Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod bobanbob » 16 dub 2017, 15:26

taky to chce zkontrolovat jestli jde do karbeců dost benzínu hadičky filtr a kohout . mě to dost potrápilo podobným způsobem.
Uživatelský avatar
bobanbob
 
Příspěvky: 243
Registrován: 29 led 2011, 00:09
Bydliště: Okres Hradec Králové

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Knoxville » 17 dub 2017, 11:10

Místo nádrže provizorně používám zavěšenou velkou injekční stříkačku (150ml) bez pístku a hadičky s T propojkou, bez filtru, takže v přívodu paliva to nebude.
Laboroval jsem naposledy s tím šroubem - ventilem, který je zašroubovaný na vstupní straně karbu, někde mezi difuzorem a plovákovou komorou. Nechápu co tam přesně dělá, vzduch volnoběhu prochází normálně na spodní straně difuzoru, tak jako na každém jiném karburátoru.
Knoxville
 
Příspěvky: 8
Registrován: 27 úno 2016, 11:49
Bydliště: Praha

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Alda » 18 dub 2017, 14:30

To je divný, na Káčku choděj jak švýcarský hodinky a spotřeba mi klesla z 10 litrů na 6,5.
Alda
 
Příspěvky: 27
Registrován: 29 bře 2013, 14:05
Bydliště: střed Česka

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Martinmx » 12 kvě 2018, 21:44

Zdravím, chtěl jsem se zeptat neměl někdo někdy problém s přeplavováním karburátorů PZ 28 ??
Martinmx
 
Příspěvky: 17
Registrován: 12 úno 2018, 14:18

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod host » 13 kvě 2018, 07:10

Používám je již delší dobu - a nic. Přesto - kdosi kdesi psal, že v nich dodávané plastové plováky za moc nestojí a přestávají vinou netěsnosti plavat (a tím začnou přeplavovat karburátor).
Mně se nic podobného nestalo, přesto jsem je vloni raději preventivně nahradil kovovými. Jsou k dostání v např. v několika polských "sklepech".
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
host
 
Příspěvky: 289
Registrován: 01 bře 2011, 09:51
Bydliště: Pardubice

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Martinmx » 13 kvě 2018, 12:15

Díky moc, zkusím se po nich podívat.
Karburatory jsou nový ale je možný ze jsou opravdu plovaky lehký a nebo netesni
ale ještě si říkám jestli se nemůže stát ze se jehla vychyluje vůči díře ?
Martinmx
 
Příspěvky: 17
Registrován: 12 úno 2018, 14:18

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod pete » 14 kvě 2018, 16:01

Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
pete
 
Příspěvky: 66
Registrován: 17 led 2013, 13:51

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod jarda_na » 22 kvě 2018, 10:32

pete píše:Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.

Ahoj, mé poznatky: Opravdu první serie PZ měli ten mosazný přívod navroubkovaný a zalepený!
Dají se koupit i pérácké mosazné plováky, ale drážka se musí udělat o 5 mm výš. Vyzkoušeno :)
Uživatelský avatar
jarda_na
 
Příspěvky: 200
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod fapeko » 12 úno 2019, 19:48

Udělal jsem poučné video jak nastavit ty Činské karburátory
https://www.youtube.com/watch?v=tShij1qT-FI
Dněpr moto servis Ostrava
Prodej náhradních dílů a opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
604 910 545
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
fapeko
 
Příspěvky: 1248
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod OK4AM » 11 pro 2019, 17:24

Paradni tema, ja jsem na K750 taky cerstve presel na PZ28 a elektronicky zapalovani, a je to opravdu znat, jen jsem to jeste nestihl radne project. Mam trosku diru nad volnobehem, ale jenom po prvnim nastartovani, pak uz se to chova zpusobile, jehly mam nadoraz nahore. Nevite nekdo jakej je zavit na trysce u PZ28? Bud tam bude M5 nebo M4, nevite to nekdo z hlavy? Ja protah trysky vrtakem na necelej mm, ale radsi bych koupil nejaky presny (zkusim 0.96mm) K motorce se ale dostanu az o vikendu a netroufnu si odhadnout kterej zavit to byl ;) Diky
OK4AM
 
Příspěvky: 3
Registrován: 02 říj 2019, 08:01

help help,, hilfee, pomooooc

Nový příspěvekod panther » 27 led 2020, 15:55

pomoooc ,, rozsypal se mi krouzek co drzi vicko,,, nema nekdo v krabici jeden zbytecny??? nebo to fakt mam prilepit plastelinou, jak mi radil mudr Fapeko??? hihi.............mrknete do krabic s bincem.... uctive dekuji
panther
 
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2011, 08:12

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod panther » 27 led 2020, 19:25

tak problem vyresen. zadna vyroba noveho krouzku nebo pracne shaneni,,, pasuje tam zavitem vicko karburatoru jawa 250/350/175.pouze soustruznik odpichne stred na prumer vicka karb K37.oprava za 50 korun. prisel na to a hned mi volal Pan Mechanik Fanda Burval.Frantisku uctive dekuji, usetril jsi mi spoustu penez za novy karbec a furu starosti.dekuji, Panther
panther
 
Příspěvky: 45
Registrován: 15 úno 2011, 08:12

Předchozí

Zpět na Opravy, údržba

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků