Záhadné chování motoru

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
dněpr MT9
Příspěvky: 89
Registrován: 11 zář 2016, 03:05

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od dněpr MT9 »

jak ten klínek může vyletět? do zadu nemůže tam je osazení a do předu nemůže protože ho drží podložka nebo? a navíc to není rovný klínek nebo jo?
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od host »

On ten klínek ( tedy spíš přesněji úsečové pero) je v tom hřídeli uložen dost podivně. Ale je fakt, že pokud není nijak upraven konec kliky ani kolo rozvodů a je použita správně velká podložka,tak nikam nemůže utéct. Nestřihnul se z nějaké příčiny? Ale proč by se měl stříhat?? Rozvod běží v podstatě hladce, bez rázů...
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
dněpr MT9
Příspěvky: 89
Registrován: 11 zář 2016, 03:05

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od dněpr MT9 »

a navíc je to 5mm železa to aby se střihlo to by musela být šupa kterou by nevydržely zuby takže divný ale doporučuji vyrobit klínek z nerez plechu a dát tam podložku a bude vyřešeno na furt
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od hipik634-750 »

nemám originální podložku, která to má držet na místě, ani jsem ji nikdy nevidel, tak jsem vzal podlozku a vyrizl do ni diru na klinek, kudy samozrejme muze vylitnout. fotka by pomohla. tehda jsem jeste nemel ani soustruh, tak v dilne flexa.
momentalne mam k dispozici nahradni motor , v rozlozenem stavu
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Jirka-veteran

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od Jirka-veteran »

host píše:On ten klínek ( tedy spíš přesněji úsečové pero) je v tom hřídeli uložen dost podivně. Ale je fakt, že pokud není nijak upraven konec kliky ani kolo rozvodů a je použita správně velká podložka,tak nikam nemůže utéct. Nestřihnul se z nějaké příčiny? Ale proč by se měl stříhat?? Rozvod běží v podstatě hladce, bez rázů...
-------
Asi by si měl Hipík uvědomit proč a na co tam ten klínek je a potom bude po problému, nepřesouvat na něho funkce na které není stavěný.
Uživatelský avatar
arno77
Příspěvky: 454
Registrován: 01 kvě 2011, 20:27
Bydliště: Opavsko

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od arno77 »

Už se to původní téma přeměnilo na jiné zhipíkované téma :D takže doporučuji sehnat origo podložku, která plní původní funkci a nevymýšlet ho..diny..

a k tomu původnímu tématu jak uvedl host....
host píše: Při tom jsem zjistil, že jedna svorka, pod kterou je na cívce nasazené očko a i s tím očkem je roznýtována do postranního plastu cívky, se volně otáčí. Tedy kontakt mezi ní a tím očkem nemusel být úplně OK. Pro jistotu jsem vše propájel k sobě.
Myslím si že to byla ta pravá příčina proč ti to zlobilo. Před lety jsem se setkal s tím samým na mojí kývačce. Jel jsem a najednou totální výpadek, ztráta výkonu a většinou motor zcela zhasl.. Dlouho jsem laboroval v čem může být zakopaný pes. A nakonec jsem přišel na to že příčina byla banalita.
Uvolněný kabel na kontaktu cívky, matice na kontaktu byla uvolněná a jak se moto vlivem vibrací
třepalo způsobovalo to ty výpadky a špatné reakce na plyn a nezřídka až zcela zhasnutí motoru.
Po dotažení problémy ustaly zcela a již se nikdy nevrátily. Takže si myslím, že by to mohlo být to samé u tebe a vyřešil si to tou opravou jak si to spájel k sobě.
Za sebe si myslím, že si na to prostě kápl ;)
M-72
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od host »

Každý den od opravy ujeto asi 25 km, nechci to zakriknout, ale nemusel jsem na nic sáhnout.
Očko s vývodem primáru cívky je skutečně jen volně podloženo pod tou šroubovací svorkou a vzájemný kontakt se děje pouze mechanickým přitlačením po roznýtování, ovšem ještě přes ten plastový bok cívky, ten je měkký a spoj se uvolňuje. Teplota k tomu asi přispívala. Chci tomu věřit...
Asi lze doporučit i ostatním kontrolu tohoto místa. Na té cívce je totéž z obou stran. Mně ta druhá drží pevně, ale pojistím i tu.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od fapeko »

Host: já myslím že jsi měl problém v těch svíčkách -dej tam ty původní a uvidíš co se stane
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od host »

Raději to nebudu pokoušet!
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Uživatelský avatar
rossi
Příspěvky: 38
Registrován: 08 zář 2016, 20:47
Bydliště: Litovel

Re: Záhadné chování motoru

Nový příspěvek od rossi »

Neptejte se mne proč, ale já mám zkušenost z Jaw a z Čézet, že mi dříve či později začala dělat bordel podobného popisu odrušená fajfka. Přesto že jsem na ni najel před tím tisíce kilometrů. Jak u pionýra tak u čz 175 i 180.Je to zvláštní ale je to tak. Když jsem se podíval na dobíjení dněpra, tak mi přišlo podobné jako Jawa a ČZ. Odrušenou bych tam nedal. Mám ovšem na dněprovi bezkontak což na Jawách ani na Čézetách nemám, ale podle mne to ničemu vadit nemůže. A sousedi těch pár kostiček na televizi než odjedu a zase zaparkuji vydrží :-)
Jen cesta může být cíl

Moj Geroj! -Dněpr 650 OHV R.V. 1977
Odpovědět