Dněpří tryska s označením 190 má průměr díry něco nad 0,8mm, možná 0,9mm, nedokážu to tak přesně změřit. Tryska s označením 165 bude jen o málo menší. Protože Pavel Kučera žádný trysky nemá, budu muset experimentovat s tryskama jiných značek. Přeměřil jsem závit a je to M5x0.8 Uvidím, co se tu dá sehnat. Trysky Mikuni naprosto běžně, narozdíl od Keihinů.Míra píše:michal : trysky M5 jsou do karbeců dellorto a micuni,běžně je maj na skůtr tuning schopech. jinak hodnoty trysek 165 a 190 mi přijdou úsměvný . originál K65 trysky jsou 55 (cm3/min) a k nim je ekvivalent asi 110 (průměrově) od dellorta. a i ty jsou na dněpra dost dost bohatý... já mám momentálně 95ky trysky, a ještě musím jít níž, typuju tak na 90. ale u mě je problém s bohatostí tak trochu způsobenej komínkama z K63 (maj mosazný vnitřky a větší průměr) a k nim jehlama z K65 (ocelový jehly, K63 jehly silnější a mosazný). mopžná že kdybych měl jehly a komínky co k sobě patřej, byly by ty originál 110ky (55 po rusku) trysky dobrý.
Koukal jsem teď na netu a trysky Mikuni jsou číslovaný podle průtoku ccm (ml) benzínu za minutu při konstantním sloupci 50cm benzínu. Pokud bych si vyrobil přípravek, ve kterým bych pokusně změřil průtok 165 a 190 ruských trysek, tak bych získal přepočet na číslování Mikuni.