Dněpr K750 motor

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Brežněv
Příspěvky: 9
Registrován: 21 lis 2014, 11:51

Dněpr K750 motor

Nový příspěvek od Brežněv »

Dobrý den,
mám Dněpra po kompletní GO motoru, i nový výbrus. Na motorce mám karbecy K302 a mám takovýto problém: Dněpr má mokré svíčky od oleje, myslím, že válce mažou více, než je obvyklé. Levý válec kucká jak na volnoběh, tak i v otáčkách. A ten pravý je o poznání teplejší. Co s tím??? Je to součástí záběhu motoru nebo je někde chyba? Ventily i karburátory jsou seštelovány a zapalování seřízené a nastavené na správnou dobu zpoždění zážehu. Předem děkuji za rady a nápady.
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Dněpr K750 motor

Nový příspěvek od host »

Mazání na SV se nijak moct regulovat nedá. K302 je parodie na karburátor, aspoň podle mych zkušeností. Průnik oleje by se měl usadit po záběhu, otázkou je vyuhlovani ojnic a souosost válec-dráha pístu. Pokud není obojí ok, ,pak je problém. Je zapalování nastaveno korektne pro oba válce? Pokud je šišata vacka či ohnutý konec konec vackoveho hřídele, pali to jak chce. Můj SV motor d viditelnou ryhou ve spodni casti ve válci od pistniho čepu vyžaduje tak 0,2 l/1000 km oleje
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr K750 motor

Nový příspěvek od fapeko »

Ahoj,prvně změř tlaky na válcích a pokud jsou dobré ,tak vyhod ty kur... karbecy K 302 a dej tam K-37 http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=1354 +tam hod bezkontak http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=978 a máš po starostech navěky
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Dněpr K750 motor

Nový příspěvek od host »

Potvrzuji vyše psané. Jen ty tlaky, pokud je motor úplně syrový, nebudou nic moc. Pokud je ale ok zapalovani i karburátor, potom aspoň pod plynem musí jít oba válce cca stejne. Jak ne, něco - zazeh či směs je špatne. Jo - zapalování má mit obecne předstih, ne zpoždění. To jen ev. pro start!
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
pete
Příspěvky: 66
Registrován: 17 led 2013, 12:51

Re: Dněpr K750 motor

Nový příspěvek od pete »

Také potvrzuji výše uvedené. Staré věci vyhoď a namontuj K37, bezkontakt a když k tomu dohodíš elekt. regulátor od AEV Kroměříž, nebudeš o elektrice vědět.
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Dněpr K750 motor

Nový příspěvek od host »

Oni totiž ty K37/P28 jsou licence (licence z licence) Graetzinu z 30. let. Tedy to, co na BMW patřilo. Všechny jinak vypadající jsou SSSR pokusy na h....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Odpovědět