Zaklepávají se mi sací ventily na Uralu 750. Tedy že mi sedla obtiskávají do talířku ventilu. Po 15 tis. km už jsou zralé na přebroušení na brusce. Výfukové ventily jsou přitom zcela bez obtisku, bez viditelných známek opotřebení. Předpokládám že asi protože jsou mazané karbonem. Asi od teďka začnu mazat náhražkou olova jako to dělám u Dněpra.
Děje se to na Uralu 750 i někomu z vás, nebo mám nějaké divné ventily?
Zaklepávající se ventily
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Zaklepávající se ventily
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Zaklepávající se ventily
no když u škodovky vysadíš náhradu olova, zatlučou se jako první vejfukový vedntily. tím si myslím že to nebude, náhražka asi moc v tomhle případě nepomuže, ačkoliv zkušenost s tím nemám. spíš bych to možná viděl na špatnej úhel dosedací plochy sacích ventilů, v praxi se používá 90° na sedlo, a 91° - 92° na ventil, zaklepávat by se měl směrem od obvodu ke středu, ale jak to změřit prakticky, to netuším.
Dněpr 11 solo/side