hliníkové hlavy ural

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
pejsek32

hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od pejsek32 »

tak zase problém nechal jsem opískovat obě hliníkové hlavy ale problém hlavy jsou vypískované ze všech stran to znamená i dosedací plochy co sedí na válci i prostor co se spaluje benzin.nevíte někdo co stím mám dělat,já myslím že to musí být perfektně rovný aby to sedělo.prosím poradte díky
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od host »

Pískovat Al slitiny je h****a na n-tou. Natož na funkčních plochách. Velmi pravděpodobně nenávratně zničeno....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Uživatelský avatar
Benďa
Příspěvky: 144
Registrován: 18 bře 2012, 08:11

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od Benďa »

A nešlo by je zafrézovat, na tatrovácké hlavy existovala speciální fréza, když byly fouknuté. Daly se tou frézou stáhnout, pak zabrousit s brusnou pastou proti válci a při monáži se jen vymezil kompresní prostor podložkama pod válcem. nevím jak to má Ural ale Dněpr má mezi hlavou a válcem měděnou těsnící podložku. Teoreticky by šly hlavy opravit tak jak píšu a kompresní prostor vymezit na míru vyrobenou podložkou. :?:
M72 1952
K-750 1959
Jirka veteran
Příspěvky: 97
Registrován: 22 úno 2014, 13:58
Bydliště: Sobčice
Kontaktovat uživatele:

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od Jirka veteran »

host píše:Pískovat Al slitiny je h****a na n-tou. Natož na funkčních plochách. Velmi pravděpodobně nenávratně zničeno....
Piskovat se da všechno,i karburátory a pod.,jen se to musí umet ;)
Pokud je to hodně hrubé frezar si s tím poradí a spalovaky vylestit,tak jak se leští hliník.Doporučují důkladně vyčistit od zbytku písku!
pejsek32

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od pejsek32 »

díky za radu pokusím se s tím něco udělat.dík
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od serpico-3 »

Benďa píše:A nešlo by je zafrézovat, na tatrovácké hlavy existovala speciální fréza, když byly fouknuté. Daly se tou frézou stáhnout, pak zabrousit s brusnou pastou proti válci a při monáži se jen vymezil kompresní prostor podložkama pod válcem. nevím jak to má Ural ale Dněpr má mezi hlavou a válcem měděnou těsnící podložku. Teoreticky by šly hlavy opravit tak jak píšu a kompresní prostor vymezit na míru vyrobenou podložkou. :?:
Mám zato, že Béda má pravdu a je to "starý tatrovák".. :)
Uživatelský avatar
Benďa
Příspěvky: 144
Registrován: 18 bře 2012, 08:11

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od Benďa »

No, ani tak starý jako Tatrovák :-D Spíš ještě pocházím z generace automechaniků kteří se museli učit opravovat, ne jen měnit dobré díly za špatné ;-) :-)
M72 1952
K-750 1959
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od serpico-3 »

Ono ladit kompresi olůvky mělo taky něco do sebe.. :)
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: hliníkové hlavy ural

Nový příspěvek od Davy »

serpico-3 píše:Ono ladit kompresi olůvky mělo taky něco do sebe.. :)
Kompresi tezko. Velikost antidetonacni sterbiny se dela olovenejma brokama.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Odpovědět