No je pravda že ta osa asi bude upravená.Ale normálně tam funguje i když s tím bazmekem navlečeným na ní.Jen mě trápí ten olej na ní co pak proniká do kola.To by mohlo bejt tím filcem.Jinak jsem rozdělal i zbytek.Když na to mrknete nechybí tam něco?Děkuji.
http://ludva1975.rajce.idnes.cz/Hlavni_prevod/
Vyjíždí zadní kolo z převodu
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Vyjíždí zadní kolo z převodu
Ten filc může být problém určitě. Navíc, a tomu by odpovídalo i to vyjíždění kola z drážek, že tomu tak není, musí být vše osou natvrdo staženo přes všechny rozpěrky. Ty rozpěrky na sebe musí těsně doléhat svými čelními plochami. Jinak mezi nimi pronikne olej k ose a po ní potom vnitřkem rozpěrek ven. Tedy matice vpravo na ose musí být dotažena na krev, přesto nic nesmí uvnitř drhnout a kolo se musí lehce otáčet bez axiální vůle.
Svěrný šroub v levém rameni kyvky má pouze symbolickou zajišťovací funkci, celé složení zadního kola je natvrdo natlačeno vpravo do koncového převodu a tím vše drží pohromadě.
Jestli něco chybí, už si z paměti nevybavuju. Jen ten filc jsem nahrazoval guferem - vyrobena nová rozpěrka + úprava místa pro gufero. Vše jsem dělal intuitivně, výkres tedy nemám a rozměry se mi už vykouřily z hlavy....
Svěrný šroub v levém rameni kyvky má pouze symbolickou zajišťovací funkci, celé složení zadního kola je natvrdo natlačeno vpravo do koncového převodu a tím vše drží pohromadě.
Jestli něco chybí, už si z paměti nevybavuju. Jen ten filc jsem nahrazoval guferem - vyrobena nová rozpěrka + úprava místa pro gufero. Vše jsem dělal intuitivně, výkres tedy nemám a rozměry se mi už vykouřily z hlavy....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
- bobanbob
- Příspěvky: 251
- Registrován: 28 led 2011, 23:09
- Bydliště: Okres Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyjíždí zadní kolo z převodu
já dal místo filcu "o" kroužek protože jsem ho měl doma a pasoval .
vydrželo to asi 500 km uplně bez uniku
ted to občásek po delší jízdě ukápne tím přepadem který tam kvůli tomu je .
to velké rádoby gufero co těsní unašeč mi drží perfektně do paken mi nic nenateklo po zhruba 3000 km .
mno ale až budu měnit pakny tak to rozhodím a předělám z filcu na gufero .
tak si pořádně zprůchodni ten "odpadní" kanálek
kdyby náhodou něco proteklo at to má kudy ven
mimochodem kape to přesně na kolo

vydrželo to asi 500 km uplně bez uniku
ted to občásek po delší jízdě ukápne tím přepadem který tam kvůli tomu je .
to velké rádoby gufero co těsní unašeč mi drží perfektně do paken mi nic nenateklo po zhruba 3000 km .
mno ale až budu měnit pakny tak to rozhodím a předělám z filcu na gufero .
tak si pořádně zprůchodni ten "odpadní" kanálek