seřizeni karburatoru k 68

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: seřizeni karburatoru k 68

Nový příspěvek od fapeko »

Možná než psát tady absolutni blbosti a mystifikovat lidi svýmí teoretickými znalostmi by bylo vhodné si nastudovat něco o dnepřích hlavách.
Dělali se tři druhy hlav,které byli rozdílné hlavně výkonové , různé průměry ventilu,hlubší-plytší spalovací komora v hlavě a také vypouklé-rovné písty a dokonce i válce byli delkově jiné.Pokud daný člověk neví co ma vlastně za hlavy,písty a válce ,tak tvé testy na NĚJAKÉ sestavě (sám nevíš co tam vlastně máš)budou pasovat pouze tobě a druhým lidem néé , protože všichni víme že ty motory už byli před námi 100x rozebrané v UA,překupníky kde se nikdo nezaobíral originalitou dílu na dany typ motoru (hlavně že to jede). Třeba jsem viděl na MT16 hlavy z MT9 a nebo na MT 10 jednu hlavu z MT10,36 a druhou z K650.
Jen připomenu že MT10,36 byl nejvýkonější model .............
Doporučuji všem lidem tady aby si ověřili jestli maji stejné hlavy na motoru ,ventily,písty a podle toho si nastavit bohatost směsi na velikosti trysky a hlavně používat selský rozum(mám černou svíčku je to bohate,mám světlou je to chude)Bohatost směsi taky hodně ovlivnuje vzduch. filtr .....
Tot vše nic složitého to není jen je třeba mít trpělivost a čas
Pro určitou sortu lidí jsem tady trn v patě když napíši pravdu a snaží se mě urážet a neb vyhrožovat ,že mě smažou z fora ........víte co mi můžete :P :P
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: seřizeni karburatoru k 68

Nový příspěvek od Michal »

V minulosti jste byl opakovaně arogantní k méně zkušeným lidem, kteří se ptali na věci, které jsou vám a mnoha dalším jasné. Proto jsem vás vyzval, abyste se vyjadřoval slušně a přátelsky i k těm méně chápavým. Na tom i nadále trvám. Pokud to chápete jako výhružku nebo vás to uráží, pak mě to mrzí, ale nemohu z toho slevit.
Pokud vedete soukromou konverzaci s některým ze tří moderátorů, tak o tom nic nevím.

Ohledně rozdílů mezi motory v mém případě, vím co tam mám. Obě sady hlav jsem dělal, ač je mezi nima rozdíl 20 let, spalovací prostor má na desetinu stejné rozměry, ventilová sedla mají stejné rozměry, v obou sadách mám nacpaná vodítka ze žigula a stejné ventily. Rozdíl je v kanálech a adaptéru karburátoru. Písty mám v obou sadách stejného typu, jediný co je dnes všude ke koupi, u obou motorů jsem už dělal první výbrus.

Rozdíl v délce a tvaru sání má dost zásadní vliv na to, aby vyšly dost rozdílné hlavní trysky.

Pokud víte, kde sehnat trysky do K68 jiných velikostí, než 165 a 190, tak se s námi o tu informaci podělte. Oceníme to.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Fort
Příspěvky: 181
Registrován: 31 led 2014, 22:23
Bydliště: Písek

Re: seřizeni karburatoru k 68

Nový příspěvek od Fort »

Michale, pokud by šlo o nějakou velikost od (průtoku) 165 nahoru, tak když to v práci řeším a potřebuji mít dvě stejné trysky (pár), tak se dostanu na toleranci dvou setin.

Dělá se to ze spodní strany, takže rozprašovací kužel zůstane neporušený. Díra je vyleštěná, vyhlazená kalibrační tyčinkou.

Myslím, že to ve fabrice neudělají lépe – vnitřní povrch otvoru.
Samozřejmě vyjma jejich know-how s tvarem výstupního kuželu (či, co si tam vyprojektují).

Už je to tak na hraně, že měříme rychlost, jakou jede tryska po kalibrační tyčince dolů :-)
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: seřizeni karburatoru k 68

Nový příspěvek od Michal »

Opravuji mé měření, předchozí hodnoty jsou špatně!

Sehnal jsem origo trysky Keihin 102 a měření ukázalo, že trysky "101 Octane" 100 a 105 použité při měření jsou naprostý šmejd o více než 5 čísel jiných hodnot, než je na nich vyraženo. Moje tehdejší nejbližší origo Keihin byl 125, tedy moc daleko.

Nové měření ukázalo, že Dněpr 165 je zhruba Keihin 101 až 102, zatímco Dněpr 190 by měl vyjít zhruba Keihin 110 (výpočtem).

Zatímco druhovýroba Prox dle měření zhruba sedí s Keihinem, druhovýroba "101 Octane" je úplně mimo. Bohužel Prox ani Keihin se mi v teď nedaří v ČR nikde sehnat, všude prodávají jen ten bídnej šmejd "101 Octane".
Keihin se dá sice koupit jako origo díl od Hondy, ale tradičně za hroznou cenu.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Fort
Příspěvky: 181
Registrován: 31 led 2014, 22:23
Bydliště: Písek

Re: seřizeni karburatoru k 68

Nový příspěvek od Fort »

190 průtok mi vychází 1,03 průměr
165 průtok mi vychází 0,93 až 0,94 průměr

- při tom, že jezdím spíš do 4000ot/min a dost naložený, mi to jezdí na oboje trysky dobře
- se 195kami to kupodivu lépe naskočí bez přeplavování (ale to už je jinými fíčurami v karburátoru)
Ve Sluneční zátoce jsem měl 165ky a na Šumavu jsem dal z bezpečnostních důvodů 190ky.

Když jsem tam sundaval hlavu ;) byla svíčka krásně červenohnědá.
195ky tam zůstanou.

Tak mi pošli dvě menší trysky a odhadni si, jaký průměr chceš - můžu je vzít na Homolku.
Odpovědět