povolování hlav

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

povolování hlav

Nový příspěvek od Boo »

Zdravim pánové, mám problém na Dněprovi cca po 20 kilometrech mě dycky začne foukat pravá hlava, asi se sama povolí jinak si nedokážu vysvětlit že začne sama od sebe foukat, stalo se to už někomu a jak by ste to řešili ?
Díky za odpovědi
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Dneprstein »

No, spíš bych řekl, že to máš špatně nasazené a utažené (málo). Jinak moc nevěřím tomu že by se během pár kilometrů dokázaly tak moc povolit matky. Každopádně máš možnost je zalepit. A nebo si nějak poznačit jejich pozici, abys věděl jestli se to opravdu děje. Taky by se ti mohlo dít to, že se ti žvejká závit držící svorníky v karteru, což se občas děje i u BMW...
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Boo »

utahuju to "s citem" pak už se bojím abych to neurval. A asi sem našel příčinu proč to zase fouklo, po rozebrání sem zjistil ohromnou vůli na výfukovým ventilu způsobevou brutálně vymačkaným zdvihátkem který najelo tak max 80 km a přisuzuju to tomu že plyny nemohly volně odcházet tak si našli cestu jinudy a vyfoukly těsnění, i když jeden nebo dva svorníky byly trošku povolený, ale to se mohlo povolit až když sem jel s vyfouknutým těsněním.
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Michal »

Bylo to určitě tímhle? Ventily mají zdvih asi centimetr. Nedovedu si představit takovou vůli, aniž by tyčka vypadla z vahadla, celé se to zpříčilo a navzájem zdeformovalo.
Pokud se to furt povoluje a vy furt dotahujete, pak se tam něco zákonitě musí natahovat. Nedovedu si představit deformující se hlavu nebo válec. Spíše svorník, jeho závity, nebo třeba jen deformující se podložka pod matkou na svorníku, která má být silná a z pevného materiálu, v žádném případě ne obyč podložka z železářství.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Boo »

tak jedině ty svorníky protože podložky sem dělal silnější aby se nevymačkávali a sou kalený takže ty se určitě nedeformují...
Uživatelský avatar
Jirka-MT9
Příspěvky: 887
Registrován: 08 úno 2011, 02:07
Bydliště: Janovice nad Úhlavou

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Jirka-MT9 »

:lol: Jé hurá, nejsem sám! Také jsme to řešili a doporučuji zkontrolovat jak sedí hlava na válci bez těsnění. Mě se opírala trubka zdvihátka o žebra válce, čímž si to nechtělo správně sednout. Chovalo se to úplně přesně tak jak popisuješ. Pomohlo mi zkusit to posadit na sebe bez těsnění a fortunou ubrat kousky žeber kde se dotýkaly trubky zdvihátka a dal jsem také silnější podložky z oceli místo původních (asi obyčejných vymačkaných), které tam byly z Ukrajiny. Jo a ještě zkontroluj, jestli se ti hliník nenamačkal na závit díky nekvalitním podložkám a projde svorník dírou volně. Zatím to vypadá že to už funguje několik tisíc km. :P
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Boo »

díky omrknu to...
danek

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od danek »

doufám že tam nemáš hliníkové těsnění
Uživatelský avatar
Boo
Příspěvky: 115
Registrován: 29 led 2011, 17:05
Bydliště: Ivančice
Kontaktovat uživatele:

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od Boo »

měl sem tam hliník, mosaz... hliník by měl být u toho origo...
danek

Re: povolování hlav

Nový příspěvek od danek »

dej tam měděny podložky od pavla kučeru a po 50km hlavy přetahni
Odpovědět