Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod bobanbob » 16 dub 2017, 15:26

taky to chce zkontrolovat jestli jde do karbeců dost benzínu hadičky filtr a kohout . mě to dost potrápilo podobným způsobem.
Uživatelský avatar
bobanbob
 
Příspěvky: 235
Registrován: 29 led 2011, 00:09
Bydliště: Okres Hradec Králové

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Knoxville » 17 dub 2017, 11:10

Místo nádrže provizorně používám zavěšenou velkou injekční stříkačku (150ml) bez pístku a hadičky s T propojkou, bez filtru, takže v přívodu paliva to nebude.
Laboroval jsem naposledy s tím šroubem - ventilem, který je zašroubovaný na vstupní straně karbu, někde mezi difuzorem a plovákovou komorou. Nechápu co tam přesně dělá, vzduch volnoběhu prochází normálně na spodní straně difuzoru, tak jako na každém jiném karburátoru.
Knoxville
 
Příspěvky: 8
Registrován: 27 úno 2016, 11:49
Bydliště: Praha

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Alda » 18 dub 2017, 14:30

To je divný, na Káčku choděj jak švýcarský hodinky a spotřeba mi klesla z 10 litrů na 6,5.
Alda
 
Příspěvky: 22
Registrován: 29 bře 2013, 14:05
Bydliště: střed Česka

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Martinmx » 12 kvě 2018, 21:44

Zdravím, chtěl jsem se zeptat neměl někdo někdy problém s přeplavováním karburátorů PZ 28 ??
Martinmx
 
Příspěvky: 17
Registrován: 12 úno 2018, 14:18

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod host » 13 kvě 2018, 07:10

Používám je již delší dobu - a nic. Přesto - kdosi kdesi psal, že v nich dodávané plastové plováky za moc nestojí a přestávají vinou netěsnosti plavat (a tím začnou přeplavovat karburátor).
Mně se nic podobného nestalo, přesto jsem je vloni raději preventivně nahradil kovovými. Jsou k dostání v např. v několika polských "sklepech".
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
host
 
Příspěvky: 256
Registrován: 01 bře 2011, 09:51
Bydliště: Pardubice

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod Martinmx » 13 kvě 2018, 12:15

Díky moc, zkusím se po nich podívat.
Karburatory jsou nový ale je možný ze jsou opravdu plovaky lehký a nebo netesni
ale ještě si říkám jestli se nemůže stát ze se jehla vychyluje vůči díře ?
Martinmx
 
Příspěvky: 17
Registrován: 12 úno 2018, 14:18

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod pete » 14 kvě 2018, 16:01

Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.
pete
 
Příspěvky: 60
Registrován: 17 led 2013, 13:51

Re: Seřízeni karburátorů K37(PZ28) Čina

Nový příspěvekod jarda_na » 22 kvě 2018, 10:32

pete píše:Pokud se přeplavují tak jednak zkontroluj plováky, jestli nejsou děravé a pak zkontroluj ve víčku karbece ten mosazný čurapajzl, na kterém je nasazená benzínová hadička. Může se stát, že je vysunutá moc směrem na horu a potom už plováková jehla tento přívod neuzavře a benzín stále teče do komory. Na jednom karbeci jsem to už musel upravit (stačí lehce poklepat a on zaleze). Bohužel současné čínské karbece již nemají tu kvalitu jako první série, kde ten čurapjzl byl daleko kvalitně zasazený a nedocházelo k jeho posunu. Na jedné motorce mám ty první a na druhé už současné klony a tam to již není tak kvalitně zalisované.
Nebo mrkni na stránky k fapekovi, tam to má i s fotem.

Ahoj, mé poznatky: Opravdu první serie PZ měli ten mosazný přívod navroubkovaný a zalepený!
Dají se koupit i pérácké mosazné plováky, ale drážka se musí udělat o 5 mm výš. Vyzkoušeno :)
Uživatelský avatar
jarda_na
 
Příspěvky: 200
Registrován: 22 říj 2013, 18:42
Bydliště: Ústí nad Labem

Předchozí

Zpět na Opravy, údržba

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník