Stránka 1 z 1
motor.
Napsal: 01 pro 2013, 18:42
od xmen750
Zdravím všechny.
Potřeboval bych sehnat někoho,kdo by mi dal motor do kupy.
Čoudí,netáhne,střílí do filtru. J e to mt-10 1975 650ccm
Pokoušel jsem naštelovat zapalování a ventily,bohužel značky ve skříni jsou nečitelné.
Už nevím kudy kam,někdo z okolí Kralup nad vltavou,mělníka.
Kdo by ten motoor seřídí či oprava.
Re: motor.
Napsal: 01 pro 2013, 22:13
od hipik634-750
kdybys rekl aspon typ ..
Re: motor.
Napsal: 02 pro 2013, 11:19
od xmen750
je to mt-10 1975 .
650
Re: motor.
Napsal: 06 pro 2013, 17:41
od xmen750
to tu není nikdo z okolí Mělníka???
Re: motor.
Napsal: 19 dub 2014, 18:13
od Bzricho
nebudem zakladať dalšie vlákno. po asi dvoch rokoch sa mi podarilo naštartovať a povoziť sa. celú dobu stál dneper.
okrem obrovského množstva závad ma teraz ťaží asi najviac to že z "prefuku" (nepoznám správne terminus technicus) hadice ktorá vedie že motoru do filtru po zahriatí motora vyfukuje dym. páli sa olej ? je to bežné ? či to chce novú piestnu sadu ?
otázok bude pomaly pribúdať zatial ďakujem
Re: motor.
Napsal: 19 dub 2014, 18:53
od fapeko
A měřil jsi tlaky ve válcích ? Máš v pořádku ten odfukovaci kroužek co je nasazený na hřídeli váčky rozvodového kola?

Re: motor.
Napsal: 20 dub 2014, 07:19
od Jura
Nevím co máš za motor, zánovní650 mi jednou odfukem začal tak silně čódit, že to bylo jak dymovnica. Nevím proč, už to pak neudělal. Odůvodnil jsem si to montáží nových kroužků. Jinak si neumím vysvětlit kouř z výfuku v motoru
Re: motor.
Napsal: 20 dub 2014, 09:23
od Bzricho
mt 9. neviem nič som nemeral. sotva som došiel domou, zožral sviečku tak som ho pekne uložil a zo slzou v oku od sklamania sa pobral.
motorka je po kompletnej renovácii asi 8 rokou robil ju odborník, nebolo na nej jazdené poriadne vkuse stojí. to že sa neustále tieto stroje kazia je mi známe ale toto je až podozrivé.
potreboval by som dobrý návod ako nastaviť ventily. na youtubu má ural inštruktážne video, postup je rovnaký aj pri mt 9 ? dá sa toho držať
Re: motor.
Napsal: 24 dub 2014, 21:17
od Benďa
Pánové, s dovolením se připletu k tomuhle tématu. Na MT-11 mi začal hodně skučet alternátor. Vytáhnul jsem ho a ozubené kolo altíku bylo úplně suché. Oleje mám v motoru dost, kontrolka mazání hned po nastartování zhasne. Když sundám ventilové výka tak jde vidět že to pěkně maže, nemáte někdo nějaký tip než to kuchnu? Popř. abych věděl po čem se dívat až to otevřu?
Re: motor.
Napsal: 25 dub 2014, 12:37
od hipik634-750
jestli je to jako na kacku, tak bude mazane také volnym prenosem oleje po rozvodovych kolech. prekontrolovat, ze nejaky olej tece pod prsama ....
Re: motor.
Napsal: 25 dub 2014, 14:34
od Benďa
Právě si nepamatuju jak je to tam přesně dělané, jestli to maže odstřikem z toho filtru na klice či je to jako na Káčku. Teď to jdu kuchnout tak jestli mě od toho zase někdo nevytáhne tak dám za chvilku vědět

Re: motor.
Napsal: 25 dub 2014, 21:44
od Benďa
Tak jsem to dnes rozdělal a ty kola jsou podle všeho mazané rozstřikem od spodních kol které jsou pod hladinou oleje. Otvor na vracení oleje zpět do klikové skříně je dost vysoko tak předpokládám že je to tak schválně aby se od oleje který se hromadí pod otvorem mazaly rozvodové kola. Problém ale je že jsem nepřišel nato proč se mi teda olej nedostane až na vrchní alternátorové kolo. Olej používám pořád stejný tak nevím co jiného by s tam mohlo stát. Tak jsem alespoň vyčistil tu odstředivku (za dva roky co byla čištěná naposled tam skoro nic nebylo), poskládal to nazpět a budu to sledovat.
Re: motor.
Napsal: 25 dub 2014, 23:42
od hipik634-750
podle me neni mozny, aby se uz jen prenosem mezi kolama nenamazal ..
Re: motor.
Napsal: 25 dub 2014, 23:45
od Michal
Napadá mě jedna možnost: Do prostoru rozvodových kol na Dněpru není žádný speciální přívod oleje a celý je to "nad hladinou". Za normálních okolností se to maže spolehlivě ne zrovna zanedbatelnou netěsností přívodu oleje z čela s ložiskama do klikovky. Problém bývá spíše opačný, že touto netěsností utíká tolik oleje, že je pak nedostatečný tlak v šálách. Pokud jste provedl úpravu doplnění gufera do tohoto přívodu, pak by mohl nastat problém s mazáním rozvodových kol.