K750 úprava na 12 voltů
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
-
Boldrik-1945
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 črc 2015, 12:02
- Bydliště: Kardašova Řečice
Re: K750 úprava na 12 voltů
Čus kuci.Toto vlákno sleduju od začátku,protože tato debata se točí kolem mojého bývalého káčka,které sem prodal Michaelovi.Za 1.káčko bylo komplet rozborka,opískování,plnič atd.takže rám a plechařina cajk včetně vyvařené sajdy.Navíc tam sedla přesně parabole ze š120 tím pádem nebyl problém z hlavní žárovkou a svítí to jak blázen.Ostatní žárovky sou všechny ledkovè,minimální odběr elektriky.Bavím se stále o 6V napětí.Co se týče motoru začnu od zadu.Diferák,kardan a převodovka po g.o. Karbece PZ od fapeka,bezkontakt taky od něj včetně montáže.V dinamu nový rotor též od fapeka,ale pořád sem měl problém z dobíjením,tak sem to vyřešil baterkou z auta jenom k zapalování.Zbytek mašiny zůstal na 6V.Bezkontakt je dělaný od 6_12V,ale to jistě víte.Nevidím důvod proč předělávat elektriku na 12V.Jediné co je k.o. Je klika.Normálně se za jízdy prohnula do oblouku.Jinak válce,písty,kroužky,ventily prostě vše na motoru je o.k.Všude je nové těsnění a navíc sem k tomu dal polomotor kde je bohužel taky špatná klika.Prodal sem z důvodu nedostatku času,jinak bych ji nedal.Tak to je asi vše.Fotky najdete pod NAŠE STROJE hned na první stránce po mým nickem.Tak si to nějak přeberte.
Yamaha virago xv 750
Čz 175-standart 25B r.v.1938
K-750 r.v.1960
Čz 175-standart 25B r.v.1938
K-750 r.v.1960
Re: K750 úprava na 12 voltů
Ahoj snad se ti už nestýská. Já jsem chtěl těch 12V z ryze praktických důvodů. Pamatuju si jak svítila moje číza když jsem na tom jezdil ráno do práce. Koupit parabolu na H4 by stálo pár drobných. Tu elektriku bych chtěl dát do cajku, udělat si nový svazek, dát původní spínačku a kontrolky a nějak to rozchodit. Na ty motory co nabízí Toljaw Litoměřice se chci jet podívat na tom s dírou pro alternátor bych dost ušetřil a zbylo by na další věci. Potřebuju silentbloky pod sajdu a pod sedla, chci centrální stojánek a nějaký drobnosti. Na kardanu by to chtělo ty nový ségrovky. Ty gumový krytky na karburátory a gumový hadice co vedou k filtru. Líbily by se mi ty kapkový světla dozadu, ale nevím jestli se na káčko dávaly. Hlavně motor abych mohl pokračovat dál. Až to budu mít komplet tak mohu šetřit na generálku motoru. Kdyby sem šly házet fotky tak se pak mohu podělit.