Dněpr netáhne

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od hipik634-750 »

serpico-3 píše:Máš pravdu Hipíku ty kluku šikovnej,já mám tyhle svíce asi od roku 1996 a mám podezření, že jsou ještě od předchozího majitele. A tlaky samozřejmě vliv mají, ale i slabý válec zapaluje a jede..Trochu mne zaráží, že mne se nikdy nepovedlo motor "ulít"..Ale je pravda, že tam mám karbce z Jawy 350. :)
:) jaky si dal trysky ?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

Dal jsem tam menší hlavní trysky a jehlu mám úplně dole.Ale to už jsem jednou tak měl a stejně se to kolem těch 70km začlo škrtit,nebo hltit,nevím.Ještě by to snad mohlo být předstihem??Ale ten by měl být jakž takž dobrý.
Dněpr MT 10
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Dan píše:Dal jsem tam menší hlavní trysky a jehlu mám úplně dole.Ale to už jsem jednou tak měl a stejně se to kolem těch 70km začlo škrtit,nebo hltit,nevím.Ještě by to snad mohlo být předstihem??Ale ten by měl být jakž takž dobrý.
to bych nerekl, je to tak, ze jehla ma 5 zarezu. regulovatelny stav je 2-4 , pokud musis dat 1 nebo 5, znamena to, ze mas dat jinou hlavni trysku. obvykle se to da testovat tak, ze to nejak rozhulakas na maximum a testuje hlavni trysky, ta ktera da nejvyssi rychlost je nejlepsi, pak se ladi vedlejsi tryska a nakonec jehla. obvykle, pokud existuji tabulkove trysky, tak je to dobry zaklad, realne to vychazi o stupinek nahoru nebo dolu. tu vedlejsi poradne tezko zjistis, maximalne podle svicky. na tohle laborovani by byla pomerne dobra ta pruhledna svicka, podle barvy smesi se da dost odhladnout.
hlceni poznas pomerne snadno od ochuzeni, muzes za jizdy pritahnout sytic, kdyz se to zhorsi, tak se hlti, kdyz se zlepsi, tak je to chudy. nejlip mozna chvili jet v tom rezimu 70 a pak to hned chcipnout a podivat se na svicku cerna/bila. predstih se snadno zkontroluje merenim a pohledem na odstredivku, na kacku mam manualni stelovani, tak nemusim tohle resit
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dneprstein »

Asi budeš muset začít postupovat systematicky a vylučovat věci, které jsou 100% v pořádku. Předstih, ventily, tlaky, karburátory (jedna věc je volnoběh, jedna věc je hlavní tryska), atd...
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Dneprstein píše:Asi budeš muset začít postupovat systematicky a vylučovat věci, které jsou 100% v pořádku. Předstih, ventily, tlaky, karburátory (jedna věc je volnoběh, jedna věc je hlavní tryska), atd...
pomerne se mi osvedcila knizecka servisni zaznamy. pises si tam historicky ruzne zmeny, takze se muzes vratit k takovemu nastaveni, ktere fungovalo; mas tam treba napsany, ktery trysky a ktery polohy to fungovalo. takze kdyz se vratis k tem hodnotam a nejede to , tak hledas jinde nez na karburatorech. muj skromny nazor v tomto pripade jsou ventily, predstih, trysky
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od fapeko »

Mi připadá že ty náše příspěvky vůbec nečteš :oops: Udělej prvně ty velké věci tlaky,ventily, zápalko,new svíčky a potom se vrhni na ty karbecy. Jak to budeš mít vše v pořádku tak to nastartuj vytáhní fajfku nebo svíčku a na protejším válci , který je zapojen zašroubuj šrouby bohatosti směsi a volnoběhu na doraz a zační povolovat šroubem bohatosti tak dlouho dokud nebudeš mít nejvyšší otačky . Jak je budeš mít ty vysoké otáčky tak je sniž šroubem volnoběhu a zase povoluj šroub bohatosti směsi dokud nebude mít vysoké otáčka a sníž šroubem volnoběhu a pořád tak dokola .Až tí přestane reagovat šroub bohatosti směsi tak ho přitáhni o 1/2 otáčky seřid volnoběh a můžeš jít na druhou stranu válce . Pokud ti ty šrouby na karbecu na nic nereaguji tak je problém v karbecu nebo někde mezi válcem a přírubou karbecu
Asi na SZ nereaguješ :?
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Dan »

