Minule jsem zde psal že velké kolo v reduktoru nebylo patrně z výroby osazelo ložiskem 6010. A toto kolo prasklo a někdo jej nechal zavařit a opět ložisko 6010 nenamontoval.
Sehnal jsem na burze v Chotusicích nové velké kolo reduktoru s unešečem ale na typ 750MB, Původní reduktor mám z MT12. Rozdíl je ve vnitřním ložisku tohoto kola. Vnější 6010 je shodné. Vnitřní ložisko na MT12 je 6206 které pasuje vnitřním průměrem na futro které vystupuje z víka až přes toto ložisko. 750MB má mít vnitřní ložisko 6304 s tím rozdílem že futro z deklu nevyčnívá a ložisko 6304 je umístěné rovnou na osu kola (prům 20mm).
Co teď?
1. Zkrátit futro vyčnívající z krytu red. a osadit ložisko 6304 rovnou na osu kola bez dalších úprav? (Asi nejednodušší)
2. Nebo nechal zvětšit na ozubeném kole zápich pro ložisko o 10mm na průměru pro ložisko 6206 a nechat toto ložisko umístěné na vyčnívajícím futru? (Nechce se mi ubírat materiál kola)
Jinak platí to že to futro u MT12 a MT16 je nerozebiratelné a nelze ho z deklu vyjmout?
Prosím poraďte....
Ď
KARLOS
Reduktor kyvky side, další nový !průšvih
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Reduktor kyvky side, další nový !průšvih
Prosím o radu...Ď