Stránka 1 z 1

Dněpr K750 motor

Napsal: 17 bře 2015, 20:33
od Brežněv
Dobrý den,
mám Dněpra po kompletní GO motoru, i nový výbrus. Na motorce mám karbecy K302 a mám takovýto problém: Dněpr má mokré svíčky od oleje, myslím, že válce mažou více, než je obvyklé. Levý válec kucká jak na volnoběh, tak i v otáčkách. A ten pravý je o poznání teplejší. Co s tím??? Je to součástí záběhu motoru nebo je někde chyba? Ventily i karburátory jsou seštelovány a zapalování seřízené a nastavené na správnou dobu zpoždění zážehu. Předem děkuji za rady a nápady.

Re: Dněpr K750 motor

Napsal: 17 bře 2015, 21:15
od host
Mazání na SV se nijak moct regulovat nedá. K302 je parodie na karburátor, aspoň podle mych zkušeností. Průnik oleje by se měl usadit po záběhu, otázkou je vyuhlovani ojnic a souosost válec-dráha pístu. Pokud není obojí ok, ,pak je problém. Je zapalování nastaveno korektne pro oba válce? Pokud je šišata vacka či ohnutý konec konec vackoveho hřídele, pali to jak chce. Můj SV motor d viditelnou ryhou ve spodni casti ve válci od pistniho čepu vyžaduje tak 0,2 l/1000 km oleje

Re: Dněpr K750 motor

Napsal: 17 bře 2015, 21:17
od fapeko
Ahoj,prvně změř tlaky na válcích a pokud jsou dobré ,tak vyhod ty kur... karbecy K 302 a dej tam K-37 http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=1354 +tam hod bezkontak http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=978 a máš po starostech navěky

Re: Dněpr K750 motor

Napsal: 17 bře 2015, 21:36
od host
Potvrzuji vyše psané. Jen ty tlaky, pokud je motor úplně syrový, nebudou nic moc. Pokud je ale ok zapalovani i karburátor, potom aspoň pod plynem musí jít oba válce cca stejne. Jak ne, něco - zazeh či směs je špatne. Jo - zapalování má mit obecne předstih, ne zpoždění. To jen ev. pro start!

Re: Dněpr K750 motor

Napsal: 17 bře 2015, 21:42
od pete
Také potvrzuji výše uvedené. Staré věci vyhoď a namontuj K37, bezkontakt a když k tomu dohodíš elekt. regulátor od AEV Kroměříž, nebudeš o elektrice vědět.

Re: Dněpr K750 motor

Napsal: 17 bře 2015, 21:52
od host
Oni totiž ty K37/P28 jsou licence (licence z licence) Graetzinu z 30. let. Tedy to, co na BMW patřilo. Všechny jinak vypadající jsou SSSR pokusy na h....