Simerink na klikovku u K750

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
zdeněk
Příspěvky: 360
Registrován: 27 úno 2011, 10:35
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od zdeněk »

Pokud hodláte někdo řešit problém úniku oleje od klikovky do spojky, konkrétně na K750, kde je originál pouze „filcová ucpávka“. Tak posílám foto úpravy na simerink. Stačí pouze na soustruhu vypíchnout prostor na simerink a je hotovo a sucho :D
P1080008.JPG
P1080008.JPG (35.79 KiB) Zobrazeno 9820 x
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od host »

Paráda, já, ač v těchto strojích začátečník, jsem si při renovaci motoru vymyslel stejnou úpravu. Jsem rád, že funguje - zatím jsem ten svůj motor nenatočil. Dal jsem i simerinky do vnějších stran kol, vymyslel jsem i úpravu na běžný simerink na výstup z rozvodovky. To ale předpokládálo výrobu nového vyššího víčka, a také mám další simerink ve vnitřním distančním pouzdru zadního kola (těsnění průchodu osy kola). Pracoval jsem při renovaci intuitivně, pod vlivem stavu polití olejem či jiným šmírem v kritických místech u koupeného stroje.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Dan
Příspěvky: 84
Registrován: 20 led 2011, 21:15
Bydliště: Kleneč (Roudnice nad Labem)

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Dan »

host - Ten průchod zadní osy jsme řešili.Mrkni se schválně na link ,,Utěsnění hřídele v hlavním převodu". Pavel3.0.9 to tam nafotil ,tak jestli jsi to vyřešil stejně nebo nějak jinak :-)
Dněpr MT 10
Vici
Příspěvky: 264
Registrován: 25 úno 2011, 00:16

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Vici »

Já tuto úpravu ještě doplnil kroužkem z jehlového ložiska na setrváku, protože ten břit podle mne bude schopen časem ten setrvák vydřít a zas to poteče....
Přílohy
motor - setrvačník 04 [640x480].JPG
motor - setrvačník 05 [640x480].JPG
M-72, 1952
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od host »

Já jsem použil na vylepšení povrchu pod gufero tohle: http://zbozi.arkov.cz/dl/463/Katalog_po ... E.pdf.html. A nejenom tam, i třeba na vydřený povrch náboje hardyspojky. Výhody - je to tenkostěnné pouzdro, netřeba měnit rozměr gufera, vyrábí se odstupňované po setinách mm, drží samo, netřeba nic lepit, v krabičce je vše potřebné i pro montáž (není nutné žádné speciální nářadí). Nevýhodou je cena a také to, že výchozí rozměr hřídele je potřeba velmi přesně (nejlépe mikrometrem) změřit. Jinak je pouzdro volné, nebo se jej nepodaří natáhnout.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Dneprstein »

Sakra, to je hezká věc... Na kolik vyjde taková sranda?
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od host »

Pokud pamatuju, tak mezi 200,- - 300,- Kč. Ta firma z odkazu má eshop a tam lze vyhledat ceny podle jednotlivých katalogových typů a velikostí. Nevím, jak se osvědčí německá technika u sovětskéhé stroje, zatím nevrčí - probíhá renovace.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Dneprstein »

Tak to zas neni taková raketa... V porovnání s novou hřídelí, nebo s úpravou stávající. On si za to soustružník taky něco řekne, pokud to člověk nemůže udělat sám a kalení nebo podobná úprava taky neni zrovna za hubičku...
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Michal »

Velmi pěkná věc, neměl jsem o výrobě takových pouzder ani potuchy. Hodí se výborně i na setrvačník Dněpra, jehož dosedací plocha pro gufero je tak hrubě broušená, že tam gufero vydrží dobře těsnit jen chvíli.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Míra »

supr, já jako strojař sem o ničem takovým taky neveděl, ale hned mě už napadá několik využití :-)
Dněpr 11 solo/side
Ludva
Příspěvky: 136
Registrován: 14 dub 2011, 09:15
Bydliště: Vrchlabí

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Ludva »

Zdravím.Jak se Vám osvědčili tyhle kroužky od SKF?Uvažuju o tom a jestli koukám dobře tak na průměr setrváku vychází jeden z těchto tří:
49,91 50,07 50,00 57,00 14,00 17,00 24,99 CR 99196
50,21 50,37 50,30 58,75 14,30 17,88 26,67 CR 99198
50,72 50,88 50,80 61,11 14,30 17,48 25,40 CR 99199

Díky za info.
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od host »

Kde jsou namontovány, tam je těsno. Funguje u mě 100%. Doporučuju jednoznačně.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Ludva
Příspěvky: 136
Registrován: 14 dub 2011, 09:15
Bydliště: Vrchlabí

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od Ludva »

Díky.V pondělí to půjdu objednat.Nechával jste tam po montáži ten límec nebo ne?
host
Příspěvky: 307
Registrován: 01 bře 2011, 08:51
Bydliště: Pardubice

Re: Simerink na klikovku u K750

Nový příspěvek od host »

Vždy jsem našel takovou montážní pozici, že límec zůstal. Ani jsem se nepokoušel límec ničit.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Odpovědět