prumer riditek - vyhrejvany hefty
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
prumer riditek - vyhrejvany hefty
Nevite nekdo prumery riditek, resp. vnitrni heftu, na Dneprovi? Zapomel (uz asi potreti) jsem si to zmerit a potrebuju objednat hefty. Pripadne nemel by jste nekdo tip na konkretni vyhrejvany hefty?
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
plynovej má průměr jako levej, protože je osoustružená trubka řidítek a až na ní trubka plynu. ruku do ohně za to nedám, ale myslim si že průměr je jeden palec, tzn asi 26mm.
Dněpr 11 solo/side
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
To je trošku nestandartní průměr. Na většině motorek bejvají buď 22mm,nebo 28mm
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
jaky budes objednavat, asi bych chtel taky
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
Já mám na Dněpru normální palcová řidítka. Pasují na to vyhřívaný hefty pro palcová řidítka.
NEdoporučuji Lujzovský Saito CR-9. Jejich elektronické tlačítkové ovládání je naprosto nepovedené. Jednak pro jejich zapnutí je potřeba asi 5s držet zmáčklé tlačítko s mizerným kontaktem, což jde za jízdy dost obtížné, také má hlídač napětí s vysokou hranicí, který vyhřívání spolehlivě vypne kdykoliv ti na křižovatce stihnou klesnout otáčky. Vnitřnosti jsou tvořeny jednorázově programovatelným jednočipovým procesorem, takže tam nic moc upravit nejde.
Lujz už nic jiného palcového nemá.
NEdoporučuji Lujzovský Saito CR-9. Jejich elektronické tlačítkové ovládání je naprosto nepovedené. Jednak pro jejich zapnutí je potřeba asi 5s držet zmáčklé tlačítko s mizerným kontaktem, což jde za jízdy dost obtížné, také má hlídač napětí s vysokou hranicí, který vyhřívání spolehlivě vypne kdykoliv ti na křižovatce stihnou klesnout otáčky. Vnitřnosti jsou tvořeny jednorázově programovatelným jednočipovým procesorem, takže tam nic moc upravit nejde.
Lujz už nic jiného palcového nemá.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
udělejte si k tomu i návleky, samotný vyhřívaný hefty jsou do mrazu celkem na prd. návleky + hefty a dá se jezdit v tenkejch hadrovejch rukavicích, který se hned prohřejou, na rozdíl od silnejch zimních koženejch, kde sem při zastávce a promrznutí nebyl schopnej rukavice prohřát.
chtěl jsem tu psát o saito II, ale jestli jak Michal píše nepasujou, je to zbytečný
hefty mám i manželce do sajdy s rukávníkem, na delší jízdy v zimě prima věc.
vyzkoušeno mám max v -15, víc se nezadařilo
chtěl jsem tu psát o saito II, ale jestli jak Michal píše nepasujou, je to zbytečný
hefty mám i manželce do sajdy s rukávníkem, na delší jízdy v zimě prima věc.
vyzkoušeno mám max v -15, víc se nezadařilo
Ural Ranger 2008, 22tis km
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
Dik.
Hipiku, este nevim, zejtra se podivam co je k dispozici.
Navleky nejsou potreba kdyz ma clovek poradny kryty http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8127_n.jpg
Uz mam pripravenej cernej kanystr.
Hipiku, este nevim, zejtra se podivam co je k dispozici.
Navleky nejsou potreba kdyz ma clovek poradny kryty http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8127_n.jpg
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
Saito II (vlastní značka řetězce Louis.de) jsou dobrý, chce to jen vyměnit odpory nastavující časovač 555 aby regulované stupně hřály o něco více.
Bohužel už se neprodávají pro palcová řidítka, pouze verze pro běžná 22 mm řidítka a pro 22 mm čtyřkolky (nemají plynovou rukojeť). Ural 750 (nevím od kterého r.v.) má řidítka na konci zůžená na 22 mm, tak tam pasují.
Pokud někdo chce upravit výhřevnost heftů Saito II, schéma regulátoru jsem kdysi nakreslil:
http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/saito2.pdf
Origo střída je 24% pro „LOW“ a 40% pro „HIGH“ (pro polohu „START“ není použit regulátor),
pokud chcete změnit poměr na 32% LOW a 58% HIGH, vyměnte R1 za 3K3, R2 za 2K7 a R3 za 4K3.
Pokud vám zlobí regulace tak, že to hřeje podle otáček, kvůli rušení od zapalování, pak doporučuji doplnit chybějící filtrační kondenzátory.
Zde http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/saito2u1.pdf (změny jsou červeně)
Pokud chcete předělat regulátor na plynulou regulaci, nahraďte přepínač potenciometrem s rozpínacím kontaktem, dříve používaným u všech levných rádií. Schéma je zde http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/saito2u2.pdf (změny jsou červeně)
Bohužel už se neprodávají pro palcová řidítka, pouze verze pro běžná 22 mm řidítka a pro 22 mm čtyřkolky (nemají plynovou rukojeť). Ural 750 (nevím od kterého r.v.) má řidítka na konci zůžená na 22 mm, tak tam pasují.
Pokud někdo chce upravit výhřevnost heftů Saito II, schéma regulátoru jsem kdysi nakreslil:
http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/saito2.pdf
Origo střída je 24% pro „LOW“ a 40% pro „HIGH“ (pro polohu „START“ není použit regulátor),
pokud chcete změnit poměr na 32% LOW a 58% HIGH, vyměnte R1 za 3K3, R2 za 2K7 a R3 za 4K3.
Pokud vám zlobí regulace tak, že to hřeje podle otáček, kvůli rušení od zapalování, pak doporučuji doplnit chybějící filtrační kondenzátory.
Zde http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/saito2u1.pdf (změny jsou červeně)
Pokud chcete předělat regulátor na plynulou regulaci, nahraďte přepínač potenciometrem s rozpínacím kontaktem, dříve používaným u všech levných rádií. Schéma je zde http://veverka.boruvkova.cz/foto/files/saito2u2.pdf (změny jsou červeně)
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
Moje zkušenost z motorek i sajdy je, že samotné vyhřívky nestačí, samotné kryty nestačí, samotné návleky nestačí. Návleky bez krytů mají své nevýhody, doporučuji je navlékat přes malé "letní" kryty. V -10*C to chce mít všechny zmíněné dohromady.
Kryty se hodí celoročně, účinkují proti větru, dešti, v terénu pak proti větvím, křovinám a občas cákancům bahna.
Kryty se hodí celoročně, účinkují proti větru, dešti, v terénu pak proti větvím, křovinám a občas cákancům bahna.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
slušný plachtyDavy píše: Navleky nejsou potreba kdyz ma clovek poradny kryty http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8127_n.jpgUz mam pripravenej cernej kanystr.
Ural Ranger 2008, 22tis km
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
já měl kryty z koberce potaženýho na nerezovejch tyčkách a spokojenost, v mínus patnácti sem v celku pohodlně ujel 140km na krucík aniž bych musel někde nějak rozmrzat 
Dněpr 11 solo/side
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
tak jsem zatim nasel tohle http://www.motomoto.cz/cz/e-shop/128251 ... ojeti.html a nebo Oxford Cruiser za 2200,- a nebo tohle http://www.eshop-moto.cz/detail/vyhriva ... e-navleky/ , ale to je ponekud drahy na to ze to nema regulaci. Pak jeste Kosso za litr, ale podle fotky je to to same jako ty prvni.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
tady na fotkách je zajímavý řešení na BMW
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1942.html
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1942.html
http://stepky.rajce.idnes.cz/dnepr
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: prumer riditek - vyhrejvany hefty
Koupil jsem tyhle http://www.motomoto.cz/cz/e-shop/128251 ... ojeti.html a namontoval. Prumer je vetsi nez kolik je potreba. Vlevo je to skoro ok, stacilo jednou omotat izolackou, pak trochu mejdlovy vody a dobry. Vpravo problem, tam byl vakl cca 2mm. Nicmene vyresil jsem to taky izolackou, stribrnou Power Tape. Chce to ji namotat vic, pak heft nahrat a s pomoci mejdlovy vody narazit. Doporucuju si plynovou rukojet odmontovat. Ja jsem to zkousel nakroutit na namontovanou a prerval jsem ten bazmek co pripojuje lanka plynu k retizku.
Pri stojicim motoru topej na druhej stupen celkem prijemne, na prvni vubec. Snad to pri vyssim napeti bude lepsi, este jsem to nezkousel, ale podle manualu by to tak melo bejt.
Vzhledove se k Dneprovi docela hodej.
Pri stojicim motoru topej na druhej stupen celkem prijemne, na prvni vubec. Snad to pri vyssim napeti bude lepsi, este jsem to nezkousel, ale podle manualu by to tak melo bejt.
Vzhledove se k Dneprovi docela hodej.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz