Simerink na klikovku u K750
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- zdeněk
- Příspěvky: 360
- Registrován: 27 úno 2011, 10:35
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Simerink na klikovku u K750
Pokud hodláte někdo řešit problém úniku oleje od klikovky do spojky, konkrétně na K750, kde je originál pouze „filcová ucpávka“. Tak posílám foto úpravy na simerink. Stačí pouze na soustruhu vypíchnout prostor na simerink a je hotovo a sucho 
zdeněk
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Dněpr K750 r.v.1968
Ural Tourist SWD 750 r.v.2001
Re: Simerink na klikovku u K750
Paráda, já, ač v těchto strojích začátečník, jsem si při renovaci motoru vymyslel stejnou úpravu. Jsem rád, že funguje - zatím jsem ten svůj motor nenatočil. Dal jsem i simerinky do vnějších stran kol, vymyslel jsem i úpravu na běžný simerink na výstup z rozvodovky. To ale předpokládálo výrobu nového vyššího víčka, a také mám další simerink ve vnitřním distančním pouzdru zadního kola (těsnění průchodu osy kola). Pracoval jsem při renovaci intuitivně, pod vlivem stavu polití olejem či jiným šmírem v kritických místech u koupeného stroje.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Simerink na klikovku u K750
host - Ten průchod zadní osy jsme řešili.Mrkni se schválně na link ,,Utěsnění hřídele v hlavním převodu". Pavel3.0.9 to tam nafotil ,tak jestli jsi to vyřešil stejně nebo nějak jinak 
Dněpr MT 10
Re: Simerink na klikovku u K750
Já tuto úpravu ještě doplnil kroužkem z jehlového ložiska na setrváku, protože ten břit podle mne bude schopen časem ten setrvák vydřít a zas to poteče....
M-72, 1952
Re: Simerink na klikovku u K750
Já jsem použil na vylepšení povrchu pod gufero tohle: http://zbozi.arkov.cz/dl/463/Katalog_po ... E.pdf.html. A nejenom tam, i třeba na vydřený povrch náboje hardyspojky. Výhody - je to tenkostěnné pouzdro, netřeba měnit rozměr gufera, vyrábí se odstupňované po setinách mm, drží samo, netřeba nic lepit, v krabičce je vše potřebné i pro montáž (není nutné žádné speciální nářadí). Nevýhodou je cena a také to, že výchozí rozměr hřídele je potřeba velmi přesně (nejlépe mikrometrem) změřit. Jinak je pouzdro volné, nebo se jej nepodaří natáhnout.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Simerink na klikovku u K750
Sakra, to je hezká věc... Na kolik vyjde taková sranda?
Re: Simerink na klikovku u K750
Pokud pamatuju, tak mezi 200,- - 300,- Kč. Ta firma z odkazu má eshop a tam lze vyhledat ceny podle jednotlivých katalogových typů a velikostí. Nevím, jak se osvědčí německá technika u sovětskéhé stroje, zatím nevrčí - probíhá renovace.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Simerink na klikovku u K750
Tak to zas neni taková raketa... V porovnání s novou hřídelí, nebo s úpravou stávající. On si za to soustružník taky něco řekne, pokud to člověk nemůže udělat sám a kalení nebo podobná úprava taky neni zrovna za hubičku...
Re: Simerink na klikovku u K750
Velmi pěkná věc, neměl jsem o výrobě takových pouzder ani potuchy. Hodí se výborně i na setrvačník Dněpra, jehož dosedací plocha pro gufero je tak hrubě broušená, že tam gufero vydrží dobře těsnit jen chvíli.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Simerink na klikovku u K750
supr, já jako strojař sem o ničem takovým taky neveděl, ale hned mě už napadá několik využití 
Dněpr 11 solo/side
Re: Simerink na klikovku u K750
Zdravím.Jak se Vám osvědčili tyhle kroužky od SKF?Uvažuju o tom a jestli koukám dobře tak na průměr setrváku vychází jeden z těchto tří:
49,91 50,07 50,00 57,00 14,00 17,00 24,99 CR 99196
50,21 50,37 50,30 58,75 14,30 17,88 26,67 CR 99198
50,72 50,88 50,80 61,11 14,30 17,48 25,40 CR 99199
Díky za info.
49,91 50,07 50,00 57,00 14,00 17,00 24,99 CR 99196
50,21 50,37 50,30 58,75 14,30 17,88 26,67 CR 99198
50,72 50,88 50,80 61,11 14,30 17,48 25,40 CR 99199
Díky za info.
Re: Simerink na klikovku u K750
Kde jsou namontovány, tam je těsno. Funguje u mě 100%. Doporučuju jednoznačně.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Simerink na klikovku u K750
Díky.V pondělí to půjdu objednat.Nechával jste tam po montáži ten límec nebo ne?
Re: Simerink na klikovku u K750
Vždy jsem našel takovou montážní pozici, že límec zůstal. Ani jsem se nepokoušel límec ničit.
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry