Pískování je nejlevnější z renovačnich prací, jde opiskovat i velmi poškozený plech a ne že z něho nic nezbude... Jinak to jde i smirkem nebo louhem, ale to vyjde i dráž. Jde o to zbavit se rezu a mit podklad pod barvu čistý, musi to na něčem držet a nikdy neni jiste co provede barva pod novym podkladem.
Lakováni je pak opravdu drahé, když pominu barvu štětcem...
M-72 r.52 side - černá
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ
pískování je nej. plechy na rusákoj jsou silné pískování se neboj. a když se přeci jenom udělá díra skrz navíc bud rád protože máš jistotu že to je pořádně a to nemluvím o povrchovce, v životě to lépe a levněji neobrousíš.
Mě se do toho pískování moc nechce, musel bych na to zase napatlat kila kitu, tak když už tam jednou je tak proč ho sundavat a dělat to znovu. Nechal jsem si opískovat nádrž a ještě budu dělat rám, plechařinu asi ne.
Michael píše:Mě se do toho pískování moc nechce, musel bych na to zase napatlat kila kitu, tak když už tam jednou je tak proč ho sundavat a dělat to znovu. Nechal jsem si opískovat nádrž a ještě budu dělat rám, plechařinu asi ne.
Pískuje se to právě aby tam nebyla ta vrstva starého kitu, která pak praská a rezne to pod ni... Holej plech vyvařit, obrousit a vyklepat - žadné patlani vrstev kitu, které pak praskaj. Chce si to pohrát a vyklepat to co nejlépe. Jinak je to fušeřina a je škoda práce co s tim máš. Takhle to jen ošolichaš a vysledek stejně bude nanic...
M-72 r.52 side - černá
M-72 r.52 side - modrá s SPZ
M-72M r.56 side -písková
M-72M r.56 solo - černá civil
https://boxermoto.webnode.cz/
servis Jawa-ČZ