Upadlo mi to plastový koleno odvětrání klikovky, na Uralu Ranger 750, tušíte čím by se to dalo nahradit ? Zatím mám zbastlenou náhradu z topenářskýho kolínka, ale má to o kapku jiný stoupání, nerad bych to tam rval na sílu. To to zatím raději nechám funět volně do prostoru
koleno odvětrání klikovky
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
Viki
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2013, 17:43
- Bydliště: Brno, Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
koleno odvětrání klikovky
Zdarec borci
Upadlo mi to plastový koleno odvětrání klikovky, na Uralu Ranger 750, tušíte čím by se to dalo nahradit ? Zatím mám zbastlenou náhradu z topenářskýho kolínka, ale má to o kapku jiný stoupání, nerad bych to tam rval na sílu. To to zatím raději nechám funět volně do prostoru
Upadlo mi to plastový koleno odvětrání klikovky, na Uralu Ranger 750, tušíte čím by se to dalo nahradit ? Zatím mám zbastlenou náhradu z topenářskýho kolínka, ale má to o kapku jiný stoupání, nerad bych to tam rval na sílu. To to zatím raději nechám funět volně do prostoru
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Re: koleno odvětrání klikovky
To kolínko prasklo snad každému.
Já tam mám jako už asi trvalé provizórium našroubovanou topenářskou plastovou přechodku 16-20 (pokud si to pamatuji správně) která má spravný vnější průměr. Tím, že se tam našroubuje za tepla, se na ní vyřízne ten správný závit atypický stoupáním i tvarem. Z druhé strany mám do ní stejným způsobem za tepla naprasenou měděnou přechodku půlcoul-15mm a v ní zapájené měděné 15mm kolínko. No prostě rychlé řešení s tím co bylo po ruce - není to krásné, nepůsobí to bytelně. Oproti předpokladu to drží už velmi dlouho, tak se asi nedokopu k něčemu lepšímu.
Jinak je asi nejschůdnější si na soustruhu vytočit z mědi přechodku přímo s potřebným závitem a zalepovat do ní topenářské kolínko.
Viděl jsem v nabídce nějakého zámořského prodejce doplňků na Uraly celá kolínka vyfrézovaná z nerezi. Cena byla díky kusové výrobě velmi vysoká.
Já tam mám jako už asi trvalé provizórium našroubovanou topenářskou plastovou přechodku 16-20 (pokud si to pamatuji správně) která má spravný vnější průměr. Tím, že se tam našroubuje za tepla, se na ní vyřízne ten správný závit atypický stoupáním i tvarem. Z druhé strany mám do ní stejným způsobem za tepla naprasenou měděnou přechodku půlcoul-15mm a v ní zapájené měděné 15mm kolínko. No prostě rychlé řešení s tím co bylo po ruce - není to krásné, nepůsobí to bytelně. Oproti předpokladu to drží už velmi dlouho, tak se asi nedokopu k něčemu lepšímu.
Jinak je asi nejschůdnější si na soustruhu vytočit z mědi přechodku přímo s potřebným závitem a zalepovat do ní topenářské kolínko.
Viděl jsem v nabídce nějakého zámořského prodejce doplňků na Uraly celá kolínka vyfrézovaná z nerezi. Cena byla díky kusové výrobě velmi vysoká.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
-
Viki
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2013, 17:43
- Bydliště: Brno, Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: koleno odvětrání klikovky
Jo to plastový koleno je dobrej nápad, nedodrbe to blok motoru. Pokud jsem to dobře změřil tak to vychází na metrickej závit M 20x2,5 mm. Závitový očko v tomhle rozměru je k sehnání, tož jak bude čas něco vyrobím. Zatím tam taky plácnu ten plast.
Ural 750 "Ranger"
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)
Jawa 353 + PAV
ČZ 487 - armádní verze
Jawa 555 vrakůvka :)