oprava klikové hřídele
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: oprava klikové hřídele
Ahoj všem dnes jsem se dostal k zarovnání kliky a k začátku výroby čerpadla mazání kliky, čerpadlo bude mít dva výstupy a klika bude mazaná ze předu i ze zadu, a ještě jeden vývod půjde nad vačku. A ještě přemýšlím jestli nejít z tlakovým olejem na ventily, respektive vahadla ventilů
Re: oprava klikové hřídele
jo čerpadlo bude litinové a zubačka bude opět z filcky
-
Boldrik-1945
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 črc 2015, 12:02
- Bydliště: Kardašova Řečice
Re: oprava klikové hřídele
Deš do toho z gruntu.Fakt ti fandím
Yamaha virago xv 750
Čz 175-standart 25B r.v.1938
K-750 r.v.1960
Čz 175-standart 25B r.v.1938
K-750 r.v.1960
-
Jirka veteran
- Příspěvky: 97
- Registrován: 22 úno 2014, 13:58
- Bydliště: Sobčice
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava klikové hřídele
Už asi tuším jak to chceš udělat, samozřejmě Ti přeji úspěch...ale dle mého názoru tohle u boxeru nevydrží. Píšu jen svůj názor, nedělám si patent na rozum a hrozně takovýmhle lidem fandím, sám jsem se navymýšlel a také realizoval i nerealizoval podobných nápadů( ne ovšem na ruských strojích), hafo. Tlakové mazání vahadel je jenom plus, nemusí toho oleje tam jít kdovíkolik. plnoprůtokový filtr a chladič oleje-ale tahle rada je asi nošení dříví do lesa.
Re: oprava klikové hřídele
Já tomu teda fandím strašně moc už jen proto,že klika je u Dněpra asi největší slabina,která se nedá odstranit jinak,než výměnou za jinou kliku,která se nebude lámat.Vše ostatní jde povyměnovat-poupravovat a udělat tak z Dněpra spolehlivý stroj,pokud tohle dopadne dobře a já věřím,že jo a ještě tak kdyby se to prodávalo
,víte co to znamená?Že jsme zase o krok před nimi!!! 
Re: oprava klikové hřídele
Už málo lidí ovládá dokonale své řemeslo a ještě miň jich je ktere to zajímá.
dnešní trend je vše svěřit strojům a čekat na výsledek.
já tomu taky fandím už jen z toho že si někdo dá praci a dělá to.
dnešní trend je vše svěřit strojům a čekat na výsledek.
já tomu taky fandím už jen z toho že si někdo dá praci a dělá to.
Dněpr 12 hnaná side 1983
IMZ M72M 1958
IMZ M72M 1958
- Peterka
- Příspěvky: 76
- Registrován: 08 úno 2015, 14:17
- Bydliště: Plumlov a Hanušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava klikové hřídele
Dněpr 12 - r.v. 1983
Jawa 175 Special - r.v. 1938
Yamaha WR 450 F- r.v. 2008
Suzuki Intruder M1800 R2 - r.v. 2009
Aprilia Dorsoduro 1200 - r.v. 2011
Jawa 175 Special - r.v. 1938
Yamaha WR 450 F- r.v. 2008
Suzuki Intruder M1800 R2 - r.v. 2009
Aprilia Dorsoduro 1200 - r.v. 2011
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava klikové hřídele
laický dotaz: Jak se říká tý hlavě co se do ní dá upínat šejdrem?
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: oprava klikové hřídele
Davy: Sklíčidlo nesoustředné 
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: oprava klikové hřídele
by me zajimalo, jak se to zaměřuje presne do mista, kde ma byt osa. plus minus milimetr si to dokazu predstavit, ale jinak to musi bejt docela opruz ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: oprava klikové hřídele
Pod tim názvem co napsal fapeko jsem to našel, dík. Ale 4500,- nějaká tušim dvoustovka. To je přesně o 4500 víc než jsem dal za soustruh 
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
-
krovak.xixao
- Příspěvky: 45
- Registrován: 01 bře 2015, 12:28
Re: oprava klikové hřídele
Nechá se to udělat i s obyčejným sklíčidlem, jen si musíš vyndat všechny tři pakny a při nandavání tam jednu nebo dvě dát později. Jen je to větší opruz a pakárna dohnat si ten správný rozměr, po kterém toužíš. A pokud máš malý soustruh a obrobek z něčeho těžšího tak má po zapnutí soustruh cestovatelské sklony. 
Re: oprava klikové hřídele
Ahoj všem,
upínání je pakárna a upínám to na hodinky, prostě na suport dám hodinky a jak utahuju tak doměřuju, problém je najít nulu. takže jak začnu soustružit tak udělám menší průměr a pak to ještě měřím odpichem nebo šuplerou u čerpadla to není tak choulostivé jako např. u uložení ložisek, na čerpadle stačí měřit na desetinu co se týká rozteče středu kol co se týká průměru tak vůle mezi kolem a tělem čerpadla je 5-7 setin. ta věc do které je to upnuté je lícní deska ale to už tady zaznělo. na normálním sklíčidle by to šlo ale je potřeba řešit rozteč středu ozubených kol a to by byla veliká nááhoda kdyby jsi se trefil.
upínání je pakárna a upínám to na hodinky, prostě na suport dám hodinky a jak utahuju tak doměřuju, problém je najít nulu. takže jak začnu soustružit tak udělám menší průměr a pak to ještě měřím odpichem nebo šuplerou u čerpadla to není tak choulostivé jako např. u uložení ložisek, na čerpadle stačí měřit na desetinu co se týká rozteče středu kol co se týká průměru tak vůle mezi kolem a tělem čerpadla je 5-7 setin. ta věc do které je to upnuté je lícní deska ale to už tady zaznělo. na normálním sklíčidle by to šlo ale je potřeba řešit rozteč středu ozubených kol a to by byla veliká nááhoda kdyby jsi se trefil.