seřizeni karburatoru k 68
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
seřizeni karburatoru k 68
zdar jsem tu prvně tak jsem se hnedka zaregistroval
a hnedka mam problem
udělal jsem vybrusy na k750 a ted mi to nejde seštelovat mam karbce k68
poradte jak to robyte vy
a hnedka mam problem
udělal jsem vybrusy na k750 a ted mi to nejde seštelovat mam karbce k68
poradte jak to robyte vy
Re: seřizeni karburatoru k 68
zdarec no ja karbece šteloval tak že jsem nastartoval a odpojil jeden válec. Pak jsem ladil válec ktery běžel a muselo se to na něj udržet a pak naopak. No apk jsem to doladil společně ale po výbruse si to bude ještě sedat. snad ti to pomůže
MT9 650
Re: seřizeni karburatoru k 68
to asi jo ale mě to ted nedrži ani volnoběh takže to turuju jak migly
ještě jsem myslel na předstih ale to je asi blbost když to nakopnu na poprve že
ještě jsem myslel na předstih ale to je asi blbost když to nakopnu na poprve že
Re: seřizeni karburatoru k 68
tak zkus přidat i směs protě to ted vyžen smes i volnoběh a pak to stahuj
MT9 650
Re: seřizeni karburatoru k 68
no a jak seřizujete ty karbce
ja to dělam tak že šroubek bohatosti směsi přitahnu a pak o 1 a čtvrt otačky povolim
a jehlu mam na spodnim zařezu
ale nedaři se mi
a ještě jedna věc někdo mě řikal o nějake zapalovaci svičce ale tat tam neni nebo ano
ja to dělam tak že šroubek bohatosti směsi přitahnu a pak o 1 a čtvrt otačky povolim
a jehlu mam na spodnim zařezu
ale nedaři se mi
a ještě jedna věc někdo mě řikal o nějake zapalovaci svičce ale tat tam neni nebo ano
Re: seřizeni karburatoru k 68
no a jak seřizujete ty karbce
ja to dělam tak že šroubek bohatosti směsi přitahnu a pak o 1 a čtvrt otačky povolim
a jehlu mam na spodnim zařezu
ale nedaři se mi
a ještě jedna věc někdo mě řikal o nějake zapalovaci civce ale tat tam neni nebo ano
ja to dělam tak že šroubek bohatosti směsi přitahnu a pak o 1 a čtvrt otačky povolim
a jehlu mam na spodnim zařezu
ale nedaři se mi
a ještě jedna věc někdo mě řikal o nějake zapalovaci civce ale tat tam neni nebo ano
Re: seřizeni karburatoru k 68
Prakticky neexistuje nějaké doporučené nastavení. Prakticky to dělám tak, že si je přitáhnu a potom povoluji, dokud se zvyšuji otáčky motoru. Potom je vždy na volnoběhu snížím atd. Motor musí jít pravidelně a nesmí mít díru. Taky nesmí černě kouřit.... Nastavení směsi má vliv jen na cca 60% výkonu. Pokud pracuje motor nad 60% výkonu, tak se ladí jehlou...
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: seřizeni karburatoru k 68
tak jak pokračuje ladění?Odkud jste koupili karburátory?Od Kučery nebo od jiného prodejce?Cenový rozdíl je 1200,-,ale aby ty ukrajinské stály za to,ptám se,protože se dnes chystám naladit K-65,tak uvidíme,jestli nepoletí do kopřiv.
Re: seřizeni karburatoru k 68
karburatory jsem seřidil
problem byl v tom že sem měl šoupatka zavřeny takže ikdyž jsem šroubek volnoběhu zašrouboval bylo to malo
musel jsem to zkratit na plynu
jinač karbce mam vod kamoše za 1700 pravy i levy ale jestly jsou ruske nebo ukrajinske to fakt netušim
problem byl v tom že sem měl šoupatka zavřeny takže ikdyž jsem šroubek volnoběhu zašrouboval bylo to malo
musel jsem to zkratit na plynu
jinač karbce mam vod kamoše za 1700 pravy i levy ale jestly jsou ruske nebo ukrajinske to fakt netušim
Re: seřizeni karburatoru k 68
Mám K68 od německého obchodu Ural-Zentrale (viz odkazy) za 2000Kč pár. Nedokážu poznat, jestli jsou ruské nebo ukrajinské, leda by někdo vyfotil na těch ruských nějakou odlišnost. Na burze v Chotusicích jsem je viděl (opět nevím zda ruské nebo ukrajinské) dokonce za 1500Kč za pár.
Mám je na Dněpru. Volnoběh mi na nich jde seřídit krásně. Bohatost jedna otáčka od dorazu je dobrá jako počátek ladění, já nakonec skončil na 2 a půl až 3 otáčky. Také závisí jak k tomu máte nastavenou jehlu. Já ji mám zhruba uprostřed ale nepozoroval jsem výraznější rozdíl mezi 2. zářezem a 3. Nemám to ale zatím naladěno dobře, musím sehnat jiné velikosti hlavní trysky. 190, se kterýma jsem je koupil, byla pro Dněpr nepoužitelná, ve vyšší rychlosti se to ulejvalo. 165 tryska z původních K65 je zase trochu chudá, kvůli o 2mm většímu difuzoru to na maximálku málo krmí, takže mám o 10km/h menší maximálku než se stejnou tryskou v K65.
Bohužel trysky se závitem M5 se mi nedaří v mototechnách sehnat. Poptám se Kučery, až se mi nashromáždí dostatečná hromada věcí, co od něj chci, aby mi stálo za to platit poštovné.
Mám je na Dněpru. Volnoběh mi na nich jde seřídit krásně. Bohatost jedna otáčka od dorazu je dobrá jako počátek ladění, já nakonec skončil na 2 a půl až 3 otáčky. Také závisí jak k tomu máte nastavenou jehlu. Já ji mám zhruba uprostřed ale nepozoroval jsem výraznější rozdíl mezi 2. zářezem a 3. Nemám to ale zatím naladěno dobře, musím sehnat jiné velikosti hlavní trysky. 190, se kterýma jsem je koupil, byla pro Dněpr nepoužitelná, ve vyšší rychlosti se to ulejvalo. 165 tryska z původních K65 je zase trochu chudá, kvůli o 2mm většímu difuzoru to na maximálku málo krmí, takže mám o 10km/h menší maximálku než se stejnou tryskou v K65.
Bohužel trysky se závitem M5 se mi nedaří v mototechnách sehnat. Poptám se Kučery, až se mi nashromáždí dostatečná hromada věcí, co od něj chci, aby mi stálo za to platit poštovné.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: seřizeni karburatoru k 68
michal : trysky M5 jsou do karbeců dellorto a micuni,běžně je maj na skůtr tuning schopech. jinak hodnoty trysek 165 a 190 mi přijdou úsměvný
. originál K65 trysky jsou 55 (cm3/min) a k nim je ekvivalent asi 110 (průměrově) od dellorta. a i ty jsou na dněpra dost dost bohatý... já mám momentálně 95ky trysky, a ještě musím jít níž, typuju tak na 90. ale u mě je problém s bohatostí tak trochu způsobenej komínkama z K63 (maj mosazný vnitřky a větší průměr) a k nim jehlama z K65 (ocelový jehly, K63 jehly silnější a mosazný). mopžná že kdybych měl jehly a komínky co k sobě patřej, byly by ty originál 110ky (55 po rusku) trysky dobrý.
Dněpr 11 solo/side
Re: seřizeni karburatoru k 68
tak sem s toho jelen jake tamteda patři
ja mam 190a jak chcu tak nastartuju jedu a jedu a nehada se to
fakt mi to tchan sešteloval a v klidu
a ani nevim jak
ja mam 190a jak chcu tak nastartuju jedu a jedu a nehada se to
fakt mi to tchan sešteloval a v klidu
a ani nevim jak
Re: seřizeni karburatoru k 68
Ahoj, mám také hlavní trysky 190 a mám je originál od Kučery. Když jsem kontroloval nastavení směsi, tak bych také uvítal menší, s těmito je to bohaté, ale jede normálně. 
Re: seřizeni karburatoru k 68
tak K68 bude mít nejspíš jiný vzdušníky(komínky), proto tak velký trysky. experimentálně sem si ověřil, že krajní polohy jehly hejbou se směsí tak, jako by se měnila tryska řádově o 10. no HT by to chtělo takový, aby to v plným plynu v plným tahu bylo trošku bohatý, a pak naladit jehly tak, aby to při třetině až polovině plynu při jízdě po rovince bylo tak akorát.
Dněpr 11 solo/side
Re: seřizeni karburatoru k 68
Souhlasím s tebou, ale můj Dněpr se chová trochu Ukrajinsky. Pravý válec se mi podařilo seřídit vcelku dobře, je na hranici modrožluté, na víc plynu je bohatý (nemám trysky abych mohl více laborovat, jehla mi vychází úplně dole na posledním zářezu) ale levý válec když jsem seřídil stejně, tak prskal a střílel. Dal jsem mu jehlu o zářez výše - je to bohaté i ve středních otáčkách, ale jede normálně. Laicky si to vysvětluji tím, že tam zřejmě budou horší vodítka ventilů, proniká tam více oleje a to pak zkresluje výsledek. Je to prostě divné, nicméně na další pokusy teď nemám čas ani náladu, tak uvidím jak to bude jezdit, zatím se to zdá dobré. 