Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Jsem si pořídil také tyto karburátory. Jen po namontování to má vysoké otáčky a nepomáhá nic, ani šrouby volnoběhu ani bohatosti, stalo se to někomu, nějaký nápad?
K-750M
stavba M72
stavba M72
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Máš dostatečně povolené plynové lanka? Musí mít stejnou vůli aby po seřízení tahali oba válce stejně
M72 1952
K-750 1959
K-750 1959
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Veř tomu ,že chyba bude u tebe a ne v karburátorech .Znova si přečti ten můj návod několikrát a udělej dle něho základní nastavení karbecu a nic nevynechej s toho co jsem tam psal no a když ti to nebude pořád fungovat ,tak mi zavolej a já ti poradím 604910545
Už jsem jich prodal a namontoval opravdu mnoho kusů a nejsou s něma žádné problémy krom toho ,že z nich někdy ‘‘chčije‘‘ ale to je tím že tam Čínani dávají pod šroub hlavní trysky jen papírové těsnění místo fibru a taky někdy netěsní plovák což se dá taky vyřešit zalapovaním brusnou pastou kuželu plováku s kuželem víčka .
Už jsem jich prodal a namontoval opravdu mnoho kusů a nejsou s něma žádné problémy krom toho ,že z nich někdy ‘‘chčije‘‘ ale to je tím že tam Čínani dávají pod šroub hlavní trysky jen papírové těsnění místo fibru a taky někdy netěsní plovák což se dá taky vyřešit zalapovaním brusnou pastou kuželu plováku s kuželem víčka .
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
já to nemohl po namontování zaboha nastartovat. chytly me záda jak jsem na tom skákal a důvod ? mám na káčku memková řidítka byly krátký plynový lanka takže jsem mněl furt trochu plynu přidanýho . udelal jsem nový lanka a pohoda
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Díky všem za pomoc, nakonec to byla lanka, se kousla v šoupátku a byla krátká, problém vyřešen. Teď už jen nezbývá nic jiného než pořádně naladit.
K-750M
stavba M72
stavba M72
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
když se budete držet rad Fapeka a budete vše dělat svědomitě a ve správnem pořadí tak se vám to podaří hned
Dněpr 12 hnaná side 1983
IMZ M72M 1958
IMZ M72M 1958
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Ahoj, nezlobte se, ale mohl by mi nekdo z vas poradit kde tyto karburatory koupit, nepodarilo se mi nic moc najit
Dekuji moc, predem
Dekuji moc, predem
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
http://www.ural-zentrale.de/de/motoren/ ... offanlagen
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/in ... =3a&page=2
http://www.oldtimergarage.eu/catalog/in ... =3a&page=2
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Zkus požádat Fapeka o pomoc
Dněpr 12 hnaná side 1983
IMZ M72M 1958
IMZ M72M 1958
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
tak už se můžu vyjádřit ke spotřebě těch karbců .n mám na nich najeto asi 1500 km spotřeba šla dolu uplně brutálně proti lonským 12 litrum to je letošních 6,5-8 podle toho jak sem naloženej a jak za to tahám.
akorát musím koupit 15 ky svíčky . protože v těch 36 stupních minulej tejden to 14 ka na pravím válci přestala dávat.
snad to pomůže
akorát musím koupit 15 ky svíčky . protože v těch 36 stupních minulej tejden to 14 ka na pravím válci přestala dávat.
snad to pomůže
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Ahoj,svíčky dej Brisk N17YC +barvu seřid na šedočernou a máš na věky klid ! Ty 15 tam vůbec nedávej ,taky ti odejdou
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
jj dík za radu . už loni jsem mněl se svíčkama problém když sme byly s kámošema na 3 denní veterán rum párty zrovna když bylo těch 38 stupnů .to už byl dle mě na spodovího rusa extrém to už měl problém i s mazáním .
letos jen svíce
letos jen svíce
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Ahoj, na jiném českém webu jsem diskuzi k těmto karburátorům nenašel, tak to zkusím tady. Použil jsem tyto karburátory na BMW R50. Odstranil jsem ty omezovací trny ve víčkách šoupátek, kontramatky seřizovacích prvků jsem nahradil pružinami, těsnění vyměnil za fíbrové.
Pak jsem nastavil bohatost na 1/2ot, jehly úplně nahoru a volnoběh cca 1,5ot ze zavřené polohy. Na lankách asi 2mm vůle. Motorka šla nastartovat v podstatě ihned a volnoběh byl na obou válcích v pořádku. Při jakkoliv citlivém přidání plynu ale oba válce okamžitě chcípaly. Když jsem mírně přeplavil oba karburátory za chodu motoru, reakce na přidání se zlepšila. Udělal jsem si tedy na jehlách plováků drážky tak, abych tak zvedl hladinu. Postupně jsem tak plováky posunul asi o 12mm vzhůru - výš už to ani nejde, pak už se dřív opře plovák o mosazné sedlo, než jehla zavře přítok paliva. Na jehlách v šoupátcích jsem taky navrtal jednu o stupeň bohatší polohu. Motor má ale pořád mimo volnoběhu chudou směs, na přidání plynu špatně reaguje a když se vytočí, velmi pomalu padají otáčky zpátky na volnoběh. Příruby falešný vzduch neberou, těsnění jsem dělal nové a zkoušel těsnost start sprejem.
Máte někdo podobné zkušenosti na OHV motorech vašich Dněprů a Uralů? Nechce se mi věřit, že na BMW by ty karburátory prostě nešly rozběhat, když na rusech každému fungují. Díky za každou radu, Martin.
Pak jsem nastavil bohatost na 1/2ot, jehly úplně nahoru a volnoběh cca 1,5ot ze zavřené polohy. Na lankách asi 2mm vůle. Motorka šla nastartovat v podstatě ihned a volnoběh byl na obou válcích v pořádku. Při jakkoliv citlivém přidání plynu ale oba válce okamžitě chcípaly. Když jsem mírně přeplavil oba karburátory za chodu motoru, reakce na přidání se zlepšila. Udělal jsem si tedy na jehlách plováků drážky tak, abych tak zvedl hladinu. Postupně jsem tak plováky posunul asi o 12mm vzhůru - výš už to ani nejde, pak už se dřív opře plovák o mosazné sedlo, než jehla zavře přítok paliva. Na jehlách v šoupátcích jsem taky navrtal jednu o stupeň bohatší polohu. Motor má ale pořád mimo volnoběhu chudou směs, na přidání plynu špatně reaguje a když se vytočí, velmi pomalu padají otáčky zpátky na volnoběh. Příruby falešný vzduch neberou, těsnění jsem dělal nové a zkoušel těsnost start sprejem.
Máte někdo podobné zkušenosti na OHV motorech vašich Dněprů a Uralů? Nechce se mi věřit, že na BMW by ty karburátory prostě nešly rozběhat, když na rusech každému fungují. Díky za každou radu, Martin.
Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina
Ahoj, pohni předstihem zapalování mělo by se to zlepšit.
Filtrační vložku vzduchu zaslep z 50% papírovou páskou
Znovu překontroluj vše dle mého návodu http://dneprmoto.cz/unnamed/jak-na-to
Taky je možné že máš problém úplně někde jinde ..........
Filtrační vložku vzduchu zaslep z 50% papírovou páskou
Znovu překontroluj vše dle mého návodu http://dneprmoto.cz/unnamed/jak-na-to
Taky je možné že máš problém úplně někde jinde ..........
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz