K 750-Seřízení karbců
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
K 750-Seřízení karbců
Ahoj.Nevím si rady s karbcema a jejich seštelováním.Nemáte někdo prosím nějakej stručnej popis jak je seřídit-kde mít páčku předstihu,kterou tryskou začít atd.Jsou to 302.Díky předem za rady.
Re: K 750-Seřízení karbců
Ahoj, ja jsem postupoval podle manuálu a šlo to. Podle manuálu jsem nastavil volnoběh, kterej se tak trochu mění podle počasí. Bohatost směsy jsem udělal posunutím jehly na šoupatku, tak, aby svíčka nebyla černá, ale lehce hnědá.
MT 12-S
Re: K 750-Seřízení karbců
ja mám otázku a nebudem zakladať dalšie vlákno kedže ide o karbec. ako najednoduchšie zdemontovať karburátor K 301 a 302 hlavne ako odpojiť lanko plynu aby sa dalo zas použiť. ešte som ich nemal rozobraté a neviem ani poriadne ako to v nich vyzerá a na jednom mám asi zlomenú ihlu.
Re: K 750-Seřízení karbců
Si stáhni toto http://www.kolyaska.pl/Ural3-M66.pdf, Máš je tam detailně a barevně rozkreslené a na ostatní lehce přijdeš.
K-750M
stavba M72
stavba M72
Re: K 750-Seřízení karbců
dobrý link. už som ich dal dole a prišiel som na to dokonca sám. mám problém s jedným ked pustím ventil tak karburator nedrži benzín a vyteká z neho čim to je ?
Re: K 750-Seřízení karbců
Tak jsem to udělal podle manuálu a už se to rýsuje i když to občas ještě střílí do výfuku.O víkendu budu mít možnost to pořádně projet tak pak ještě mrknu na jehly na šoupátku.Dal jsem je o jeden níž na třetí odspodu a svíce jsou furt očouzené.Uvídíme co to udělá při delší jízdě.Zatím díky.
Re: K 750-Seřízení karbců
Na motortechně jsem koupil replikové karburátory 302 a nějak se nedařilo je poladit a dále z nich dost tekl benzín (dole šroubem - křivě závit a nejde dotěsnit) a tak jsem na eMku narouboval K65 (musely se udělat redukce o 90st otočené příruby) a s nima to vrčí nejlépe. Ta ty replikové nejak vynechával levý válec. Asi budu resuscitovat původní
eMka - čekal jsem na ni 17 let... no a je doma bratříček spodový K 750 i vrchový Ural se k nám nastěhoval, i IŽ už tady taky bydlí.....
Re: K 750-Seřízení karbců
skontroluj plovák,esi není děravej,pak jehlu plovaku,a sedlo jehli plovakuBzricho píše:dobrý link. už som ich dal dole a prišiel som na to dokonca sám. mám problém s jedným ked pustím ventil tak karburator nedrži benzín a vyteká z neho čim to je ?
Re: K 750-Seřízení karbců
Ave, ja jsem zkusil repliky a fungují, jenom musím vždy před vypnutím motoru vypnout palivový kohout pár sekund předem. Potom mi nevytéká benzín. Ale i tak si dávám pekáč pod motorJura_eMka píše:Na motortechně jsem koupil replikové karburátory 302 a nějak se nedařilo je poladit a dále z nich dost tekl benzín (dole šroubem - křivě závit a nejde dotěsnit) a tak jsem na eMku narouboval K65 (musely se udělat redukce o 90st otočené příruby) a s nima to vrčí nejlépe. Ta ty replikové nejak vynechával levý válec. Asi budu resuscitovat původní
MT 12-S
Re: K 750-Seřízení karbců
mam taky ty repliky K302.trvalo mi dva mesice nez jsem je naladil dokonale,chyta na slapnuti,i v zime bez problemu.a leti jako viiiiiitr
Re: K 750-Seřízení karbců
mam repliky k68před generalkou v poho
a to byly pisty v hajzl..
po generalce to prostě nastartovat nejde
musel sem tam dat zpatky k 65
kde se stala chyba
a to byly pisty v hajzl..
po generalce to prostě nastartovat nejde
musel sem tam dat zpatky k 65
kde se stala chyba
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: K 750-Seřízení karbců
jak vychazi bezne orientacne hodnoty otacek smesi? 2,5 otacky ? K302
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP