hliníkové hlavy ural
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
pejsek32
hliníkové hlavy ural
tak zase problém nechal jsem opískovat obě hliníkové hlavy ale problém hlavy jsou vypískované ze všech stran to znamená i dosedací plochy co sedí na válci i prostor co se spaluje benzin.nevíte někdo co stím mám dělat,já myslím že to musí být perfektně rovný aby to sedělo.prosím poradte díky
Re: hliníkové hlavy ural
Pískovat Al slitiny je h****a na n-tou. Natož na funkčních plochách. Velmi pravděpodobně nenávratně zničeno....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: hliníkové hlavy ural
A nešlo by je zafrézovat, na tatrovácké hlavy existovala speciální fréza, když byly fouknuté. Daly se tou frézou stáhnout, pak zabrousit s brusnou pastou proti válci a při monáži se jen vymezil kompresní prostor podložkama pod válcem. nevím jak to má Ural ale Dněpr má mezi hlavou a válcem měděnou těsnící podložku. Teoreticky by šly hlavy opravit tak jak píšu a kompresní prostor vymezit na míru vyrobenou podložkou. 
M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
-
Jirka veteran
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: hliníkové hlavy ural
Piskovat se da všechno,i karburátory a pod.,jen se to musí umethost píše:Pískovat Al slitiny je h****a na n-tou. Natož na funkčních plochách. Velmi pravděpodobně nenávratně zničeno....
Pokud je to hodně hrubé frezar si s tím poradí a spalovaky vylestit,tak jak se leští hliník.Doporučují důkladně vyčistit od zbytku písku!
Re: hliníkové hlavy ural
Mám zato, že Béda má pravdu a je to "starý tatrovák"..Benďa píše:A nešlo by je zafrézovat, na tatrovácké hlavy existovala speciální fréza, když byly fouknuté. Daly se tou frézou stáhnout, pak zabrousit s brusnou pastou proti válci a při monáži se jen vymezil kompresní prostor podložkama pod válcem. nevím jak to má Ural ale Dněpr má mezi hlavou a válcem měděnou těsnící podložku. Teoreticky by šly hlavy opravit tak jak píšu a kompresní prostor vymezit na míru vyrobenou podložkou.
Re: hliníkové hlavy ural
No, ani tak starý jako Tatrovák
Spíš ještě pocházím z generace automechaniků kteří se museli učit opravovat, ne jen měnit dobré díly za špatné

M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
Re: hliníkové hlavy ural
Ono ladit kompresi olůvky mělo taky něco do sebe.. 
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: hliníkové hlavy ural
Kompresi tezko. Velikost antidetonacni sterbiny se dela olovenejma brokama.serpico-3 píše:Ono ladit kompresi olůvky mělo taky něco do sebe..
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz