oprava klikové hřídele
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
oprava klikové hřídele
Dobrý den, prosím o radu, kdo opravuje klikovky na Dněpr K750, v Moravskoslezském kraji. Díky Fero
Re: oprava klikové hřídele
Ahoj, klika výměnným způsobem 3200kc pokud je neopravitelná 3700kc
Vice na tel. 604910545 Ostrava
Vice na tel. 604910545 Ostrava
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: oprava klikové hřídele
Nabídka od fapeka = velmi pravděpodobně jediná zaručená. Nejen v msl. kraji. Cena bezkonkurenční.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: oprava klikové hřídele
Nebo přímo ke zdroji, pokud vám není Jihomoravský kraj daleko, pan Padalík.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: oprava klikové hřídele
ahoj Všem,
zkoušel už někdo klikovku pořešit tak že si ji necháte vyrobit nebo vyrobíte sami? Když ty původní jsou tak nejisté?
Uvažuju že přebastlím kliku z felicie tzn. přebastlit celý motor ale jestli klika z filcky najede 400 000 km tak v dněpru bude nezničitelná. technické podrobnosti přebastlení už mám nějak nastřelené bude to vyšší dívčí, tak uvidím
zkoušel už někdo klikovku pořešit tak že si ji necháte vyrobit nebo vyrobíte sami? Když ty původní jsou tak nejisté?
Uvažuju že přebastlím kliku z felicie tzn. přebastlit celý motor ale jestli klika z filcky najede 400 000 km tak v dněpru bude nezničitelná. technické podrobnosti přebastlení už mám nějak nastřelené bude to vyšší dívčí, tak uvidím
Re: oprava klikové hřídele
Firma Talosa to umí.. a mám s ní výbornou zkušenost. Jen se obávám, že klika na dněpra či m72/k750 vyjde na tolik, co 20 nových klik na burze..dněpr MT9 píše:ahoj Všem,
zkoušel už někdo klikovku pořešit tak že si ji necháte vyrobit nebo vyrobíte sami?
Odkaz: http://www.talosa.info/cz/vyroba-prototypu/
Re: oprava klikové hřídele
díky za typ zkusím poptat a uvidím ale stále se ještě přikláním k výrobě z kliky ze škodovky uvidím podle ceny a obráběčských limitů
Re: oprava klikové hřídele
dnepr mt 9: no z filcky kliku do káčka prostě neuděláš:-D
k750side,jawa 559side
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: oprava klikové hřídele
no když jí roztaví a uková, tak proč ne 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: oprava klikové hřídele
No uvidíme, nechejte se překvapit až bude hotová tak posoudíte sami jestli bude nebo nebude jezdit
Re: oprava klikové hřídele
MT9 má stejnou kliku jako MT11 či 16, takže z té Filcky by to teoreticky mohlo jít. Držím palce všem průkopníkům nových řešení. 
Re: oprava klikové hřídele
Mám doma zdravý spodek motoru ze Sierry, jen se zapečenými kroužky. Kdyby někdo chtěl udělat litr. Stejně mi ale vychází levněji koupit starý BMW R80 nebo R100 a vzít z toho celý motor, který celkově dobře a dlouhodobě funguje a ačkoliv je ze 70-tých let, je technologicky o čtvrt století výše než dnešní motory Ural.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: oprava klikové hřídele
Zdravím všechny fandy bastlení.
z filcky se musí říznout přední uložení + první ojniční čep i s přechodem na druhou ojnici, pak stejně zadek, musí se upravit jak předek tak zadek uložení kliky, potom se musí udělat osazení na středový kotouč na obou kusech, potom se musí vybastlit středový kotouč, což bude nejtěžší z toho všeho, protože musí být dělený kvůli montáži a musí být sešroubovaný tak aby udržel oba konce ve správné poloze. a pak následují válce rus zdvih 68 filcka 72, takže ve válcích nakonec skončí vložky z auta, zvedne se kompresní poměr a tím i výkon. taky to sebou nese pořešit ventily jak sedla tak zdvihátka, a další a další věci.
z filcky se musí říznout přední uložení + první ojniční čep i s přechodem na druhou ojnici, pak stejně zadek, musí se upravit jak předek tak zadek uložení kliky, potom se musí udělat osazení na středový kotouč na obou kusech, potom se musí vybastlit středový kotouč, což bude nejtěžší z toho všeho, protože musí být dělený kvůli montáži a musí být sešroubovaný tak aby udržel oba konce ve správné poloze. a pak následují válce rus zdvih 68 filcka 72, takže ve válcích nakonec skončí vložky z auta, zvedne se kompresní poměr a tím i výkon. taky to sebou nese pořešit ventily jak sedla tak zdvihátka, a další a další věci.
Re: oprava klikové hřídele
tak zde jsou první fotky toho jak se rodí klika která konečně něco snese. co se bude dít dál už je v předchozím příspěvku
Re: oprava klikové hřídele
Tak výsledek tohoto snažení budu s velkým zájmem strojaře sledovat. Hlavně ten středový díl a jeho napojení na ramena s ojničními čepy. Ramena pochopitelně budou "nezničitelná". Ten střed a jejich 100% (rozebiratelné) spojení s ním si zatím nijak moc nedokážu představit. Držím palce!
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry