kladívka dněpr 650 OHV

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Boo »

Zdravím,
máte někdo zkušenosti s kvalitou těchto kladívek od Pavla Kučery?
http://shop.ural.cz/elektricka-zarizeni ... ItemIdx=20

Díky
Jura
Příspěvky: 125
Registrován: 01 říj 2012, 21:59
Bydliště: U Olomouce

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Jura »

Kvalita těchto kladívek je všeobecně špatná, co kus to originál, musíš je dopasovat sám.
Je jedno kde je koupíš.
MV650
K750
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od fapeko »

Dej tam bezkontak za pár kaček a máš navěky klid ze seřízovaním zápalka
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=978
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Jura
Příspěvky: 125
Registrován: 01 říj 2012, 21:59
Bydliště: U Olomouce

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Jura »

Když si vemeš kolik hodin ladění ušetří, je bezkontakt vlastně velmi levný, přesný a spolehlivý.
MV650
K750
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Davy »

dneska jsem laboroval s kapacitni sondou na VN kabelu a zjistil jsem ze to kladivko cca od 3000 rpm odskakuje a zapalovani vynechava. Takze dalsi bod pro bezkontakt.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Boo »

Davy píše:dneska jsem laboroval s kapacitni sondou na VN kabelu a zjistil jsem ze to kladivko cca od 3000 rpm odskakuje a zapalovani vynechava. Takze dalsi bod pro bezkontakt.

pořád válčím s tím že se motorka cca nad 3000 ot. dusí a nechce jít dál a přisuzoval sem to starýmu kladívku s "vytahanou" pružinou ale když to tak vidím tak i s novým kladívkem by to bylo stejný.

Mám doma ImfSoft z jawy a teoreticky by tam měl fungovat tak to tam zkusím nabastlit a pokud se to povede tak si můžu naladit i křivku předstihu :D
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od hipik634-750 »

bacha na to teplo u motoru
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Michal »

Boo píše: pořád válčím s tím že se motorka cca nad 3000 ot. dusí a nechce jít dál a přisuzoval sem to starýmu kladívku s "vytahanou" pružinou ale když to tak vidím tak i s novým kladívkem by to bylo stejný.

Mám doma ImfSoft z jawy a teoreticky by tam měl fungovat tak to tam zkusím nabastlit a pokud se to povede tak si můžu naladit i křivku předstihu :D
Při 3000 ot. už dávno má být a určitě je jakákliv pružinka roztažená na doraz. V těch otáčkách to už jede na plný předstih. Problém je jinde, pravděpodobně v karburátoru
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Boo »

Michal píše:
Boo píše: pořád válčím s tím že se motorka cca nad 3000 ot. dusí a nechce jít dál a přisuzoval sem to starýmu kladívku s "vytahanou" pružinou ale když to tak vidím tak i s novým kladívkem by to bylo stejný.

Mám doma ImfSoft z jawy a teoreticky by tam měl fungovat tak to tam zkusím nabastlit a pokud se to povede tak si můžu naladit i křivku předstihu :D
Při 3000 ot. už dávno má být a určitě je jakákliv pružinka roztažená na doraz. V těch otáčkách to už jede na plný předstih. Problém je jinde, pravděpodobně v karburátoru
nemyslím pružinu na regulátoru, ale ten pružnej plech co přitlačuje kladívko k pevným kontaktu.
S karburátorama sem už zkoušel všechno možný mám tam K-68, zkusil sem tam dát i původní K-63 a beze změny.
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Davy »

Me to teda je schopny tocit do bezvedomi, akorat na zaznamu mam s otackama cim dal castejsi vypadky v zapalovani a trochu je to slyset. Predpokladam ze kladivko odskakuje a snizuje se syceni civky a obcas jiskra uz nepreskoci.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Zkusil jsi vyměnit kondenzátor za nový? Na zkoušku stačí připojit druhý paralelně. Osobně mám zkušenost, že na ruskou origo cívku vyhovuje kondenzátor poloviční kapacity než pro většinu ostatních cívek. Takže pokud jsi měnil cívku, tak by to dávalo smysl.
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Boo »

Jirka-MT9 píše:Zkusil jsi vyměnit kondenzátor za nový? Na zkoušku stačí připojit druhý paralelně. Osobně mám zkušenost, že na ruskou origo cívku vyhovuje kondenzátor poloviční kapacity než pro většinu ostatních cívek. Takže pokud jsi měnil cívku, tak by to dávalo smysl.
Cívku mám tuto od Pavla: http://shop.ural.cz/elektricka-zarizeni ... ?ItemIdx=0 a pořád to stejný jako s origo, kondenzátory sem taky zkoušel různý ruský a i Jawácký.

Davy: Tak je možný že mám opravdu slabý to péro na kladívku, sice to zapalování bylo komplet nový ,ale smontovaný už z Ukrajiny, tak je možný že je to náká stará uloženka. Zkusím tam nabastlit ImfSoft, teplota by měla být v poho, na jawě je to taky pod deklem tak uvidíme. Jestli to po tom pořád nepojede tak to asi hodím ze skály, už si s tím nevím rady. :(
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Dneprstein »

Zkusil bych rychlé, prasácké řešení:

1) Přihnout pérko kladívka, případně k němu vložit ještě jedno, aby se zvýšila síla přítlaku.
2) Přebrousit kontakty kladívka, aby neměly důlky a pecky (mě kladívko peckovalo celkem dost, brousil jsem ho tak 2x ročně).
3) Zkontrolovat jestli kontakty nejsou uvolněné v ramínku, případně jim pěkně soudružsky domluvit kladivem (mě tam kloktaly a to pak fakt nefunguje).

No, a uvidíš...


Jo - a co se týče "odstředivého regulátoru": Je potřeba, aby pérka šla do tahu bez vůle hned od nuly, jinak to spíš nereguluje než reguluje...
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od serpico-3 »

Já prostě nevěřím tomu, že výrobce při konstrukci vytvořil zapalování, které při max. otáčkách nestíhá. Pamatuji u rozdělovačů na škodovkách , do 7000ot/min to stíhaly, pokud bylo vše o.k. Nevím kolik mi točí káčko , které už něco pamatuje,/ ale jelikož jezdím většinou plný knedlík/ ale poslední s čím mám problém je zapalování. Právě v největších otáčkách se motor cítí nejlépe..A co se týče odstředivé regulace, většinou jedna pružinka měla určitou vůli, patrně aby náběh nebyl moc zbrklý... ;)
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: kladívka dněpr 650 OHV

Nový příspěvek od Boo »

Dneprstein píše:Zkusil bych rychlé, prasácké řešení:

1) Přihnout pérko kladívka, případně k němu vložit ještě jedno, aby se zvýšila síla přítlaku.
2) Přebrousit kontakty kladívka, aby neměly důlky a pecky (mě kladívko peckovalo celkem dost, brousil jsem ho tak 2x ročně).
3) Zkontrolovat jestli kontakty nejsou uvolněné v ramínku, případně jim pěkně soudružsky domluvit kladivem (mě tam kloktaly a to pak fakt nefunguje).

No, a uvidíš...


Jo - a co se týče "odstředivého regulátoru": Je potřeba, aby pérka šla do tahu bez vůle hned od nuly, jinak to spíš nereguluje než reguluje...

Díky, zkusím, pérka na regulátoru sou OK akorát vačka má rozdíl ve vrcholech cca 0,1-0,15mm v knížce píšou max 0,2 jinak je to zmetek (tím to snad nebude)
Odpovědět