Dostupnost nový cívek není známa a staré cívky taky nejsou





zdarec chlapi. namontoval jsem bezkontakt bez té letky, ale nejede, jen to blafe a nic,jak poznám kdy to pálí?romiště píše:Zdar, mám ten bezkontakt doma, tak jsem ho cvaknul. Elektronika je z SMD, výkonové tranzistory jsou zřejmě ještě pod plošňákem, ale ten už nejde odšroubovat, šroubek je zaletován ke kostře.
Snímač je hall, má docela silnej magnet. Co se týče nastavení, tak co mi přeložil google, tak mezera mezi snímačem a clonou (2 ocelové tyčky zašroubované v hliníkovém odlitku a přetočené na povrchu) 0,7-0,8mm, já to nastavil co nejblíže, aby snímač neškrtal.
Na dněpru mám ale celou desku pootočenou o 120°, než je na fotce u K750, ale to je asi v pořádku.
Ale nevěděl jsem, jak mám přesně seřídit dobu zápalu, nikde nejde zjistit, v které době hodí jiskru oproti horní úvrati, tak jsem zkoušel nastartovat v různých polohách (v drážkách lze natočit +-10°) a jelo mi to ve všech polohách, když byl předstih větší, tak byly vysoký volnoběžné otáčky, když malej, tak už se mi neudržel volnoběh, ale jinak motor běžel. Nastavil jsem to na 0 a po pár km jsem tomu trochu zvětšil předstih tak + 3°, od oka. Najel jsem na tom přes 100 km, zatim bez problému. Teda bez problému se zapalováním![]()
A proměná doba předstihu s rostoucími otáčky je asi dělaná elektronicky, za jízdy oproti závažíčkům jsem nepoznal jedinej rozdíl.
P.S:Oproti videu výše tam nemám tu ledku a ten snímač vypadá trochu jinak, asi je to jiná varianta.