První věc co se musí udělat ,že vylomite ten dorazový kolík co je našroubován ve víčku šoupátka Taky je třeba překontrolovat hloubku zalisovani te mosazné trubky ve víčku plovákové komory aby jste měli stejné hladiny v plov. komorách .Já tam vždy dávám cca 6,5-7mm k dorazu viz foto

Ještě vyšroubujte ten mosazný šroub M14 co je pod ním hlavní tryska a překontrolujte jestli je dotáhla .Pod ten velký šroub dejte nové fibrové těsnění (to původni je nějaký papír a chčije z toho)
Další věc je že jehlu šoupátka dáte co nejvýše z důvodu ,že na origo ruských karburátorech je hlavní tryska č.160 a na
Činských je tryska č.93(95). Pokud tu jehlu nedáte co nejvýše tak to bude mít hluché místo při přidání plynu , nebo se budou podpalovat ventily.Spodový motor potřebuje benzín a pokud mu ho nedáte tak se to takhle projevuje.
Další věc co je třeba udělat ,že šroub bohatosti směsi dotáhnete nadoraz a povolíte zpět o pul otáčky.Šroub volnoběhu dejte na 2 otáčky z nulové polohy
Při montáži dávejte na přírubu sání bakelitové termoizolační podložky třeba z jawy +těsnění.http://shop.jawacz-dily.cz/karburator-- ... tor-i1347/
Také je třeba seřídit lanka plynu at mají stejné mezery na obou stranách aby při přidání plynu nezabíral jeden válec spíše a druhy později(tohle se dělá při každém seřízovaní volnoběhu).
Ještě se doporučuje vyměnit ty plastové plováky za mosazné z důvodů ,že jsou strašně lehké a je to citlivé na seřízení těch karbeců( já jsem nechal původní plast. a vše OK zatím)
Pokud motorka je nastartovaná a drží volnoběch ,tak ji běžte projet několik km (stačí 3km) a poté vytáhněte svíčky.
Správná barva svíčky má byt šedočerná ,pokud je bíla nebo černá tak je to špatně.
Na obrázku vidíte že svíčka vlevo je světlá a tím pádem je to chudé a pravá svíčka je šedočerná a to je to správné nastavení karbeců co tomu motoru "chutná". Pokud je svíčka světla znamená to že je to chudé a na karbůrátoru dotáhněme o 1/4 otáčky šroub bohatosti směsi.
Pokud je svíčka černá tak zase povolíme o 1/4 otáčky .
Zašroubujeme svíčky a jedeme to zase projet pár km a operaci opakujeme tak dlouho dokud nedosáhneme černošedé barvy na svíčkach.
Až si budete myslet že to je vše OK začneme seřízovat volnoběch s tím , že vám nesmí tahat jeden válec druhý .
Dělám to vše podle poslechu a citu.
Na zavěr nezapomente zase nastavit stejné vůle na plynových lankách.Nejlépe se to pozná tak ,že vám musí obje dvě šoupátka stejně klapat jak rychle povolíte plyn při vyplém motoru .Pokud je ten akustický doraz nerovnoměrný ,tak si bud povolte nebo dotáhněte plynové lanko ,ale pozor vždy musíte přiznat mezeru na tom plynovým lanku min. 3mm jinak se vám může stát , že šoupátko bude viset na lanku a nepůjde vám to seřídit
Ještě dodám , že u káždého SV motoru se to nastavení může lišit a vše se taky odvíjí v jakém stavu máte zapalování(doporučuji bezkontak) a motor
První starty jsou věčinou kruté než se seřidí volnoběh