Příspěvky čtu :-).Teď to jde nastartovat.Volnoběh drží ,ale musí být ještě přizvedlý trochu těmi lanky jak už jsem psal.Na stojanu už mi to šlo i do otáček.Tak uvidím jak to bude při jízdě.
SZ jsem četl ,ale po telefonu je to na dlouhé zimní večery když u té motorky oba zrovna nestojíme.Nejsem zas až takový znalec.Holt se nějak s tou technikou musím poprat :-)
Dněpr MT 10
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od fapeko »

Tak povoluj ten šroub bohatosti směsi a pokud to bude zvyšovat otáčky tak víš , že ten karbec reaguje a ty lanka MUSÍŠ mít volné!!
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 38
Registrován: 14 kvě 2012, 10:01

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Lukas »

Kolik má byt optimální kompresní tlak ve válci rozvoz SV, M72 ?

Díky.

Jestli jsem to tady někde přehlídl, tak se předem omlouvám...
M 72
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od serpico-3 »

Trysky si nepamatuji, ale nerozumný předchozí majitel snižoval spotřebu a měl malou hladinu, tak jsem ji dal na původní hodnotu a teď odhaduji spotřebu tak na 8-10 litrů..Ale spíš 10, dost za to tahám.A svíčky jsou jako cihličky z 1. republiky..A je zajímavé, že i přes slabší kompresi u válce u sajdy mají stejnou barvu..a jen takové upozornění, jelikož to je utočená jaWa, tak je na nich udělaná příruba, do které je karboš vsazen a utěsněn gumičkou a 2 šroubky M 4..A samozřejmě někdy ten šroubek ztratím /jelikož karburátor vibruje/ a ta netěsnost má za příčinu na volnoběh pomalu jednoválec...Kouknu, šroubek není a je to jasné..Takže origo je origo, ale co naděláš, když je u origoše šoupátko "vymrdané", tak musíš vzít zavděk jaWou. Mimo jiné, všichni výrobci nových šoupátek na péráky odmítají mi nová šoupata na origo karboše vyrobit, protože jsou moc velké... :)
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od fapeko »

Lukas píše:Kolik má byt optimální kompresní tlak ve válci rozvoz SV, M72 ?

Díky.

Jestli jsem to tady někde přehlídl, tak se předem omlouvám...
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=901
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 23
Registrován: 14 led 2017, 19:07
Bydliště: Bezděkov pod Třemšínem

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Čonkin »

Mam dosti stejny problem jako te co sem dal toto vlakno..Problem je ze motorka ujela vice nez 1000 km nez mi to takto zacalo blb out...Poradte co presne to muze byt...Karbce k-302 civka vymenena i kondenzator a zadna zmena....
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

Nedával jsi tam nové pístní kroužky? Kdysi jsem také použil pístní kroužky dodané v sadě z Polska. Problém u nich byl, že byly značně nekvalitní a pořádně nepružily - tudíž netěsnily. Od namontování se to prvních 300km zdálo OK a pak se to postupně zhoršovalo a byl jsem rád, že jsem to dotáhl až domů ze zimního srazu. Projevovalo se to tak, že mi postupně klesal volnoběh a musel jsem postupně přidávat na volnoběhu. Pak šel výkon stále dolů. Po demontáži jsem zjistil, že pístní kroužky se chovaly jako kus hranatého drátu. Od té doby než namontuji pístní kroužky je zkouším roztáhnout a stlačit, zda se nemění mezera zámku. Pokud ano, sháním jiné.
Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 23
Registrován: 14 led 2017, 19:07
Bydliště: Bezděkov pod Třemšínem

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od Čonkin »

Krousky byli nebo jsou jeste z cccp sady a byli i novr myslim kdyz jsem to ( je to davali fo kupi s otcem) nyni vymeneny svicky botky a stejnak nic spis uz vubec nic a co se tyce jiskry tak mala nevyrazna...Nedava to smysl.Po vymene zapal.civky jiskra stejna po vymene kondenzatoru se take nic nezlepsilo a zahadou je mi to ze to predtim jezdilo jak drak...
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Dněpr netáhne

Nový příspěvek od host »

Asi by to chtělo víc popsat. Jde natočit, nejde? Volnoběh? Chod v částečném, plném zatížení, reaguje na plyn? Barva svíček?
Jinak K302 je parodie na karburátor...
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Odpovědět