Stránka 1 z 6
Nejde do otaček
Napsal: 20 črc 2013, 18:23
od da'Weed
Zdravím,
tak hned po opravení převodovky sem vyjel a byl nemile překvapen, nechal mě 20km za městem. Mám Dněpr 11 - 650 ccm, s bezkontaktním zapalováním. Motorka jela celou dobu v pohodě, v kopci začla cukat, nechal sem ji vychladnout a jel dal, po 5 km sem skončil úplně. Nejdřív sem myslel, že se vybila baterie kvuli nefunkčnímu dobíjení, ale ted sem baterii nabyl naplno a motor jede jen na volnoběh.. Při přidání plynu se udusí.. Podle mě je závada na elektrice, za nádrží mám uplně čistý benzínový filtr.. zlobí oba válce.
Děkuji za Vaše postřehy a rady
Re: Nejde do otaček
Napsal: 20 črc 2013, 22:02
od fapeko
Odpoj sání z karburátoru ,nastartuj a přidej plyn. Svíčky jakou mají barvu ?Koukni kolik to dobijí na volnoběh a ve zvýšených otáčkách.
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 10:48
od da'Weed
Takže..vyčistil jsem celé palivové potrubí vč.karburáturů, odpojil, nastartoval..na volnoběh je na baterii 12,14V. S přidáním plynu se motor udusí, takže jiné údaje neposkytnu. Svíčky jsou černé, vypálené bez známek oleje..
Nevim co s tím..
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 11:10
od da'Weed
Tady dávám to bezkontaktko..nemám k tomu žádnou dokumentaci..nic..
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 13:46
od Dneprstein
Dej tam zkusmo nazpět kladívko. Pokud to pojede, tak je nějaká zrada v bezkontaktu...
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 13:56
od da'Weed
No ted jedu na tyden do pryč, ale pak to asi tak udělám..no, ale zase dávat 600 za věc co možná nebude k ničemu.. a ještě k tomu downgradeovat techniku...

Kdyby Vás napadlo ještě nějaké řešení, byl bych potěšen pánové. Nebo kdyby se našel někdo poblíž brna a měl zapalování na půjčení...
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 13:57
od da'Weed
Vlastně víc jak 600, nemám ani původní cívku..nic...

sakra..
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 14:00
od Dneprstein
Původní cívku nepotřebuješ, pokud tahle je schopná pracovat s kladívkem... Můžeš samozřejmě (pokud tomu rozumíš) to zapalko proměřit, ale není jisté jestli na něco přijdeš. Mě když stávkoval bezkontakt, tak zlobil kolem 1500 ot. a to jsem zjistil jen proto, že to kamarád napojil na oscilosokop. Pak jsme to i s grafem poslali na opravu a tam už věděli co hledat...
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 14:44
od serpico-3
Z těchhle důvodů rozmlouvám montáž tohoto "zařízení" svým známým, protože v případě poruchy někde na cestě jsou nahraní. Všechny "výhody" tohoto znásilnění spolehlivého stroje přijdou vníveč.Když někomu odejde přerušovač , sežene jej téměř v každé vesnici, nebo jej může vézt s sebou, ale při problému s jiskou mu zbývá jen telefon a odtah. Samozřejmě u specialistů je to sranda..Všimli jste si , že pomalu vymizeli z cest "žlutí andělé"? A ti, co ještě jezdí mají jen telefon, kanistr benzinu, baterii a odtah na zavolání..? Právě kvůli různorodosti problémů tohoto druhu. Kontakty např. Bosch se kdysi vyskytovali v celém spektru evropských vozů a motocyklů a byly identické např. u Porsche , Jawy 250 nebo Š 100. Doba je jiná, ale dobrovolně se vyřazovat z výhod tohle přinášejících je podle mne nerozum..
Jestli je závada tím, máš prostě smůlu..
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 15:56
od fapeko
JJ měli by jsme si všichni vymontovat z aut a motorek moderní vymoženosti jako je palubní počítač,řídíci jednotku ,klimatizaci,vstřikování a další elektroniku , protože je to zdrojem všech závad a vrátit se do doby kamenné a používat jen kamennou sekeru a pazourek .Ještě by jsme měli vyhodit taky ten počítač na kterém píšeme ,televizi,mobil, protože je to elektronika a může se taky pokazit.
Asi se přeštěhuji někde do pralesa 1000km od civilizace a budu doufat , že tam nic elektronického nebude aby se mi náhodou nestalo ,že se mi to pokazí a zůstanu někde stát na cestě.
Zase další HOAX jako ......

Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 19:29
od da'Weed
No osciloskop teda nemám, i když jsem s ním kdysi pracoval, tak bych asi ani nevěděl co a jak měřit.. Ještě se teda zeptám jinak, je možné, že by to dělalo něco jiného..? např. špatné svíčky, špatný benzín, skrat, slabá baterie nebo něco takového? Ještě jednou popis jak to začlo: jelo to, začlo cukat, nechal jsem to stat a zase to pak stovek metru ujelo..tahle se to opakovalo asi 3x a od ted to jede jen na volnoběh..jinak nic..
Každopádně děkuji za odpovědi !

Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 19:53
od fapeko
Ještě mě napadla taková věc . Vytahní jednu svíčku nasun na fajfku(bodku) a nastartuj to a pokus se přidat plyn . Pokud ti nebude házet jiskru svíčka při zvýšení otáček tak je někde zrada v elektrice ,ale je to jen má teorie

Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 21:12
od Jirka-hk
....dej jinou indučku, popř. dvě....
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 21:36
od Dneprstein
Může to dělat lecos, třeba i zapalovací kabely, nebo fajfka. Potřeboval bys postupně měnit součástky za jiné, abys vyloučil v čem je chyba. Já měnil, bádal a nakonec v zoufalství vrazil zpátky kladívko (které jsem ale měl, bo jsem ho bezkontaktem nahradil) a ejhle, jelo to...
Re: Nejde do otaček
Napsal: 21 črc 2013, 23:18
od serpico-3
fapeko-špatně jsi mě pochopil a co se rozčiluješ..Zase nějaký kdoví co...? Já pouze mluvím o tom, že velkou výhodu těchto motorek tyhle sračky eliminují. Nic víc, nic míň. Pro mne za mne žij si v plné palbě se všemi vymoženostmi moderní doby a buď štasten. Já je taky musím používat, ale hlavně mi odpověz, co je spolehlivější..kontakty nebo Vape..A upřímně řečeno, měl jsem za to, že tyhle motorky kupují lidé hlavně pro tu jejich jednoduchost. Jestli jsem se spletl, tak se omlouvám a přeji všem novodobým tuningům vše nejlepší...