemuže byt prohozena vačka nebo tak něco
ale to je blbost že
a palec přerušovače..hmm fakt už nevim kam dal
zkusim to zase zitra
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od Míra »

no vejfukovej ventil se otevírá kousek před úvratí.. no vycházel bych z toho, že startovací předstih je 0-5° před úvratí, tedy 0 až 1mm před.
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od Míra »

no vejfukovej ventil se otevírá kousek před úvratí.. no vycházel bych z toho, že startovací předstih je 0-5° před úvratí, tedy 0 až 1mm před. na ten to musí běžet minimálně na volnoběh.
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od Michal »

To je divné, kdyby byl otočenej palec nebo prohozené vývody rozdělovače, házelo by to jiskru ve střihu ventilů. Výfukový ventil se otvírá před spodní úvratí a zavírá kousek za horní. Váčka kladívka bude nasazená na vačkové hřídeli nějak úplně jinak, nebo je domeček kladívka namontován pootočeně. Vačková hřídel sice může být nasazená rozvodovým kolem špatně, ale to by byl úhel zápalu správně vzhledem k úhlu otvírání ventilů (a špadně vzhledem k pohybu pístu).
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od drumbas »

tak jsem se stim dneska dopoledne zase hral a už vim proč to hazi jiskru venku a ne uvnitř
ja mam po vybrusu obou valcu najezdil jsem všeho všudy 3-4km pak to začalo zlobit
tchan se mě dneska na to podival a usoudil že pist+pistni kroužky nejsou ještě zaběhnute a tudiž propoušti olej ktery nasledně zhaši jiskru a pak to nepaly
dneska jsem to nastavil za jeho pomoci projel
po zastaveni motoru jsem vyšruboval svičky a byli cele černe a jedna dokonce odešla
dal jsem jine a zase dobry a to se opakovalo
bohatost směsy mam 1 1/2otačky
ještě nejsou nějake svičky co vydrži i ten olej
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: seřizeni předstihu

Nový příspěvek od Michal »

zkusil bych výrazně teplejší svíčky. Začal bych s N15YC. V nouzi jdou použít i N17, ale ty se skoro v každém normálním motoru přehřívají. Svíčky N12 jsou velmi studené a používají se snad jen do vysoce zatížených motorů. Pak také pomůže ochudit směs, tím vzroste teplota hoření a olej se bude lépe spalovat.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Odpovědět